wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
[Renault, FR1] Pomocy http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=20310 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | rybe_M [ 15 maja 2009, 8:28 ] |
Tytuł: | [Renault, FR1] Pomocy |
Ponieważ jestem nowym użytkownikiem na forum chciałbym serdecznie przywitać się ze wszystkimi. Mam taki oto problem. Mój tato właśnie został kierowcą autokaru RENAULT FR1. Auto wiekowe z 1988r. z 340 konnym silnikiem i Kto tam wie jakim przebiegiem. Problem jest taki że obroty silnika dochodzą tylko do 1800 max. Prędkość max około 100 km/h. Ale wiadomo że nie chodzi tu o prędkość ale o to że auto jest moim zdaniem słabe. Kiedyś tato jeździł majorem z takim silnikiem więc jakieś porównanie ma. Proszę więc kolegów o propozycje od czego by tu zacząć sprawdzać. Co zauważyłem to to że ma odpięty kaganiec. Elektryka była w opłakanym stanie. Kable przegrzane przy silniku. Trochę tam porobiłem i zapaliła mi się kontrolka od zanieczyszczenia powietrznego filtra. dziś tam zajrze- może wymiana filtra pomoże ale gdyby nie to Panowie co sprawdzić jeszcze. A może te obroty tak muszą być. Prosze o pomoc bo jestem zielonkawy w temacie:(. Pozdrawiam |
Autor: | rybe_M [ 15 maja 2009, 12:43 ] |
Tytuł: | Re: Renault FR1- pomocy |
Panowie naprawdę nikt nic nie poradzi? Może jakieś sugestie |
Autor: | Toreba [ 15 maja 2009, 15:17 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, FR1] Pomocy |
Na przyszłość: proszę nie odświeżać tematu co parę godzin. Jak ktoś się zna, to odpowie. |
Autor: | chodko [ 17 maja 2009, 16:44 ] |
Tytuł: | Re: [Renault, FR1] Pomocy |
Na początek sprawdź czy przyciskając gaz do oporu dźwignia na pompie wtryskowej dochodzi do zderzaka,może być rozciągnięta linka lub źle dobrana długość dźwigni po odłączeniu ogranicznika. Następna sprawa to siłownik gaszenia silnika na pompie wtryskowej,często nie cofa się do końca po przekręceniu kluczyka na zapłon |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |