Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 maja 2009, 8:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2009, 7:50
Posty: 2
GG: 0
Samochód: renault FR1

Ponieważ jestem nowym użytkownikiem na forum chciałbym serdecznie przywitać się ze wszystkimi. Mam taki oto problem. Mój tato właśnie został kierowcą autokaru RENAULT FR1. Auto wiekowe z 1988r. z 340 konnym silnikiem i Kto tam wie jakim przebiegiem. Problem jest taki że obroty silnika dochodzą tylko do 1800 max. Prędkość max około 100 km/h. Ale wiadomo że nie chodzi tu o prędkość ale o to że auto jest moim zdaniem słabe. Kiedyś tato jeździł majorem z takim silnikiem więc jakieś porównanie ma. Proszę więc kolegów o propozycje od czego by tu zacząć sprawdzać. Co zauważyłem to to że ma odpięty kaganiec. Elektryka była w opłakanym stanie. Kable przegrzane przy silniku. Trochę tam porobiłem i zapaliła mi się kontrolka od zanieczyszczenia powietrznego filtra. dziś tam zajrze- może wymiana filtra pomoże ale gdyby nie to Panowie co sprawdzić jeszcze. A może te obroty tak muszą być. Prosze o pomoc bo jestem zielonkawy w temacie:(. Pozdrawiam


Post Wysłano: 15 maja 2009, 12:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2009, 7:50
Posty: 2
GG: 0
Samochód: renault FR1

Panowie naprawdę nikt nic nie poradzi? :( Może jakieś sugestie :|


Post Wysłano: 15 maja 2009, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2006, 12:58
Posty: 550
GG: 8261240
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Na przyszłość: proszę nie odświeżać tematu co parę godzin. Jak ktoś się zna, to odpowie. :wink:

_________________
Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...


Post Wysłano: 17 maja 2009, 16:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Na początek sprawdź czy przyciskając gaz do oporu dźwignia na pompie wtryskowej dochodzi do zderzaka,może być rozciągnięta linka lub źle dobrana długość dźwigni po odłączeniu ogranicznika. Następna sprawa to siłownik gaszenia silnika na pompie wtryskowej,często nie cofa się do końca po przekręceniu kluczyka na zapłon


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: