SCANIA 114L 380, notorycznie ucieka płyn z układu sprzęgła, pod atrapą jest wszystko suche, stawiam że to siłownik który obraca wałkiem, ale problem jest taki że on jest schowany w obudowie.
Czy ktoś wie może jak sprawdzić czy to cieknie z tego siłownika bez odkręcania skrzyni od silnika? Cyryl może wypowiesz się na ten temat?
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
Nie widze w tym zadnego problemu. Wchodzisz pod samochod (pod skrzynie biegow). Z przodu masz okienko rewizyjne zatkane zwykle taka gumowa zaslepka. Wyjmujesz to, swiecisz jakas latarka i wszystko jasne.
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
no niestety jezeli silownik trefny to skrzynie musisz wyciagac. Zdarzalo sie tez ze przewod laczacy serwo z silownikiem puszczal (ale to bardzo rzadko).
RoBeRtO no trochę za późno zerkołem na forum ale już remoncik zrobiony,
1 nowy siłownik z łożyskiem Sachs;
2 nowe łożysko na wałku;
3 nowa tarcza sprzęgłowa Sachs;
4 uzupełnienie oleju retardera;
No i już płun nie ubywa
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę