Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 lip 2010, 15:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:26
Posty: 120
GG: 3700046
Lokalizacja: bydgoszcz

Witam
Mój tata od 2 lat jeździ Manem TGA 18.460 2003r. Od tego czasu już trzy razy padła uszczelka pod głowicą :/ Jak Panowie myślicie czy może być coś nie tak z blokiem? i drugie pytanko czy zamiast tego silnika D28 o którym słyszałem dość negatywne opinie można wstawić silnik D20?


Post Wysłano: 12 lip 2010, 0:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Witam
Mój tata od 2 lat jeździ Manem TGA 18.460 2003r. Od tego czasu już trzy razy padła uszczelka pod głowicą :/ Jak Panowie myślicie czy może być coś nie tak z blokiem? i drugie pytanko czy zamiast tego silnika D28 o którym słyszałem dość negatywne opinie można wstawić silnik D20?
Ja bym sprawdził tuleje. D20 common rail? z tego co wiem to ma zupełnie inny sterownik, sporo rzeźby z elektryką trzeba robić - nieopłacalne.


Post Wysłano: 12 lip 2010, 9:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Czy głowica była planowana przy każdej wymianie? blok też może być skrzywiony chociaż to mało prawdopodobne. Może też wystawać któraś tuleja.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 12 lip 2010, 17:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 kwie 2007, 21:26
Posty: 120
GG: 3700046
Lokalizacja: bydgoszcz

Głowica była planowana za każdym razem, co do tuleji to nie wystają ponieważ za drugą awarią okazało sie dodatkowo ze dwie z nich są pękniete i zostały wymienione.


Post Wysłano: 13 lip 2010, 7:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 19:22
Posty: 60
GG: 620372
Samochód: MAN 18.440 TGX XLX
Lokalizacja: Mazowieckie

A może auto było trochę przygrzane i siadły uszczelki na tulejach, a teraz tuleje się bujają i uszczelka siada. Ja miałem tak u siebie w F90. tuleje się bujały bo uszczelki na tulejach były wypalone i nie nadążyłem robić uszczelek pod głowicami. Po wymianie uszczelek na tulejach problem zniknął.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: