Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lip 2009, 6:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lip 2009, 6:03
Posty: 3
GG: 0
Samochód: volvo fh12

WITAM WSZYSTKICH. Ostatnio zauważyłem w moim autcie różną ilość mocy. np. jade 100km autko jedzie super, 24t troche gazu on sobie leci 90km/h. następnie po zatrzymaniu na kawe, odpalam jade i czuje że już nie idzie tak jak przed zgaszeniem a paliwo wtedy żre strasznie bo trzeba bardziej deptać. Następnie kilka razy muszę się zatrzymać zgasić, odpalić itd. aż poczuje że znowu jedzie dobrze. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, może już ktoś sie z czymś takim spotkał.[ Volvo 97r, 380 , FH12] ZA POMOC Z GÓRY DZIĘKUJE.


Post Wysłano: 02 lip 2009, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego podaj ko9dy błędów .


Post Wysłano: 03 lip 2009, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 wrz 2006, 9:45
Posty: 176
Samochód: FH 12 420
Lokalizacja: K-raków T-arnów A-meryka

U mnie też bardzo pobnie, momentami czuć że sobie radzi a innym razem jakoś nie może się uciągnąć, samochód też rocznik 1997 ale silnik 420KM. W szczególności zauważyłem że jak sie stanie na jakieś 2- 3 min i wyłączy silnik, po oddpaleniu czuć wyraźną różnice na +.
Co jeszcze ciekawe, po zastartowaniu motora czekam za każdy razem do momentu aż zawór osuszacza spuści powietrze, wówczas samochód idzie, wcześniej gdy tylko rozblokowały mi hamulce i sprzęgło chodziło ogien na tłoki i do przodu.
Co do błędów jaie u siebi odczytałem z lampki błyskowej to jedynie:
14 czyli Przekaźnik zasilania, jednostka sterująca, jeśli można to prosił bym o wytłumaczenie o co kaman

_________________
Dostał funkcje i głupieje...


Post Wysłano: 03 lip 2009, 22:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2007, 17:10
Posty: 199
GG: 1
Samochód: BMW E70 4.8i
Lokalizacja: Tu i tam

Ja tam mocny z mechaniki ciężarówek nie jestem - ale może zawór upustowy na turbinie jest niesprawny do końca - czyli nie porusza sie tak jak powinien - takie objawy są widoczne w osobówkach


Post Wysłano: 03 lip 2009, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 17:08
Posty: 221
GG: 0

Przyczyna może być równiez PEDAŁ GAZU !


Post Wysłano: 04 lip 2009, 4:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

a moze zacinający sie EGR?


Post Wysłano: 07 lip 2009, 14:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 lip 2009, 6:03
Posty: 3
GG: 0
Samochód: volvo fh12

witam dzisiaj przeprowadziłem test błędów przez kontrolkę. Wymigała mi następuące błędy 13,11,26,46,41. Następnie zrobiłem reset komputera i teraz zostały tylko 46 i 41. ciekawe co będzie jak zrobie jakąś traskę. wie ktoś może czy te błędy powodowały pracę silnika lub pedału gazu w trybie awaryjnym??????


Post Wysłano: 08 lip 2009, 17:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2009, 12:57
Posty: 3
GG: 0
Samochód: scania

kolego jeżeli sprawa jest aktualna to odłącz kable na silniku od hamulca górskiego. miałem podobny problem , okazało się że to przekaźnik hamulca koszt w serwisie 250 zł


Post Wysłano: 08 lip 2009, 17:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
a moze zacinający sie EGR?
EGR w aucie z 97 roku?


Post Wysłano: 08 lip 2009, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego jak zrobisz jakąś trasę i kody się powtórzą t.z.11,13,26,bo te są ważne to sprawdz masę kabiny i alternatora.Mocno poszarp kablami bo może trzymać tylko na koszulce.Wzrokowo wygląda że jest dobrze,a w środku brakuje drutu.Jeśli kody się nie powtórzą,a auto nadal wariuje wyciągnij wtyczki elektromagnesów które znajdują się na kolektorze ssącym.Jest to podgrzewacz i hamulec górski .Odpisz o efektach pomyślimy co dalej.


Post Wysłano: 11 lip 2009, 15:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 mar 2008, 14:31
Posty: 10
GG: 0

Witam wszystkich. Ja tez mam podobny problem w fh12. Moze faktycznie zawiesza sie zawór upustowy ale gdzie on sie znajduje. Jesli ktos wie niech podzieli sie wiedzą.


Post Wysłano: 11 lip 2009, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Jest pod szybrem turbiny zawór szybkiego odhamowana.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: