Jak każda rzecz tak i opony maja dobre i złe strony.
385 bądź większe ale przeważnie 385 zakłada się na przód są komfortowe, mają lepszą przyczepność, co za tym idzie poprawia się(skraca) droga hamowania jednak to wszystko "działa" na równych drogach których jak każdy w Polsce jest niewiele. Przyjdzie na takich oponach ostro zahamować na drodze z koleinami to trzeba dobrze trzymać kierownice i nią manewrować żeby się utrzymać na drodze, jazda po koleinach na balonach nie jest za komfortowa, po prostu czuć każda nierówność gdyż nie mieszczą się one w koleinach. W terenie tez mają swoje dobre strony, lepsze manewrowanie, nie siadają na mokrym tak jak zwykłe 315 ale można ja łatwiej przebić, najechać na korzeń i po sprawie a wymiana takiej opony na nową na pewno będzie bardziej odczuwalna niż zwykłej 315.
Także wybór opony na os kierująca to sprawa indywidualna do każdego pojazdu i jego przeznaczenia(rodzaju wykonywanej pracy) oraz kieszeni kupującego.
_________________
ACTROSY I TGX TO COŚ PIĘKNEGO!!!!
MOJA KOLEKCJA W H0:
viewtopic.php?f=6&t=17988