Witam wszystkich użytkowników i mechaników.
Od kilku miesięcy mam Magnumke 440 E-TECH z 2000 r. i niepokoi mnie narastający odgłos jakby zbyt dużego luzu zaworowego w okolicy 5 cylindra.
Czy ktoś mógłby mi podać jaki jest luz zaworowy dla tego modelu silnika?
Podpowiedzcie mi proszę na takie pytanie.
Jeśli posiadam doświadczenie w regulacji zaworów silników starszej generacji SCANIA 113.VOLVO F12 czy o Starach,Jelczach i Liazach nie wspomnę to poradzę sobie z tym Mackiem?
Niektórzy twierdza ze są jakieś tajniki przy regulacji i silnik może nie odpalić?
Czy jest coś rzeczywiście takiego zaskakującego ?
Zastanawiam się również czy to nie jest jakaś poważniejsza usterka.
Do tej pory radziłem sobie z większością napraw przy swoich ciężarówkach,ale tu mam trochę obaw przed właśnie jakimiś tajnikami modelu.
Jest to mój pierwszy Francuz,mam nadzieje ze nie ostatni
Liczę na Wasza pomoc.
Do zobaczenia na trasie.
Waldek