wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Iveco Daily 4x4 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=14573 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krzysztof.moczulski [ 23 kwie 2008, 16:40 ] |
Tytuł: | Iveco Daily 4x4 |
Myślę że bardziej jako ciekawostka, ale samochód jest naprawdę bardzo interesujący. Komfort na każdej drodze Daily 4x4 oferuje poziom komfortu absolutnie wyjątkowy w tej kategorii pojazdów – typowy raczej dla najnowszych samochodów szosowych. Wnętrze, pod względem komfortu i wykończenia, ma taki sam standard jak w Daily 4x2. Nowe Daily 4x4 posiada jednak wszystkie elementy wyposażenia samochodu terenowego. Przełączniki blokady mechanizmów różnicowych i sterowania skrzynią rozdzielczą umieszczone zostały w bezpośrednim zasięgu kierowcy, podobnie jak schowki na dokumenty i inne przedmioty. Kieszenie typu DIN pozwalają na montaż radioodtwarzacza i tachografu (dodatkowa 3 kieszeń znajduje się w bloku półek nad krawędzią szyby przedniej). Standardowa konfiguracja zapewnia w pełni regulowany pojedynczy fotel kierowcy oraz podwójne siedzenie dla pasażerów. Ogrzewanie siedzeń i/lub zawieszenie foteli przewidziane są opcjonalnie dla samochodów użytkowanych w najtrudniejszych warunkach. Rozwiązania na każde zadanie Zaprojektowane, aby spełniać wymagania każdej misji w terenie, Daily 4x4 to najbardziej zróżnicowana gama pojazdów w swojej kategorii: - DMC 3,5 tony (maksymalna nośność osi przedniej 2250 kg oraz 2800 kg osi tylnej) oraz 5,5 tony (maks. nośnośc osi przedniej 2450 kg oraz 3700 kg osi tylnej); - krótki rozstaw osi (3050 mm) lub długi rozstaw osi (3400 mm) dostępne w obu wariantach; - podwozie z kabina przeznaczone do zabudowy oraz wersja z kabiną załogową (tylko przy długim rozstawie osi); - 4-cylindrowy silnik wysokoprężny HPT Euro 4 o pojemności skokowej 3,0 l z układem wtryskowym common rail, głowicą 16-zaworową, turbosprężarką o zmiennej geometrii i standardowo filtrem cząstek stałych DPF; - stały napęd na 4 koła z blokadą trzeciego mechanizmu różnicowego w skrzyni rozdzielczej (standard); - rozkład momentu obrotowego: 32% na oś przednią oraz 68% na tylną; - 24 biegi do jazdy do przodu oraz 4 biegi wsteczne; - ABS w standardzie w samochodach o DMC 5.5 t. Transport użytkowy nawet po bezdrożach Nowe Daily 4x4 zapewnia imponujące możliwości przewozowe na bezdrożach przy osiągach prawdziwego samochodu terenowego, jednej z lepszych charakterystyk mocy i momentu obrotowego w tej kategorii (176 KM oraz 400 Nm dostępne od 1250 obr/min) oraz przy stałym napędzie 4x4 do pokonywania ekstremalnych sytuacji w terenie: - maksymalny kąt wzniesienia do 45°, przy kącie natarcia 51°; - kąt rampowy 35% przy krótkim rozstawie osi oraz 31% przy długim; - kąt zejścia 32% przy krótkim rozstawie osi oraz 30% przy długim rozstawie osi z możliwością powiększenia ich o 11° poprzez uniesienie tylnej belki przeciwwjazdowej do jazdy terenowej; - głębokość brodzenia do 700 mm; - obręcze stalowe z kołami 9,5 R17.5 dla zastosowań mieszanych lub opony 255/100 R16 dla zastosowań typowo terenowych. |
Autor: | Cichanos [ 03 maja 2008, 19:29 ] |
Tytuł: | Re: Iveco Daily 4x4 |
Czytałem że Iveco na Polski rynek wprowadza również typową terenówkęw postaci Iveco Masif z silnikami 3.0 HPI i HPT. Czy to prawda ? |
Autor: | Agnieszka [ 25 maja 2008, 17:01 ] |
Tytuł: | Re: Iveco Daily 4x4 |
Witam proszę mała prezentacja modeli Iveco jak dla mnie ciekawa stronka http://www.daily4x4.iveco.com/ |
Autor: | Pawel Byd [ 25 maja 2008, 22:19 ] |
Tytuł: | Re: Iveco Daily 4x4 |
Cytuj: Czytałem że Iveco na Polski rynek wprowadza również typową terenówkęw postaci Iveco Masif z silnikami 3.0 HPI i HPT. Czy to prawda ?
jednym slowem " tak "
|
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |