Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lis 2009, 3:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Jak dziala sterowanie iloscia przeplywajacych gazow w ukladzie EGR i czy za pomoca programu komputera mozna cos zmienic lub wylaczyc ten system?


Ostatnio zmieniony 27 lis 2009, 3:27 przez kojakvolvo1976, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 22 lis 2009, 18:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2008, 20:57
Posty: 66
GG: 0

Przede wszystkim jaki to model Volva.

Chodzi chyba o system VEB

_________________
Elektronika Samochodowa
Grzegorz Kosowski
506 428 888
http://www.elektronika.sos.pl


Post Wysłano: 24 lis 2009, 5:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

chodzi o volvo na rynek polnocno-amerykanski VOLVO VNL64T300 2004 rok silnik volvo D12D-435 z ukladem EGR. Na wylocie spalin z chlodnicy EGR znajduje sie czujnik wkrecony od dolu a powyzej niego zamocowana jest mala skrzyneczka ktora nie ma zadnego polaczenia z ukladem elektrycznym czy ktos wie jak to dziala i jaka role pelni.System ten wyglada tak samo na silniku mercedesa 12.8L i jest niemieckiej produkcji BHER


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: