Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 mar 2008, 13:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2008, 21:07
Posty: 18
Lokalizacja: Oleśnica

Witam.Koledzy,zalałem nowy płyn do chłodnicy i zaczęła cieknąć.Wiecie może czy można chłodnicę regenerować albo czy jest jakiś sposób żeby zapobiec wyciekowi? Macie może jakieś namiary kto regeneruje takie chłodnice albo ma do sprzedania używane.Ja jestem z okolic Wrocławia.Dzięki.


Post Wysłano: 26 mar 2008, 14:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

A jesteś kolego pewny że to Cieknie z chłodnicy ? A nie np z jakiegoś węża który dochodzi do chłodnicy ? Może jest gdzieś przetarty bardzo blisko chłodnicy ? I tylko wydaję Ci się że cieknie z chłodnicy ?

A co do regeneracji chłodnicy to owszem można to zrobić : )


Post Wysłano: 26 mar 2008, 14:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2008, 21:07
Posty: 18
Lokalizacja: Oleśnica

Tak jestem pewien,że to chłodnica cieknie.Bylem na kanale i cieknie z dolnej części chłodnicy.


Post Wysłano: 26 mar 2008, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2007, 17:31
Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy

To Ci to na pewno zrobią . Z twoich okolic nie znam żadnego dobrego spece od tego. U mnie w mieście jest chłop który robi to szybko i dobrze. Ale to jest za duży kawałek drogi żebyś z chłodnicą jeździł.


Post Wysłano: 26 mar 2008, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Witam.Koledzy,zalałem nowy płyn do chłodnicy i zaczęła cieknąć.Wiecie może czy można chłodnicę regenerować albo czy jest jakiś sposób żeby zapobiec wyciekowi? Macie może jakieś namiary kto regeneruje takie chłodnice albo ma do sprzedania używane.Ja jestem z okolic Wrocławia.Dzięki.
Namiary dotarły?
Jeszcze jedno: jeśli masz zamiar auto jakiś czas trzymać,to daj sobie spokój z szukaniem chłodnicy używanej.Co 800tys. km. lub trochę więcej jest tak czy tak do wymiany.Kupując nie wiesz w jakim jest stanie.A jeśli z wypadkowego, to często ponaciągana i jeśli nie zaraz, to wkrótce zacznie lecieć.To kosztuje za dużo roboty by eksperymentować z nadzieją,że może się z 500 zł. na jakiś czas zaoszczędzi.Nie znam dokładnie cen używek,a Magnum wcale (kupowałem MAN-a DAF-a, Scanię.. ) ale gdybym miał dać 1000zł za używkę,a 1500 za nową-po regeneracji ,czyli wymianie całego rdzenia- to bym się pięc minut nie zastanawiał.Powodzenia.

_________________
ego


Post Wysłano: 26 mar 2008, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

przyczyna cieknięcia po wymianie może być to ze był wsypany {wlany}
środek do uszczelniania ...jeśli byś nie miał hajsu/czasu/chęci na naprawę
możesz go użyć, o ile nie jest to duże pękniecie...
jeśli idzie o naprawę to nawet blacharz zrobić...
a jeśli już oddajesz do fachowca niech od razu ja przeczyści w środku z osadów
itp. :) przed wakacjami jak znalazł
kolego Ego ... jest jakaś reguła ze co 800 tys. wymienia sie chłodnicę?
czy po prostu sie rozlatuje w naszym volvie auto ma od nowości a zbliża sie pod
800 tys. wygląda ...całkiem dobrze :)

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 27 mar 2008, 0:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
przyczyna cieknięcia po wymianie może być to ze był wsypany {wlany}
środek do uszczelniania ...jeśli byś nie miał hajsu/czasu/chęci na naprawę
możesz go użyć, o ile nie jest to duże pękniecie...
jeśli idzie o naprawę to nawet blacharz zrobić...
a jeśli już oddajesz do fachowca niech od razu ja przeczyści w środku z osadów
itp. :) przed wakacjami jak znalazł
kolego Ego ... jest jakaś reguła ze co 800 tys. wymienia sie chłodnicę?
czy po prostu sie rozlatuje w naszym volvie auto ma od nowości a zbliża sie pod
800 tys. wygląda ...całkiem dobrze :)
Blacharz zrobi- teoretycznie- chłodnicę mosiężną.Naprawa polega z reguły na wycięciu jednej (albo i więcej) "rurki" i zaslepieniu.Ale tych,mosiężnych,coraz mniej.Niestety, z aluminiową raczej sie tego zabiegu nie da przeprowadzić.Za to przy większym przebiegu i przeczyszczeniu mamy prawie pewne sitko :) Płyny chłodnicze robią swoje.Niektóre trochę, niektóre dość mocno żrące.Nie mogę chyba mówić głośno których fachowcy od chłodnic zabraniali używać pod groźbą utraty gwarancji.
Ja nie twierdzę ,ze zaraz po 800 tys. chłodnica padnie, ale z mojego skromnego doświadczenia, a przede wszystkim opinii fachowców wynika,że taka mniej więcej jest trwałość obecnie produkowanych chłodnic.

_________________
ego


Post Wysłano: 27 mar 2008, 10:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2008, 21:07
Posty: 18
Lokalizacja: Oleśnica

Ego namiary dotarły.Dzięki koledzy za porady.Powodzenia


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: