Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 wrz 2007, 13:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2007, 14:52
Posty: 91
Samochód: LT46,LF 45.185, 18-272, 95XF 430

2001 rok 380hp 95xf 777000 na liczniku i widze ze na jakies 10 000 5tke trzeba dolac.Czy to normalne w tym silniku i tym przebiegu?
czy cos jest na nic?przy odpaleniu jak sie przygazuje troche siwy dym idzie.


Tytuł:
Post Wysłano: 05 wrz 2007, 13:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

ja mam 380 ps ale euro 2 i tez jak sie odpali to troche dymi ale to szczegol bo to normalne ale ja na 30tys dolalem 3litr ma przebiegu teraz troche ponad 30000tys


Tytuł:
Post Wysłano: 05 wrz 2007, 21:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2007, 19:41
Posty: 84
Lokalizacja: szczecin

Raczej nie powinie euro3 dymic za mocno. polecam ci sprawdzic turbinę czy nie rzuca olejem i czy w kolektorze wydechowym jest sucho. to na początek:)

rzuca, kolektorze // Długi

_________________
mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady :)


Tytuł:
Post Wysłano: 05 wrz 2007, 23:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 lut 2007, 2:23
Posty: 80
Lokalizacja: Elbląg

a kolego sprawdż uszczelke pod głowicą bo przy przebiegach ok 800 tys km puszczają, wcześniej na forum ten temat był poruszony. jak już będziesz coś majstrował przy dafiku to sprawdź sobie wtryski bo gdy leją potrafią tłoki puchnąć ale to nie związane z braniem oleju :)


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2007, 10:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Nom sporo jak na ten przebieg jeśli orginalny sprawdź tak jak kolega mówi turbine i korektor nom i czy po dłuższym postoju nie ma gdzieś wycieku (dawniej mówili dać poczytac gazete na noc:) tak sprawdzali wyciek) ale jeśli zacznie duzo dymić to trzeba zaglądnąc do silnika:\
pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2007, 17:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2007, 14:52
Posty: 91
Samochód: LT46,LF 45.185, 18-272, 95XF 430

to jest koniec 2001 r 770 tys orginalny na bank
uszczelki wymieniane byly i wtryski na serwisie na orginalne .
to co kolektor odkrecic i potatrzec?
czy jak?


Tytuł:
Post Wysłano: 06 wrz 2007, 17:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sie 2007, 19:41
Posty: 84
Lokalizacja: szczecin

Przy intercoolerze od strony turbiny sprawdź czy nie ma oleju, jak nie ma , to sprawdź na kolektorze wydechowym.

PISZ STARANNIEJ ! / Długas

_________________
mechanika, elektryka, elektronik schematy, instrukcje i porady :)


Tytuł:
Post Wysłano: 13 wrz 2007, 11:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sie 2007, 16:23
Posty: 2
Lokalizacja: Galew

Nie tylko ty masz takie problemy!!! Mój tata ma dafa euro 3! 430!! rocznik 2003!! Często jest dolewany olej!! Szczerze mówiąc nie wiadomo dlaczego bierze!! W serwisie powiedzieli że w tym roczniku takie wychodziły!! Wymieniliśmy pompo- wtryski i troche sie poprawiło!! To co sie napewno zmmieniło to moc!! Dużo lepiej sie zbiera i jest mocniejszy!!!! :D

_________________
DaF and VoLvO- POWER


Post Wysłano: 13 wrz 2007, 14:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6330
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
2001 rok 380hp 95xf 777000 na liczniku i widze ze na jakies 10 000 5tke trzeba dolac.Czy to normalne w tym silniku i tym przebiegu?
czy cos jest na nic?przy odpaleniu jak sie przygazuje troche siwy dym idzie.
olej w siiniku spalinowym może być gubiony na parę sposobów:
1. nieszczelność układu smarowania - wtedy jest to widoczne i stosunkowo łatwe do wyłapania, bo te 5 litrów musi którędy wyciec, a to widać.
2. spalanie - olej na skutek nieszczelności (najczęściej uszczelka pod głowicą) dostaje się do komry spalania i razem ze spalinami zostaje wyrzucony w postaci dymu przez rurę wydechową.
3. słabe - uszkodzone (zużyte) pierścienie tłokowe - ta skutek wybuchu w komorze spalania ciśnienie poprzez nieszczelne pierścienie tłokowy wyrzuca olej do odmy, która często połączona z intercoolerem, gdzie olej ten zalega powodując niedrożność i spadek mocy. aby sprawdzić wystarczy wyjąć bagnet poziomu oleju i przygazować. z otworu po bagnecie powinno dmuchać ciepłym powietrzem, ale nie błękitnym dymem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: