Rejestracja:16 lip 2007, 17:31 Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy
Właśnie wpierdziele się koledze troche do postu ale mnie interesuje to samo.
Regeneracja pompy wtryskowej do Scani 143 450 V8. Gdzie to można zrobić w okolicach najlepiej Tczewa lub Gdańska.
kolego pompa wtryskowa z elementem koszykowym jeśli chcesz miec dobrze zrobione musisz załorzyc obowiązkowo nowe zawory odciążające najlepiej bosch elementy nie koniecznie bosch komplet uszczelek obowiązkowo dzwignię kulisy do tego odpowiednia regulacja i napewno silnik wróci ci poniesione koszty mniejszym spalaniem do tego potrzebny i bardzo ważny montaż pompy na silniku dobra regeneracja kosztuje 3000pln
Ja właśnie robię w Tomaszowie Mazowieckim i jutro odbieram. Jak zrobię parę tras to dam znać jak ze spalaniem. Koszt regeneracji pompy w Premium 400 to 2700 netto + końcówki wtrysków 100 zł netto sztuka. Daje wartość 4026 i zobaczymy kiedy się zwróci.
Tak poza tym to nareszcie gdzieś się ruszę bo ile można odpoczywać:)
ja za końcówki wtrysków boscha zapłaciłem po 150 zł brutto plus wymiana i regulacja i autko zaczęło więcej palić więc diagnoza jest jedna ; pompa nie wydala do nowych wtrysków .
Daj namiar na ten Tomaszów może mi wycenią , a może poleci ktoś firmę
Kilian z Mielca bo słyszałem dobre opinie ?
Więc podaję:
Naprawa pomp wtryskowych ,Regeneracja wtryskiwaczy Andrzej MAkuch
Komorów, ul. Tomaszowska 29, 97-200 Tomaszów Maz.
Tel. 0-44 723 03 20, kom. (do syna, dobrze zorientowany w temacie, zajmuje się również naprawą) 509 056 865
Jak coś to firma mieści się ok 1 km od DK8, trzeba zjechać w Tomaszowie przy ceramice Paradyż w kierunku Łodzi
Przed to paliło 40-41. Ale pompa była szmelc bo nawet palić ledwo palił i zwiększoną miał dawkę. Teraz pali na dotyk, tak jak to być powinno. Jak zrobię trasę to napiszę co się zmieniło. Dziś niestety nie udało się już pojechać.
no i koledzy pompa zrobiona , to znaczy wyregulowana
poprzedni właściciel prawdopodobnie sam pogrzebał w pompie i zmniejszył
dawkę o około 40% (baran)
problemik wystąpił jeszcze jeden; końcem stycznia wymieniłem końcówki wtrysków, mają przejechane około 20 000km i PADŁY!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM BOSCHA
teraz kupię polskie i zobaczymy
po pierwszej trasie opiszę jak z spalaniem
i po pierwszej trasie
i co?
i dupa
auto silne , ładnie pracuje i co z tego jak spalanie 40,5 litra wyszło???
krew mnie zalewa i już nie wiem co robić?
chyba się wódki napiję
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
no widziesz ... poprzedni wlasciciel chyba nie byl takim do konca baranem
czesto tak bywa ze osobnik daje pompe do regeneracji i mysli ze po jej zrobieniu spalanie zmaleje.... a tu co prawda mocy przybywa, ladnie zapala ale spalanie nie zmniejsza sie
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę