witam. MAN TGA 460 KM znika płyn chłodniczy , wymienilismy głowiczki na nowe w spreżarce zmierzyliśmy ciśnienie wszystko jest oki a płynu dalej ubywa dodam ze pod samochodem nie ma zadnej plamy , czy ktos wie co mozna jescze sprawdzic , na ok 3000 do 5000 dolewa 5-7 ltr płynu
Witam
W naszym przypadku oleju nie przybywa, recylkulator jest szczelny , sprawdziliśmy nawet szczelność głowic sprężarki - szczelne (płaszcz wodny poddany ciśnieniu 8 atm. i nic ) płynu ubywa dość szybko czasem po 9 gdz jadzy należy dolac ok 5l..jeszcze jedno wąż który idzie z chłodnicy na pompe wodną jest nie okrągły a jajowaty ( zassany) !!??
JEKIEŚ SUGESTIE - SPRAWDZE WSZYSTKIE LOGICZNE
Oleju tylko przybywa jak silnik jest ciepły, odkręć odmę i wtedy się przekonasz jak będzie taki zielonkawy glut to właśnie obudowa pośrednia, jeszcze istnieje możliwość że spala płyn ale wtedy by kopcił na biało. Jaki rok produkcji tego mana ? Mi jak ona poszła to ubywało identyczne ilości płynu. A nie macie przypadkiem mokro w kabinie?
NO I ZNOWU LIPA , odkręciłem odme i troszke tłusta jest ale nie ma mazi albo innych objawów , wąż ja sie przygazuje to własnie odwrotnie sie zachowuje zasysa go nie puchnie , juz mi rece opadaja
Rejestracja:01 paź 2007, 23:15 Posty: 18
Lokalizacja: Ożarów Maz
Jedyne co mi przychodzi do głowy to podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu, który ma pompkę ciśnieniową z manometrem i korkiem do Tga, nabić ciśnienia i patrzeć pokolei co się dzieje, skoro znika to się znajdzie a tak to tylko gdybanie jest, sam bym zaprosił do siebie na taką akcje ale jeszcze nie mam na stanie ów pompki
Ja miałem podobny problem i przyczyną była opaska na przewodzie, który doprowadza płyn do intardera.
Też nic nie było widać bo przewód jest po lewej stronie nad nad rurą doprowadzającą spaliny do tłumika, gdy silnik był zimny nic nie kapało, a podczas pracy płyn kapał na tą rurę i wyparowywał. Dokręcenie opaski załatwiło sprawę.
Plyn musi uciekac gdzies na zewnatrz ale wyparowuje gdyz jest blisko cieplego silnika, proponuje sprawdzic polaczenia np: te malutkie rurki ktore ida od zbiorniczka wyrownawczego..
Chyba ze tak malo plynu bylo wlane ze za kazdym razem go wciaga.....
Pozdrawiam
_________________ Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
juz sie znalazło , ale rozkopalismy wszystko co było mozliwe i .... opaska na wężu i było to widac dopiero jak przyszło ciśnienie ( podłączyliśmy powietrza z kompresora w układ chłodzenia ) a podmuch z wentylatora rozbryzgiwał wode po silniku i ta parowała dlatego nie było nic widac , normalnie masakra
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę