Wiadomo ze najlepiej od razu uzgodnic przyblizona cene za calosc z czesciami.
Widzisz nie zawsze warsztacik, ktory za godzine bierze np 80zl netto okaze sie tanszy niz serwis w ktorym roboczogodzina kosztuje 200zl. Dlaczego ? W warsztacikach placisz od godziny i zwykle nikomu sie nie spieszy (na koniec ilosc godzin razy stawka). W serwisach natomiast z reguly jest cos takiego jak czasy standardowe za dana usluge. Nie wazne czy bedzie to robione z jakichs nieprzewidzianych przyczyn dwa razy dluzej (np urwie sie sruba itd). Zaplacisz tyle ile sie za taka usluge normalnie nalezy. Takze roznie z tym bywa i trzeba przekalkulowac co sie bardziej oplaci
Dla przykladu widzialem juz raz jak klient placil sporo wiecej w warsztacie, ktory robi "wszystko" za regulacje zaworow i pompowtryskiwaczy w Scanii, niz by zaplacil normalnie w serwisie - czyli zaplacil za swoja niewiedze.