Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 kwie 2009, 11:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2009, 12:56
Posty: 3
GG: 0
Samochód: TATRA 815-S V10
Lokalizacja: GDAŃSK

WITAM :D POSZUKUJE DANYCH USTAWIENIA ZAPŁONU (kat wyprzedzenia zapłonu pompy wtryskowej) TATRA 815-S V10 1988r.


Post Wysłano: 04 lip 2009, 8:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2009, 19:17
Posty: 21
GG: 0
Samochód: XCMG, Hydros

nie wiem za bardzo o co Ci chodzi czy chodzi o to że wymieniałeś pompe i teraz jest problem z jej zamontowaniem i zestrojeniem?? jeśli zmieniałeś pompe i odkręciłeś ją od flanszy z tyłu silnika ona jest montowana na 4 śruby 10tki chyba... na mocowaniu od pompy jest na górze 0 i 1 wybita i nową pompe montujesz w takim samym ustawieniu.mam nadzieje że pomogłem i zrozumiałem temat. ewentualnie jak bedzie kasłać to można na śrubach ja przekrzywić prawo/lewo wzdłuż osi silnika.


Post Wysłano: 31 sty 2010, 21:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2009, 12:56
Posty: 3
GG: 0
Samochód: TATRA 815-S V10
Lokalizacja: GDAŃSK

dzięki Kolego za to info a kąkretnie mi chodzi o kąt wyprzedzenia zapłonu (stopni) koło zamachowe a pompa wtryskowa.potrzebuje te parametry by idealnie ustawić pompe wtryskową (metodą kropelkową)


Post Wysłano: 02 lut 2010, 20:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2009, 19:17
Posty: 21
GG: 0
Samochód: XCMG, Hydros

pewnie silnik tu od tyłu rozkręcałeś i teraz nie ma raczej jak złożyć? Ja robiłem tak że ustawiałem cylinder do gmp i pompe ustawiałem ciutek wcześniej niż gmp tłoka wtedy wtrysk powinien być wtedy gdy tłok się do gmp zbliża.a co do pompy to tak jak mówiłem z tyłu jak mocujesz flansze pompy to na tych fasolkach które mocują napęd pompy.


Post Wysłano: 03 lut 2010, 1:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

ustaw na 0 a pozniej dostrojenie na sluch.
Jezeli wczesniej przerobiles kilka takich silnikow to od razu slychac po wkrecaniu na obroty czy jest ok czy nie.
Przy montazu trzeba uwazac, bo jak na przyspieszaczu jest nabite kilka znakow to mozna sie pomylic i zalozyc pompe o 180 stopni. Bywa ze samochod zapali na pelnym gazie na takim ustawieniu , ale okrutnie kopci na bialo i slabo sie wkreca na obroty.


Post Wysłano: 03 lut 2010, 4:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

Chyba chodzi raczej o kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa. Ja bym ustawił na 20-25 st. OWK, tak jest najczęściej...

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Post Wysłano: 03 lut 2010, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2009, 12:56
Posty: 3
GG: 0
Samochód: TATRA 815-S V10
Lokalizacja: GDAŃSK

Dzięki koledzy za pomoc .Chodziło mi tak jak kolega zyzyx zauważył o kąt wyprzedzenia wtrysku paliwa.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: