wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Pol Miedź Trans, Lubin
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=10718
Strona 1 z 1

Autor:  patryk691 [ 22 wrz 2007, 8:47 ]
Tytuł:  Pol Miedź Trans, Lubin

Powstanie naszej firmy związane jest z odkryciem złóż miedzi na terenie Dolnego Śląska. Dla budującego się od lat 60-tych Kombinatu Górniczo-Hutniczego Miedzi w Lubinie (KGHM) niezbędna była własna baza transportowa, która mogłaby sprostać ówczesnym zadaniom.
Historia zakładu sięga 1968 roku, kiedy na bazie transportu samochodowego Kombinatu Górniczo-Hutniczego Miedzi oraz transportu samochodowego i kolejowego Samodzielnego Oddziału Wykonawstwa i Inwestycji przy KGHM powołano Zakład Transportu. Był on jednym z zakładów zaplecza ciągu technologicznego, a jego zadaniem było zapewnienie kompleksowej obsługi w zakresie szeroko pojętego transportu samochodowego i kolejowego. Początkowo Zakład Transportu świadczył usługi wyłącznie podmiotom zależnym i stowarzyszonym z KGHM zgodnie z celem jego powstania.

Utworzone pierwotnie Wydziały Transportu Samochodowego i Kolejowego były zaledwie namiastką dzisiejszej firmy. W połowie lat 70-tych uruchomiono pierwszą firmową stację paliw oraz centralny magazyn olejów i smarów, które z czasem zorganizowane zostały w Wydział Paliw Płynnych.

W roku 1991 Kombinat Górniczo Hutniczy Miedzi przekształcił się w jednoosobową spółkę Skarbu Państwa przyjmując nazwę KGHM Polska Miedź S.A., której oddziałem został Zakład Transportu. W 1997 roku Zakład Transportu został wydzielony z ciągu technologicznego produkcji miedzi jako Pol-Miedź Trans Spółka z o.o. należąca do grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.

Wydzielenie firmy ze struktur ciągu technologicznego KGHM, jak również zmiana formy prawnej dała firmie szansę ofensywnego wyjścia poza KGHM Polska Miedź S.A. - na krajowy i zagraniczny rynek usług.

Dziś Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. działa nie tylko w obszarze transportu kołowego i szynowego lecz także prowadzi obrót produktami naftowymi i oferuje różne usługi remontowe. Działalność - obszary działania

Pol-Miedź Trans Spółka z o.o. z siedzibą w Lubinie prowadzi działalność w zakresie transportu samochodowego (osobowego, towarowego, specjalistycznego), transportu kolejowego, handlu produktami naftowymi oraz remontów pojazdów kołowych, szynowych, maszyn i urządzeń.


Dysponujemy bezpiecznymi dla podróżnych i dla środowiska autokarami, którymi wykonujemy przewozy - zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Jesteśmy też organizatorem i wykonawcą przewozów pracowniczych dla wielu firm, w tym należących do grupy kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.

Posiadamy różnorodny, nowoczesny tabor przeznaczony do transportu towarowego, realizując przewozy krajowe i zagraniczne.

Działamy na rynku spedytorskim, współpracując z wieloma liczącymi się na rynku partnerami.

Posiadamy specjalistyczny sprzęt do prac transportowo-budowlanych. W naszej ofercie można znaleźć m.in. usługi żurawi samochodowych, zestawów niskopodwoziowych.

Wykonujemy usługi remontowe taboru samochodowego i kolejowego. Zajmujemy się naprawami infrastruktury kolejowej, jak również posiadamy kompleksowo wyposażone warsztaty naprawcze taboru.

Posiadamy koncesję na wykonywanie przewozów kolejowych rzeczy. Jesteśmy jedną z największych krajowych firm kolejowych wykonujących przewozy przy użyciu własnych wagonów i lokomotyw. Jako doświadczony przewoźnik działamy na własnych oraz należących do PKP liniach kolejowych.

Zaangażowani jesteśmy w handel produktami naftowymi. Oferujemy nie tylko hurtową i detaliczną sprzedaż, ale i transport paliw, olejów smarnych, smarów i płynów eksploatacyjnych. Jesteśmy regionalnym dystrybutorem produktów Grupy LOTOS S.A.
Oferujemy pełny asortyment produktów ropopochodnych, zaś dzięki własnemu serwisowi laboratoryjnemu gwarantujemy ich najwyższą wymaganą jakość.
Obrazek
Ich baza jesb blisko mnie i widze bardzo często ich ciężarówki najczęściej to śa volvo i nie raz sie spotka man

Autor:  Ostry [ 22 wrz 2007, 11:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ich baza jesb blisko mnie i widze bardzo często ich ciężarówki najczęściej to śa volvo i nie raz sie spotka man
A te stare Majorki sprżedali już :?: Bo kiedyś dużo ich na A4 widywałem jak na Śląsk latali. Bo ich wygląd nie najlepszy był i komfort pracy kierowcy chyba też.

Autor:  patryk691 [ 22 wrz 2007, 11:40 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A te stare Majorki sprżedali już Question Bo kiedyś dużo ich na A4 widywałem jak na Śląsk latali. Bo ich wygląd nie najlepszy był i komfort pracy kierowcy chyba też.
Też nie raz widziałem ale teraz je wogóle nie widze to chyba je sprzedali teraz to coraz nowsze volvo fh :]

Autor:  seba-golden [ 22 wrz 2007, 13:17 ]
Tytuł: 

Pol Miedz ma Volva i Many a tymi wysłużonymi Majorkami to z tego co wiem jeżdżą podwykonawcy lub kierowcy którzy kiedyś pracowali w w/w firmie i poodkupywali te stare auta od nich.

Autor:  Ostry [ 22 wrz 2007, 16:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Pol Miedz ma Volva i Many a tymi wysłużonymi Majorkami to z tego co wiem jeżdżą podwykonawcy lub kierowcy którzy kiedyś pracowali w w/w firmie i poodkupywali te stare auta od nich.
Volvo i MAN-y wiem że mają i zastanawialy mnie te Majorki bo firma duża i kasy pewnie też. Więc się zastanawiałem dlaczego strarszymi Majorami latają ani to na wizerunek firmy nie wpływało bo te ich plandeki na tych naczepkach to....... szkoda komentować. Starsi Panowie sami praktycznie tymi Majorkami jeżdzą i teraz wiem dlaczego :> :wink: Dzięki za odpowiedz. Pozdr :]

Autor:  Adam84 [ 23 wrz 2007, 22:13 ]
Tytuł: 

Mój wujek pracuje w PMT, majorki, parę starszych fh-aczy i many f2000 jeżdżą po PL, niektóre ciągają wywrotki i obsługują huty, a inne ciągają plandeki i jeżdżą po całej PL. Many TGA i Volva latają po UE. Ale firma ogólnie nieciekawa. 5tyg po UE - 2 dni w domu i znów w trasę. Zanim dostaniesz auto długo musisz jeździć "na skoka", nie przyjmują bez doświadczenia. Niektóre stare volvo jeżdżące po 5 tyg. po UE nie mają klimy.

Autor:  patryk691 [ 24 wrz 2007, 14:19 ]
Tytuł: 

Dzisiaj widziałem nowiutke fh :)
Cytuj:
5tyg po UE - 2 dni w domu i znów w trasę
To na prawde nie za ciekawie ale kierowcy dostają wynagrodzenia tak jak górnicy Ale ja bym tak nie chciał zarabiać np.6tyś. ale nie być ponad miesiąć w domu :roll:

Autor:  Gibon [ 12 lip 2009, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

A wiecie może ile mają składów ?
Ja natomiast podczas rozmowy z byłym kierowcą z tej firmy dowiedziałem się że na ogół praca wygląda zupełnie inaczej w transporcie międzynarodowym. W ogóle nie trenują przerzutów. Więc najdłuższe trasy jakie bywają to dwu tygodniowe na kółku.
Kierowca pracował w Miedzi około 7 lat w przedziale 2000 - 2007. Odszedł z powodu dalekich dojazdów do bazy.

Autor:  nikos9 [ 13 lip 2009, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Z tego co sie orientuje to maja ok 150 ciężarówek, większość to MANy i Volvo. Polikwidowali bazy w Lubinie i Głogowie i teraz została tylko ta w Polkowicach. Ostatnio rozmawiałem z kierowca to mówił, ze coraz gorzej się dzieje: słaba kasa, roboty mało itp.
Hitem jest to, ze firma wchodząca w skład Kombinatu Miedziowego nie wystartowała do przetargu o transport miedzi z KGHM.

Autor:  quality06 [ 14 lip 2009, 21:24 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Jak to prawda z twoim hitem to teraz sie dopiero po******li... Przecierz 'miedziaki' to firma powstała głownie dla KGHM-u a teraz nawet w przetargu nie startuje.Z myśłą 'teraz sie popier.' chodzi mi o to że teraz beda wozić jakies pierdoły i mieć po 10 rozładunków/zał a do tej pory załadunek na hucie i rozładunek w 1konkretnym miejscu.

Autor:  Leszek [ 26 lip 2009, 0:17 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Mnie tylko zastanawia zawsze czy te naczepy są takie brudne, czy poprostu takie beznadziejne malowanie mają? :O

Autor:  patryk691 [ 28 lip 2009, 15:54 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Lepiej wyglądają.
Jak dbają tak mają...

Autor:  szmitz [ 15 paź 2010, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Przeważnie mają takie brudne ( od jakiś 5 lat jak pamiętam ).
Kiedyś mieli rozładunek w Krzycku ( wozili bale papieru z Niemiec i Austrii ).
Kilka zastawów dziennie przyjeżdżało a od 3 lat coś ich nie widać .

15 ciągników siodłowych z naczepami zastąpiło już wyeksploatowany tabor. W ten sposób Spółka jako przewoźnik spełnia wymagania stawiane przez Unię Europejską w zakresie norm ochrony środowiska.
zdjęcie:
http://www.pmtrans.com.pl/aktualnosci.php?id=183

Autor:  Bald [ 17 gru 2010, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Czy w dalszym ciągu jest to firma państwowa?

Autor:  szmitz [ 18 gru 2010, 11:39 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Ta firma jest w grupie kapitałowej KGHM a działa jako własny podmiot ( tzw.firma córka ).
Świadczy dla KGHM usługi kolejowe a ciężarowych chyba już nie świadczy bo coś kiepsko im idzie transport kołowy i niby były zwolnienia.

Autor:  szmitz [ 08 lut 2011, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Mają te białe many i kupili teraz naczepy wielton już nie jeżdżą jak takie tzw. brudasy auto miał czyste jak dziś był na rozładunku.

Autor:  martinfh [ 12 lut 2011, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Transport kołowy cały czas się odbywa. Obecnie korzystają z podwykonawców.

Autor:  szmitz [ 13 lut 2011, 0:05 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Ale trzeba przyznać że to co się dzieje od kilku lat to jeszcze nigdy nie było tak źle.

Autor:  LKV Tomek [ 24 paź 2016, 20:12 ]
Tytuł:  Re: Pol Miedź Trans, Lubin

Te wywrotki jeżdżące przy budowie S3 z napisem KGHM Zarmen czy jakoś tak to jest to samo ?
Ogólnie jako taki transport ich już chyba robią tylko podwykonawcy ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/