wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Rejestracja amerykańskiej ciężarówki w Polsce http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=12387 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | RSM [ 04 sty 2008, 19:31 ] |
Tytuł: | Rejestracja amerykańskiej ciężarówki w Polsce |
Witam Chciałem zapytać czy niema problemów z rejstracją Ciężąrówki w wersji amerykańskiej w polsce a dokładnie Volva VNL mobile.de Chodzi głównie o długość naczepy jaką mogę podpiąć? Czy moge podpiąć naprzykład zwykłą chłodnie Schmitz. A czy jest moze jescze jakaś skrajna długośći czy coś takiego bo o tym słyszałem. Z góry dzięki |
Autor: | Bono29 [ 04 sty 2008, 19:35 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem jak to jest z tachografem w takim samochodzie, ale jak mnie skleroza nie myli to z normalną (europejską) naczepą byłoby to traktowane jako nadgabaryt (byłoby zbyt długie) ewentualnie może pod wywrotką miałby odpowiednią długość Podaj źródło zdjęcia |
Autor: | K92 [ 04 sty 2008, 19:37 ] |
Tytuł: | |
Może tu znajdziesz odpowiedź viewtopic.php?t=12367&start=0&postdays= ... d%B3ugo%B6 |
Autor: | AdekS [ 04 sty 2008, 19:39 ] |
Tytuł: | |
Do tego dochodzi jeszcze na pewno przeróbka świateł (przednich jak i tylnych) |
Autor: | Bono29 [ 04 sty 2008, 19:41 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Do tego dochodzi jeszcze na pewno przeróbka świateł (przednich jak i tylnych)
tak z ciekawości, dlaczego?
|
Autor: | AdekS [ 04 sty 2008, 19:43 ] |
Tytuł: | |
Jeśli dobrze pamiętam to przednie lampy amerykańskich samochodów świecą takim samym promieniem a europejskich doświetlają pobocze. Co do tylnych to amerykańskie są bardziej "okrojone". |
Autor: | RSM [ 04 sty 2008, 19:46 ] |
Tytuł: | |
z tamtego tematu dowiedziałem się że zestaw może mieć : "18,75m dla solo + przyczepa." To jak dało by rade tą chłodnie podczepić? |
Autor: | K92 [ 04 sty 2008, 19:48 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: z tamtego tematu dowiedziałem się że zestaw może mieć : "18,75m dla solo + przyczepa."
Nie bo twój samochód to nie solo + przyczepa, tylko C.siodłowy + naczepa a wtedy dopuszczalna długość to już 16,5m
To jak dało by rade tą chłodnie podczepić? |
Autor: | AdekS [ 04 sty 2008, 19:50 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: To jak dało by rade tą chłodnie podczepić?
Tak ale nie mógł byś wyjechać takim zestawem na drogę ponieważ przekraczałby on dopuszczalną długość.Chyba że zaczepiłbyś do tego Volva krótszą chłodnię |
Autor: | Bono29 [ 04 sty 2008, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Chyba że zaczepiłbyś do tego Volva krótszą chłodnię
tzn. np. 1osiową chłodnie
|
Autor: | ego [ 04 sty 2008, 20:40 ] |
Tytuł: | |
Do tego typu ciągnika zapinane sa z reguły wywrotki lub cysterny.Nie bez powodu producenci europejscy zrezygnowali z produkcji tego typu pojazdów. |
Autor: | RSM [ 04 sty 2008, 20:58 ] |
Tytuł: | |
Ok wielkie dzięki, już wszystko wiem |
Autor: | ego [ 04 sty 2008, 21:05 ] |
Tytuł: | |
Świetnie. Dodam,że mimo,że robiące wrażenie, to z reguły te modele były na naszym , a i europejskim rynku (szczególnie pojazdów używanych) wyraźnie tańsze od tzw. typowych.Nietrudno się domyślić,że z powodu dość ograniczonych możliwości praktycznych. |
Autor: | Cyryl [ 05 sty 2008, 8:34 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytuj: Do tego dochodzi jeszcze na pewno przeróbka świateł (przednich jak i tylnych)
tak z ciekawości, dlaczego?natomiast pojazdy zza wielkiej wody mają światła równo oświetlające drogę więc trzeba wymienić cały reflektor. tylne światła w Europie mają być czerowne, kierunkowskazy żółte-selektywne lub pomarańczowe. amerykanie z tyłu stosują wszystkie światła czerwone. |
Autor: | Bizon1986 [ 07 sty 2008, 22:38 ] |
Tytuł: | |
siwiatła przednie owszem nie moga byc symetryczne ale tylne moga zostac |
Autor: | ego [ 07 sty 2008, 23:53 ] |
Tytuł: | |
Przy amerykańskich pojazdach w trakcie hamowania świecą normalnie dwa światła "stop".Po wlączeniu kierunkowskazu jedno zaczyna migać. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |