Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 20 lip 2009, 15:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2006, 9:04
Posty: 58
Lokalizacja: KIETRZ

witam. MAN TGA 460 KM znika płyn chłodniczy , wymienilismy głowiczki na nowe w spreżarce zmierzyliśmy ciśnienie wszystko jest oki a płynu dalej ubywa dodam ze pod samochodem nie ma zadnej plamy , czy ktos wie co mozna jescze sprawdzic , na ok 3000 do 5000 dolewa 5-7 ltr płynu


Post Wysłano: 20 lip 2009, 15:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

viewtopic.php?f=5&t=20183 proszę przeczytać


Post Wysłano: 20 lip 2009, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2006, 9:04
Posty: 58
Lokalizacja: KIETRZ

Witam
W naszym przypadku oleju nie przybywa, recylkulator jest szczelny , sprawdziliśmy nawet szczelność głowic sprężarki - szczelne (płaszcz wodny poddany ciśnieniu 8 atm. i nic ) płynu ubywa dość szybko czasem po 9 gdz jadzy należy dolac ok 5l..jeszcze jedno wąż który idzie z chłodnicy na pompe wodną jest nie okrągły a jajowaty ( zassany) !!??
JEKIEŚ SUGESTIE - SPRAWDZE WSZYSTKIE LOGICZNE


Post Wysłano: 20 lip 2009, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

uszczelka pod obudową z przodu silnika


Post Wysłano: 20 lip 2009, 23:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Oleju tylko przybywa jak silnik jest ciepły, odkręć odmę i wtedy się przekonasz jak będzie taki zielonkawy glut to właśnie obudowa pośrednia, jeszcze istnieje możliwość że spala płyn ale wtedy by kopcił na biało. Jaki rok produkcji tego mana ? Mi jak ona poszła to ubywało identyczne ilości płynu. A nie macie przypadkiem mokro w kabinie?


Post Wysłano: 21 lip 2009, 10:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2006, 9:04
Posty: 58
Lokalizacja: KIETRZ

w kabinie jest sucho nic nigdzie nie cieknie , odkrecimy dzisiaj te odme i zobaczymy , rok produkcji mana to 2003


Post Wysłano: 22 lip 2009, 0:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 paź 2007, 23:15
Posty: 18
Lokalizacja: Ożarów Maz

Cytuj:
w kabinie jest sucho nic nigdzie nie cieknie , odkrecimy dzisiaj te odme i zobaczymy , rok produkcji mana to 2003

A przewody "puchną" podczas "gazowania"?


Post Wysłano: 24 lip 2009, 12:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2006, 9:04
Posty: 58
Lokalizacja: KIETRZ

NO I ZNOWU LIPA , odkręciłem odme i troszke tłusta jest ale nie ma mazi albo innych objawów , wąż ja sie przygazuje to własnie odwrotnie sie zachowuje zasysa go nie puchnie , juz mi rece opadaja :(


Post Wysłano: 24 lip 2009, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 paź 2007, 23:15
Posty: 18
Lokalizacja: Ożarów Maz

Jedyne co mi przychodzi do głowy to podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu, który ma pompkę ciśnieniową z manometrem i korkiem do Tga, nabić ciśnienia i patrzeć pokolei co się dzieje, skoro znika to się znajdzie a tak to tylko gdybanie jest, sam bym zaprosił do siebie na taką akcje ale jeszcze nie mam na stanie ów pompki :wink:


Post Wysłano: 25 lip 2009, 10:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2007, 9:31
Posty: 21
Lokalizacja: Częstochowa

Ja miałem podobny problem i przyczyną była opaska na przewodzie, który doprowadza płyn do intardera.
Też nic nie było widać bo przewód jest po lewej stronie nad nad rurą doprowadzającą spaliny do tłumika, gdy silnik był zimny nic nie kapało, a podczas pracy płyn kapał na tą rurę i wyparowywał. Dokręcenie opaski załatwiło sprawę.


Post Wysłano: 25 lip 2009, 15:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Plyn musi uciekac gdzies na zewnatrz ale wyparowuje gdyz jest blisko cieplego silnika, proponuje sprawdzic polaczenia np: te malutkie rurki ktore ida od zbiorniczka wyrownawczego..
Chyba ze tak malo plynu bylo wlane ze za kazdym razem go wciaga.....
Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 21 sie 2009, 12:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lis 2006, 9:04
Posty: 58
Lokalizacja: KIETRZ

juz sie znalazło , ale rozkopalismy wszystko co było mozliwe i .... opaska na wężu i było to widac dopiero jak przyszło ciśnienie ( podłączyliśmy powietrza z kompresora w układ chłodzenia ) a podmuch z wentylatora rozbryzgiwał wode po silniku i ta parowała dlatego nie było nic widac , :/ normalnie masakra


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: