Witajcie. Tydzień temu stałem się posiadaczem wywrotki MAN, na którą przesiadłem się z Jelcza i Kamaza.. Nie ma co ukrywac, różnica niebo a ziemia.. Ale wiadomo MAN to już nowsza technologia.. Więc musze się z autem zapoznac.. I chciał bym Was zapytac drodzy forumowicze o rady.. A więc.. Czy są jakieś oddzielne kalamitki od smarowania zwrotnic, czy robi to centralne smarowanie ? Jaki smar najlepiej stosowac do centralnego ? Sterowanie do centralnego mam ręczne.. Co jaki czas i na ile czasu je włączac ? Może zadaje proste i banalne pytania, ale naprawde nie wiem jak tego używac, bo w poprzednich autach tego nie miałem.. I jeszcze jedno.. Cały czas świeci mi kontrolna włączonej blokady tylnego mostu (tej przy której można skręcac) pomimo tego że jest wyłączona. Czy to jakaś awaria ? I czy to może byc model F2000?
Załączam zdjęcie. Pozdrawiam