wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
[Renault, Magnum] Potrzebne informacje o silniku http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=14891 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Robert jurkiewicz [ 16 maja 2008, 4:17 ] |
Tytuł: | [Renault, Magnum] Potrzebne informacje o silniku |
Witam.mam duzy problem z moja renia 440 E.tech. Silnik pobiera b.duzo oleju i dymi na bialo z wydechu.turbina po regeneracji i bez zmian,nadal dymi i sa ubytki oleju.czuc jednak ze mocy przybylo. nie ma wyciekow ani olej nie pojawil sie w paliwie,pneumatyce ukladzie chlodzenia.odma sucha i nie dymi.przebieg 850tys.km |
Autor: | Dawidoski [ 16 maja 2008, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
Cytuj: Witam.mam duzy problem z moja renia 440 E.tech. Silnik pobiera b.duzo oleju i dymi na bialo z wydechu.turbina po regeneracji i bez zmian,nadal dymi i sa ubytki oleju.czuc jednak ze mocy przybylo. nie ma wyciekow ani olej nie pojawil sie w paliwie,pneumatyce ukladzie chlodzenia.odma sucha i nie dymi.przebieg 850tys.km
Siema! u mojego ojca w firmie jest tez magnumka tyle ze 430.One juz chyba maja to do siebie ze biora duzo oleju i kopcą bo w tej jest tak samo a przebieg ma podobny.A to ze mocy przybyło to chyba juz olej w silniku i dlatego, przynajmniej mi sie tak wydaje. |
Autor: | Peres [ 17 maja 2008, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
Cytuj: Cytuj: Witam.mam duzy problem z moja renia 440 E.tech. Silnik pobiera b.duzo oleju i dymi na bialo z wydechu.turbina po regeneracji i bez zmian,nadal dymi i sa ubytki oleju.czuc jednak ze mocy przybylo. nie ma wyciekow ani olej nie pojawil sie w paliwie,pneumatyce ukladzie chlodzenia.odma sucha i nie dymi.przebieg 850tys.km
Siema! u mojego ojca w firmie jest tez magnumka tyle ze 430.One juz chyba maja to do siebie ze biora duzo oleju i kopcą bo w tej jest tak samo a przebieg ma podobny.A to ze mocy przybyło to chyba juz olej w silniku i dlatego, przynajmniej mi sie tak wydaje. |
Autor: | Cycu [ 17 maja 2008, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
Kolego sprawdz a Turbine moze kupiłes trafna i to przez nia sie tak dzieje . |
Autor: | Robert jurkiewicz [ 18 maja 2008, 0:29 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
Witaj kolego.wlasnie w poludnie wrocilem z trasy.na 1130km dolalem 70l.oleju.a wczesniej dolewalem 5l.na 3mc.turbine regenerowal gosc z olawy.ma niezla opinie.po zamontowaniu bylo chyba ok.ale po 300km....swiata nie bylo widac! Bialo! [quote="Cycu"]Kolego sprawdz a Turbine moze kupiłes trafna i to przez nia sie tak dzieje .[/quote] |
Autor: | Robert jurkiewicz [ 18 maja 2008, 9:44 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
Cytuj: Kolego sprawdz a Turbine moze kupiłes trafna i to przez nia sie tak dzieje .
Cytuj: Witaj kolego.wlasnie w poludnie wrocilem z trasy.na 1130km dolalem 70l.oleju.a wczesniej dolewalem 5l.na 3mc.turbine regenerowal gosc z olawy.ma niezla opinie.po zamontowaniu bylo chyba ok.ale po 300km....swiata nie bylo widac! Bialo!
|
Autor: | Cycu [ 26 maja 2008, 5:10 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
No to moim zdanie trzeba sprawdzic Turbine !! |
Autor: | koza874 [ 06 wrz 2008, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
kolego turbina jak pada lub juz padnie to bedzie ci wyrzucalo wode ze zbiorniczka wyrownawczego!!! ja to sie martwie ze u ciebie to moze byc inna sprawa cos z uszczelka pod glowice. |
Autor: | czarny2 [ 15 wrz 2008, 10:23 ] |
Tytuł: | Re: Magnum 2001r. 440 E-tech potrzebne informacje o silniku |
koza874 widze, że nie masz bladego pojącia o mechanice. Co ma turbo do płynu w zbiorniczku wyrównawczym!!. Z tego co opisuje kolega to przyczyną może byś tylko turbo. które pobiera olej i poprzez intercoler podaje go na tłoki, spalanie tego oleju powoduje wydzielanie białego dymu. Zdejmij rurę łączącą turbo z intercolerem i zobacz czy nie jest w środku mokre od oleju, albo czy nie ma zaślimaczeń przy uszczelkach pod kolektorem ssącym. Przy E-techu mie ma możliwości aby olej dostawał się na tłoka poprzez oszkodzoną uszczelką pod głowicą, ponieważ kanał olejowy jest zbyt daleko od tłoka. Prędzej woda może się dostać.Jak tyrbo podaje tyle oleju co piszesz, bądziedsz musiał podjechać na serwis i sprawdzić czujnik cisnienia tyrbo, który znajduje się na kolektorze ssącym bo może byś zawalony olejem i podawać mylne dane a wtedy możesz mieć problemy albo z mocą, albo z paliwem. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |