wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Heisterkamp, Szczecin
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1683
Strona 1 z 20

Autor:  Pazdz [ 09 lis 2005, 0:30 ]
Tytuł:  Heisterkamp, Szczecin

Jest to duża holenderska firma świadcząca swe usługi w całej Europie.
Posiadają ponad 700 ciągników siodłowych, które często spotyka się na drogach Europy, głownie Zachodniej. Ich tabor to głównie ciągniki siodłowe Sacania i Daf.
Główna siedziba mieści się w Oldenzaalu w Holandii. Ale swoje przedstawicielstwa posiada również w Gent (B), Travemunde (D), Trelleborgu (S), Trier (D) oraz od niedawna w Szczecinie.

Obrazek

Autor:  Denis [ 09 lis 2005, 16:13 ]
Tytuł: 

Niepodoba mi się ten zestaw. Kolory się gryzą jakaś naczepa niedopasowana do koloru auta :?

Autor:  kalym [ 09 lis 2005, 16:43 ]
Tytuł: 

Pare fotek. :wink:
Obrazek
Szkoda że tylko mala fota bo ciągnik ciekawy.
Obrazek
Tutaj DAF ładnie już wygląda z żółtą naczepą.
Obrazek
Tu macie galerie.
KLIK
A teraz troche fotek z lkw-infos.net
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
(c)henkwijngaard.nl
(c)wesje.nl
A ta fotka co zaprezentował kolega to żeczywiście naczepa zbytnio niepasuje ale według mnie malowanie ciągników jest łądne.

Autor:  Pazdz [ 09 lis 2005, 16:51 ]
Tytuł: 

Denis --->>> Ciągniki Heisterkampu ciągają naczepy różnych spedycji. W większości przypadkach ich działalnośc wygląda tak: dostarcza naczepę do punktu przeznaczenia, odczepiają, podczepia drugą i jedą dalej...




Obrazek

Autor:  Denis [ 09 lis 2005, 16:53 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Denis --->>> Ciągniki Heisterkampu ciągają naczepy różnych spedycji. W większości przypadkach ich działalnośc wygląda tak: dostarcza naczepę do punktu przeznaczenia, odczepiają, podczepia drugą i jedzie dalej...
Właśnie teraz to zauważyłem bo widziałem naczepy z DHL-a I Schenkera :D

Autor:  Mariuszzz [ 10 lis 2005, 17:07 ]
Tytuł: 

Ladne by były ale boz tego niebieskiego pasa. Na Scanii to moZe jeszcze jakoś wygląda ale do DAFa nie pasuje :?

Autor:  R620 [ 04 sty 2006, 16:33 ]
Tytuł: 

Firma Heisterkamp to jest firma majaca najsłabsze ciagniki ze wszystkch pozostalych wiekszych przewoznikow jakich ja znam :) np. Scanie 114 340,nowe R340,dafy 380 i mysle ze pozostale ciagniki tez nie przekraczaja 400 koni ...zreszta tam w beneluxie zero gorek ale moim zdaniem 340 koni w Scani to maławo

Autor:  R620 [ 04 sty 2006, 16:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Są również mocniejsze jednostki niż 420 koni
to byc moze ale mi chyba nie wpadł w oko ciagnim z tej firmy o mocy 420 ... no ale jak tak mowisz pewnie tak jest

Autor:  Enrique77 [ 08 sty 2006, 12:53 ]
Tytuł: 

Sztanga w nowych XFach silniki 380 były wkładane tylko na specjalne zamowienia ,tak minimalna jednostka było 430 kucykow.

Autor:  Paweł Rekin [ 15 sty 2006, 16:00 ]
Tytuł: 

Swego czasu widywałem całkiem sporo ciągników siodłowych od Heisterkampa w niemieckich portach w Rostocku albo w Travemunde, gdzie holowali naczepy dużych korporacji logistycznych jak np. Danzas, Schenker, DHL itd. Bardzo ładnie się prezentują ich samochody, widziałem nawet pare z tabliczkami z polskimi imionami kierowców, więc faktycznie nasi rodacy również zatrudniają się w tej firmie.
Jak patrzyłem na te samochody, to faktycznie miały raczej motory o małych mocach 340-380 koni mechanicznych. Większość z nich miała też założone drabiny na tylnej ścianie kabiny, co wydało mi się dość charakterystyczne dla tej firmy. W Polsce widziałem Heisterkampa tylko raz DAFa XF z naczepą Schenkera jak pędził po A2. Ale na przeprawie promowej z Niemiec do Szwecji są bardzo często widoczni.

Pozdr.

Autor:  Pazdz [ 15 sty 2006, 16:30 ]
Tytuł: 

Tak, warto też nie raz zobaczyć na numery rejstracyjne, bo sporo już jeździ na polskich blachach. W Travemunde firma ma swoje biuro a w niedalekiej przyszłości powstanie tam duża baza transportowa. Fajnie, jakby w Szczecinie wybudowali również, bo biuro już jest.

A co to tego DAFa z Heisterkampa to dziwne, bo nie jeżdżą w te rejony. :wink: :wink: :wink:

Autor:  Paweł Rekin [ 16 sty 2006, 17:11 ]
Tytuł: 

Przed Poznaniem jechał w kierunku wschodnim DAF na holenderskich blachach pamiętam od Heisterkampa. Pierwszy raz wówczas widziałem od nich samochód w Polsce, a jeżdżą pewnie raczej tam, gdzie są zlecenia. W końcu Poznań czy Warszawa to jedne z najważniejszych centrów przemysłowych w Polsce, więc powinni być widoczni i na trasach w te rejony.
A co do bazy w Szczecinie, to może szykują się na przyjecie holowania naczep DHL, DFDS itd. do Szwecji - w końcu od Szczecina będą mieli blisko na prom Świnoujście-Ystad i już są w Szwecji.

Autor:  Trc [ 25 sty 2006, 19:24 ]
Tytuł: 

A ja chciałem dodać jeszcze jedno ciekawe zdjęcie DAFa z HEISTERKAMPU.

To dopiero fura :lol:

Obrazek

Źródło: http://www.radine-trucking.de/

Autor:  Trc [ 25 sty 2006, 19:50 ]
Tytuł: 

:lol: :lol: :lol: może świeżo przyjetych kierowców na taki sprzęt sadzają :lol:

Ale zdaję mi się, żę chyba ten DAFik jest dla tych którzy podpadną :lol:

Autor:  Owiec [ 25 sty 2006, 20:00 ]
Tytuł: 

Albo po prostu zdjęcie było zroboione ze 20 lat temu :P

Autor:  lukaszml [ 06 lut 2006, 22:23 ]
Tytuł: 

No ogółem robotka jest bardzo fajna, kasa też porządna, tylko jedyna przechklapana rzecz że co miesiąc przesiadka z jednego auta na drugie, no i częste przepinanie naczep z tego co widać po fotkach...:wink: Do naczep idzie się przyzwyczaić, a z autami to juz troszke gorzej jest, ale liczy się że kasa i jazda na tacho, a jak szefostwo ok to już robota bardzo fajna...:D Tylko Truckliner, tam potrzeba podstawowych ADR-ów, bez klas 1 i 7 chyba, to kosztuje zdaje się 500 zł i trwa 2 dni, z tego co słyszałem...:]

Autor:  lukaszml [ 06 lut 2006, 22:54 ]
Tytuł: 

Z załadunkami i rozładunkami zgadzam się, Ja powiem że nielubiłem gdy był załadunek pod rampą, albo niewpuścili mnie na firme, gdzie za granicą niezdarzyło Mi się to jeszcze, a tak to mi to jak najbardziej pasowało, zawsze mogłem pomóc, rozpiąć plandeke, zapiąć...:P A tutaj z tymi przepinkami może być różnie bo może być że dostaniesz naczepe i potem musisz Ją załadować, z tym jest różnie, wiem jak mój tata w Gae.Trze jeździł i było dużo przepinania to czasem zdarzało się że jednego dnia przepinał się 3 razy i wszystkie naczepy ładować musiał albo rozładowywać...:]

Autor:  Trc [ 07 lut 2006, 16:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Majluk#015 napisał:
tylko jedyna przechklapana rzecz że co miesiąc przesiadka z jednego auta na drugie

Paździoch napisał:
Tak to jest trochę przechlapane. Ale idzię się przyzwyczaić. Taka sytuacja jest w każdej firmie, w której jest system 3/1 czy tam 4/1. Auto nie bedzie stało i czekało na kierowcę. Musi jeździć, żeby zarabiac.
Dokładnie miałem to samo napisać do Majluka, taka sytuacja jest wszędzie, jeszcze nie spotkałem takiej fimry, żeby auto czekało na kierowce jak ten jest na urlopie (chodzi mi o prace za granicą).
Cytuj:
Tylko Truckliner, tam potrzeba podstawowych ADR-ów, bez klas 1 i 7 chyba, to kosztuje zdaje się 500 zł i trwa 2 dni, z tego co słyszałem...
Tak Majluk wiem, ale ja tylko pytałem tak z ciekawości, a co do ADR to u nas w Opolskim kurs trwa 3 dni i kosztuje 600 zł (podstawowy).

Autor:  GRZEGORZ [ 11 kwie 2006, 7:57 ]
Tytuł: 

To zarobki nie są złe :D . Ja miałem okazję widzieć trzy takie scanie (jak u Paździocha na emblancie) wieżdzali na prom w Lubece. 8)

Autor:  wojtekkoniu [ 01 maja 2006, 9:38 ]
Tytuł: 

Kiedy mają otworzyć tą baze w Szczecinie na Pomorskiej?Kiedy będą tam przyjmować?

Strona 1 z 20 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/