Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 gru 2009, 22:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

Witam, potrzebuje obiektywnych informacji na temat ciągników Man F2000 na niskich kolach (jak to w ogóle rozmiar?) jakie sa zalety i wady tych opon w porównaniu do zwykłych ciągników na oponach 315, głównie chodzi mi o ciągnik pod naczepę do drzewa (ale bez wjazdu w las)


Post Wysłano: 07 gru 2009, 22:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2007, 17:39
Posty: 258
GG: 8732157
Samochód: srebrny
Lokalizacja: KaLIfornia

Rozmiar to 315/60R22.5 albo 295/60.
Wady: łatwiej o coś zahaczyć, czy coś urwać, ciężej dostać się pod auto jak coś nawali, czy chociażby, żeby posmarować itp.
Chcesz low decka do zwykłej naczepy? Nie widzę sensu... Można założyć jakieś blachy pod siodło, żeby się mniej-więcej wyrównało, albo są siodła z regulacją wysokości, żeby można było zwykłą naczepę ciągnąć.


Post Wysłano: 07 gru 2009, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Jeśli tak jak piszesz, auto będzie służyło do przewozu drzewa, to moim zdaniem zupełnie się nie nadaje, bo jeśli nie do lasu, to chociaż na jakiś tartak itp. będziesz musiał w końcu wjechać, a wtedy niskie zawieszenie da się we znaki. Po drugie 315 to szerokość opony. :wink:
Na twoim miejscu, do takiej roboty poszukał bym czegoś na zwykłych kołach.


Post Wysłano: 07 gru 2009, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

pytam o low deck gdyż moj znajomy wypatrzył takie właśnie many f2000 w dobrych pieniądzach. Kilku naszych znajomych (tez "siedzących" w drzewie) nie narzekało na te auta z takimi kolami, tamci nie mieli problemów ale pytania same się nasunęły a po drzewo jeździło by sie i tak na składnice


Post Wysłano: 07 gru 2009, 23:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Jednym z rozwiązań tego problemu była by na przykład zmiana opon na większy rozmiar.
Posiadam właśnie takiego MANa, który był Low Deckiem, a teraz ma założone z tyłu opony 70tki, a z przodu 80tki. Dzięki temu zyskał większy prześwit a i lepiej się prowadzi.


Post Wysłano: 07 gru 2009, 23:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 maja 2009, 20:22
Posty: 108
GG: 10095414

Cytuj:
Jednym z rozwiązań tego problemu była by na przykład zmiana opon na większy rozmiar.
Posiadam właśnie takiego MANa, który był Low Deckiem, a teraz ma założone z tyłu opony 70tki, a z przodu 80tki. Dzięki temu zyskał większy prześwit a i lepiej się prowadzi.
Ale przekłamania prędkościomierza chyba jakieś są co?

_________________
A - zastanawiam się
B - jest
C - jest
E - jest
D - jest
kurs na przewóz rzeczy jest buahaha :P


Post Wysłano: 07 gru 2009, 23:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
Ale przekłamania prędkościomierza chyba jakieś są co?
Tacho oczywiście po takim zabiegu zlegalizowane, więc nie ma. :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: