wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Heisterkamp, Szczecin http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683 |
Strona 1 z 20 |
Autor: | Pazdz [ 09 lis 2005, 0:30 ] |
Tytuł: | Heisterkamp, Szczecin |
Jest to duża holenderska firma świadcząca swe usługi w całej Europie. Posiadają ponad 700 ciągników siodłowych, które często spotyka się na drogach Europy, głownie Zachodniej. Ich tabor to głównie ciągniki siodłowe Sacania i Daf. Główna siedziba mieści się w Oldenzaalu w Holandii. Ale swoje przedstawicielstwa posiada również w Gent (B), Travemunde (D), Trelleborgu (S), Trier (D) oraz od niedawna w Szczecinie. |
Autor: | Denis [ 09 lis 2005, 16:13 ] |
Tytuł: | |
Niepodoba mi się ten zestaw. Kolory się gryzą jakaś naczepa niedopasowana do koloru auta |
Autor: | kalym [ 09 lis 2005, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Pare fotek. Szkoda że tylko mala fota bo ciągnik ciekawy. Tutaj DAF ładnie już wygląda z żółtą naczepą. Tu macie galerie. KLIK A teraz troche fotek z lkw-infos.net (c)henkwijngaard.nl (c)wesje.nl A ta fotka co zaprezentował kolega to żeczywiście naczepa zbytnio niepasuje ale według mnie malowanie ciągników jest łądne. |
Autor: | Pazdz [ 09 lis 2005, 16:51 ] |
Tytuł: | |
Denis --->>> Ciągniki Heisterkampu ciągają naczepy różnych spedycji. W większości przypadkach ich działalnośc wygląda tak: dostarcza naczepę do punktu przeznaczenia, odczepiają, podczepia drugą i jedą dalej... |
Autor: | Denis [ 09 lis 2005, 16:53 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Denis --->>> Ciągniki Heisterkampu ciągają naczepy różnych spedycji. W większości przypadkach ich działalnośc wygląda tak: dostarcza naczepę do punktu przeznaczenia, odczepiają, podczepia drugą i jedzie dalej...
Właśnie teraz to zauważyłem bo widziałem naczepy z DHL-a I Schenkera
|
Autor: | Mariuszzz [ 10 lis 2005, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Ladne by były ale boz tego niebieskiego pasa. Na Scanii to moZe jeszcze jakoś wygląda ale do DAFa nie pasuje |
Autor: | R620 [ 04 sty 2006, 16:33 ] |
Tytuł: | |
Firma Heisterkamp to jest firma majaca najsłabsze ciagniki ze wszystkch pozostalych wiekszych przewoznikow jakich ja znam np. Scanie 114 340,nowe R340,dafy 380 i mysle ze pozostale ciagniki tez nie przekraczaja 400 koni ...zreszta tam w beneluxie zero gorek ale moim zdaniem 340 koni w Scani to maławo |
Autor: | R620 [ 04 sty 2006, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Są również mocniejsze jednostki niż 420 koni
to byc moze ale mi chyba nie wpadł w oko ciagnim z tej firmy o mocy 420 ... no ale jak tak mowisz pewnie tak jest
|
Autor: | Enrique77 [ 08 sty 2006, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Sztanga w nowych XFach silniki 380 były wkładane tylko na specjalne zamowienia ,tak minimalna jednostka było 430 kucykow. |
Autor: | Paweł Rekin [ 15 sty 2006, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Swego czasu widywałem całkiem sporo ciągników siodłowych od Heisterkampa w niemieckich portach w Rostocku albo w Travemunde, gdzie holowali naczepy dużych korporacji logistycznych jak np. Danzas, Schenker, DHL itd. Bardzo ładnie się prezentują ich samochody, widziałem nawet pare z tabliczkami z polskimi imionami kierowców, więc faktycznie nasi rodacy również zatrudniają się w tej firmie. Jak patrzyłem na te samochody, to faktycznie miały raczej motory o małych mocach 340-380 koni mechanicznych. Większość z nich miała też założone drabiny na tylnej ścianie kabiny, co wydało mi się dość charakterystyczne dla tej firmy. W Polsce widziałem Heisterkampa tylko raz DAFa XF z naczepą Schenkera jak pędził po A2. Ale na przeprawie promowej z Niemiec do Szwecji są bardzo często widoczni. Pozdr. |
Autor: | Pazdz [ 15 sty 2006, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Tak, warto też nie raz zobaczyć na numery rejstracyjne, bo sporo już jeździ na polskich blachach. W Travemunde firma ma swoje biuro a w niedalekiej przyszłości powstanie tam duża baza transportowa. Fajnie, jakby w Szczecinie wybudowali również, bo biuro już jest. A co to tego DAFa z Heisterkampa to dziwne, bo nie jeżdżą w te rejony. |
Autor: | Paweł Rekin [ 16 sty 2006, 17:11 ] |
Tytuł: | |
Przed Poznaniem jechał w kierunku wschodnim DAF na holenderskich blachach pamiętam od Heisterkampa. Pierwszy raz wówczas widziałem od nich samochód w Polsce, a jeżdżą pewnie raczej tam, gdzie są zlecenia. W końcu Poznań czy Warszawa to jedne z najważniejszych centrów przemysłowych w Polsce, więc powinni być widoczni i na trasach w te rejony. A co do bazy w Szczecinie, to może szykują się na przyjecie holowania naczep DHL, DFDS itd. do Szwecji - w końcu od Szczecina będą mieli blisko na prom Świnoujście-Ystad i już są w Szwecji. |
Autor: | Trc [ 25 sty 2006, 19:24 ] |
Tytuł: | |
A ja chciałem dodać jeszcze jedno ciekawe zdjęcie DAFa z HEISTERKAMPU. To dopiero fura Źródło: http://www.radine-trucking.de/ |
Autor: | Trc [ 25 sty 2006, 19:50 ] |
Tytuł: | |
może świeżo przyjetych kierowców na taki sprzęt sadzają Ale zdaję mi się, żę chyba ten DAFik jest dla tych którzy podpadną |
Autor: | Owiec [ 25 sty 2006, 20:00 ] |
Tytuł: | |
Albo po prostu zdjęcie było zroboione ze 20 lat temu |
Autor: | lukaszml [ 06 lut 2006, 22:23 ] |
Tytuł: | |
No ogółem robotka jest bardzo fajna, kasa też porządna, tylko jedyna przechklapana rzecz że co miesiąc przesiadka z jednego auta na drugie, no i częste przepinanie naczep z tego co widać po fotkach... Do naczep idzie się przyzwyczaić, a z autami to juz troszke gorzej jest, ale liczy się że kasa i jazda na tacho, a jak szefostwo ok to już robota bardzo fajna... Tylko Truckliner, tam potrzeba podstawowych ADR-ów, bez klas 1 i 7 chyba, to kosztuje zdaje się 500 zł i trwa 2 dni, z tego co słyszałem... |
Autor: | lukaszml [ 06 lut 2006, 22:54 ] |
Tytuł: | |
Z załadunkami i rozładunkami zgadzam się, Ja powiem że nielubiłem gdy był załadunek pod rampą, albo niewpuścili mnie na firme, gdzie za granicą niezdarzyło Mi się to jeszcze, a tak to mi to jak najbardziej pasowało, zawsze mogłem pomóc, rozpiąć plandeke, zapiąć... A tutaj z tymi przepinkami może być różnie bo może być że dostaniesz naczepe i potem musisz Ją załadować, z tym jest różnie, wiem jak mój tata w Gae.Trze jeździł i było dużo przepinania to czasem zdarzało się że jednego dnia przepinał się 3 razy i wszystkie naczepy ładować musiał albo rozładowywać... |
Autor: | Trc [ 07 lut 2006, 16:12 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Majluk#015 napisał:
Dokładnie miałem to samo napisać do Majluka, taka sytuacja jest wszędzie, jeszcze nie spotkałem takiej fimry, żeby auto czekało na kierowce jak ten jest na urlopie (chodzi mi o prace za granicą).tylko jedyna przechklapana rzecz że co miesiąc przesiadka z jednego auta na drugie Paździoch napisał: Tak to jest trochę przechlapane. Ale idzię się przyzwyczaić. Taka sytuacja jest w każdej firmie, w której jest system 3/1 czy tam 4/1. Auto nie bedzie stało i czekało na kierowcę. Musi jeździć, żeby zarabiac. Cytuj: Tylko Truckliner, tam potrzeba podstawowych ADR-ów, bez klas 1 i 7 chyba, to kosztuje zdaje się 500 zł i trwa 2 dni, z tego co słyszałem...
Tak Majluk wiem, ale ja tylko pytałem tak z ciekawości, a co do ADR to u nas w Opolskim kurs trwa 3 dni i kosztuje 600 zł (podstawowy).
|
Autor: | GRZEGORZ [ 11 kwie 2006, 7:57 ] |
Tytuł: | |
To zarobki nie są złe . Ja miałem okazję widzieć trzy takie scanie (jak u Paździocha na emblancie) wieżdzali na prom w Lubece. |
Autor: | wojtekkoniu [ 01 maja 2006, 9:38 ] |
Tytuł: | |
Kiedy mają otworzyć tą baze w Szczecinie na Pomorskiej?Kiedy będą tam przyjmować? |
Strona 1 z 20 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |