Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 kwie 2008, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2007, 21:08
Posty: 30
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Witam.Mam pytanko ostanio moja renia (97r. 390km Mack przebieg 1,1mln.) troszke oslabla a na wysokich obrotach jak jade pod gorke zaczyna przerywac i jest slabawy nie ciagnie tak jak wczesniej dodam ze stalo sie to nagle \.Podejrzewam ze to wina ukladu zasilania tam przy pompie jest wiele czujnikow ale nie mam za bardzo pojecia od czego zaczac.Czekam na fachowe rady od Was drodzy forumowicze>


Post Wysłano: 25 kwie 2008, 20:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lis 2007, 21:34
Posty: 128
Lokalizacja: poznan

ja z Renowkami nie mialem do czynienia ale bym sprawdzil wszystkie filtry i odstojniki oraz czy gdzies przewod zasilajacy nie jest przetarty bo moze lapac powietrze


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2008, 20:13
Posty: 49
GG: 0

dodałbym do tego pompke zasilającą


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 10:12
Posty: 10
GG: 0

Witam!
1. Czy zaczęła nadmiernie kopcic na czarno ? jeżeli tak , sprawdź szczelność IC , zazwyczaj od dołu zaczyna " rozsadzać " żebra.

2. Jeżeli nie kopci , a jest słaba sprawdz szczelność układu zasilania. Zazwyczaj , pod spodem silnika , pod '' kołyską " silnika , idą cztery przewody paliwowe , czarne pcv , i one pod wpływem drgań bądź zjawisk falowych pompowanego przezeń paliwa lubią pękać. Oczywiście muszą być czyste filtry paliwa i powietrza.

3. Od tyłu kolektora ssącego wkręcony jest czujnik wyrzedzenia kąta wtrysku , gdy on ulegnie awarii auto jest " muliste "

4. Pozostaje awaria pompywtryskowej , bądź pedału gazu.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 5:06
Posty: 20
GG: 0

Witam! Ja miałem w Magnum 470 MAK podobny problem. Odwiedziłem wszystkie serwisy i po podłączeniu do komputera wykazywało uszkodzony potencjometra przy pedale gazu, potencjometr został wymieniony o przerywanie zostało. Na serwisie pomp podłączyli dwa komputery pomierzyli, pozaglądali zapłaciłem 340 zł stwierdzili że pompa jest dobra. Dopiero mechanik praktyk przełożył inną pompę i przerywanie ustało. A jeszcze elektronik wcześniej pracował pracował przy niej 6 dni po 10 godzin dziennie. A jak u ciebie z paleniem po 2 dniowym przestoju bo u mnie zanim załapoł siepał z 10 sekund zanim wyszedł an obroty i dymił na czarno.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 maja 2008, 3:47
Posty: 23
GG: 0
Lokalizacja: Zyrardow

Siemka! Magnumami jezdze 10lat i z roznymi motorami.obecnie mam 440e.tech. Jesli chodzi o 390mack to mialem ten sam problem.okazalo sie ze pedal gazu.napisz czy dymi i na jaki kolor i czy w kolektorze ssacym masz dwa czy trzy czujniki wkrecone.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: