Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 sty 2008, 13:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 22:33
Posty: 18
Lokalizacja: dolny śląsk

witam, mam pytanko, czy ktoś orientuje sie jak można naprawić i gdzie szukać wady wskaźnika poziomu paliwa, bo w moim manie wskaznik ten nie dziala, jest caly czas opuszczony, ale czasem skacze znowu na sama górę (jakby na full) nie wiem czy nie ma masy czy co, nie zaglądałem dokładniej bo wszystkie przewody są w pancerzach plastikowych. ;/
Proszę o odpowiedz.

_________________
Vier zylinder und schwarz plasick-meine motor ist phantastick!


Post Wysłano: 09 sty 2008, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Prawdopodobnie do wymiany czujnik paliwa w zbiorniku.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 sty 2008, 1:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Nie wiem jak to jest tam z tym czujnikiem czy działa on na masie czy na +
mogą iść tam 2 lub 3 kabelki aby sprawdzić czy to jest wina czujnika
zlokalizuj kabelek w którym jest prąd [pozostałe 2 będą szły 1 do wskaźnika
2 do kontroli rezerwy ...jeśli takowa jest ] i następnie
połączyć na krotko prądowy z tym od wskaźnika paliwa jeśli wskazówka wskoczy na
max a po rozłączeniu spanie znaczy ze uwalony jest czujnik nie wiem jak to jest
z kabelkiem do kontroli rezerwy ale prawdopodobnie tez jest zasilany z +

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 10 sty 2008, 9:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Nie wiem jak to jest tam z tym czujnikiem czy działa on na masie czy na +
mogą iść tam 2 lub 3 kabelki aby sprawdzić czy to jest wina czujnika
zlokalizuj kabelek w którym jest prąd [pozostałe 2 będą szły 1 do wskaźnika
2 do kontroli rezerwy ...jeśli takowa jest ] i następnie
połączyć na krotko prądowy z tym od wskaźnika paliwa jeśli wskazówka wskoczy na
max a po rozłączeniu spanie znaczy ze uwalony jest czujnik nie wiem jak to jest
z kabelkiem do kontroli rezerwy ale prawdopodobnie tez jest zasilany z +
Czujnik jest zasilany masą dochodzą do niego dwa przewody masa oraz przewód do wskaźnika, w manie nie ma kontrolki rezerwy.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 11 sty 2008, 1:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

To po prostu zepnij te kabelki na krotko i wskaźnik powinien wychylić sie na max
a jak rozłączysz opas znaczy, że wszytko jest ok tylko czujnik uwalony.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 06 kwie 2009, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

Pozwole sobie odświeżyć

Czy w 414 jest podobnie ? Ostatnio tez wskaźnik świrował a teraz lezy. Czy mozna tez tak samo sprawdzic wskaźnik poprzez zewrzenie kabli przy smoku ? Jesli tak to jakie kable muszę połączyc ?

Pozdr
Michał

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Post Wysłano: 06 kwie 2009, 20:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Tak zwierasz na kable na smoku i wskaźnik powinien pokazać full jeżeli chcesz się bardzoej pobawic to popodłączej oporniki czym większa rezystancja tym wskaźnik niżej będzie pokazywał :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 06 kwie 2009, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sie 2007, 21:47
Posty: 133
GG: 4492357
Samochód: MAN F 2000 19.414
Lokalizacja: Częstochowa

A nie wiecie w której wiązce idą kable z sygnałem do kabiny ? Ostatnio miałem problemy z przerwami w przewodach takze byc moze to jakis kabel w wiązce nie ma przejscia.

_________________
Maschinenfabrik Augsburg Nürnberg AG w skrócie MAN 19.414 FE EVO :)


Post Wysłano: 09 kwie 2009, 11:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Zobacz kable które wychodzą bezpośrednio z kabiny w tych 4 mufach one lubią się przecierać miedy kabiną a zderzakiem u mnie w f 2000 tak się działo i były niezłe jaja włączały się kontrolki w czasie jazdy i paliło bezpieczniki :wink:

_________________
MAN


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 48 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: