Cytuj:
Przede wszystkim 5 stopni na minusie to nie powinien być problem przy odpalaniu nawet bez podgrzewania,poprostu te silniki bardzo dobrze sobie radzą nawet przy minus 10 .Jakie masz objawy przy odpalaniu czy podczas kręcenia wydobywa się biały dym z rury?Czy nie ma żadnej reakcji.Bo wiesz może być np.zapłon lekko opóźniony,albo dawka rozruchowa w pompie wtryskowej rozregulowana.Czy system podgrzewania napewno dobrze działa,czy prawidłowo wszystko robisz?Ten system prawidłowo działa tak:przekręcasz kluczyk,zapala się kontrolka od świecy,w momencie gdy odpowiednio się świeca podgrzeje kontrolka zaczyna przerywać,w tym momencie odpalasz samochód,a system cały czas podgrzewa świecę płomieniową do momentu osiągnięcia pewnej temperatury płynu chłodzącego.Jeżeli kontrolka po przekręceniu kluczyka zaświeci się na chwilę i zgaśnie lub będzie przerywać tylko dwa razy to świadczy o usterce układu podgrzewania świecy.
Dzięki
Pawcio trochę rozjaśniłeś mi sytuację
.
Po pierwsze: muszę lekko przestawić zapłon. W lipcu wyjmowałem pompę wtryskową i być może przy wkładaniu przez przypadek przestawiłem o jednego zęba na kole.
Po drugie: niewykluczone jest że dawka rozruchowa jest rozregulowana. Mam prośbę do Ciebie: czy mógłbyś powiedzieć gdzie się ustawia tą dawkę, bo trochę nie w temacie jestem.
A po trzecie: świeca płomieniowa nie grzeje tak jak powinna tzn. po przekręceniu kluczyka kontrolka miga, sprawdziłem świecę i okazuje się że ona grzeje impulsowo, czyli też muszę coś z tym zrobić ale nie wiem co.
Z rury nie ma białego dymu. Jest normalny kolor, taki jak się pali zimnego diesla
Byłbym wdzięczny jakbyś mi naświetlił sprawę z dawką rozruchową.