Co do rozmiru torxa do tego zaworu w pompie to w mascocie jest trox 30.
U nas w mascocie to właśnie ten zawór był winny wpadaniu auta w tryb awaryjny był np tak ze gdy jechało sie z górki potroafiło go odciąc i nagle samochód wkręcał się do 2500-3000 obrotów. Aż wkońcu po dłuższym czasie wyszło tak że samochód wpadał cały czas w tryb awaryjny nawet na wolnych obrotach także dało się tylko jezdzic po placu. Na dłuższy czas pomogła wymiana na nowy zaworu. Ale po zimie problem się powtórzył
A więc tata dowiadując się co z tym zrobic bo koszt tego nie jest mały żeby cały czas wymieniac dowiedział sie od kogoś że na samym końcu tego zaworu jest taki zwężany dziobek po lepszym obejrzeniu zauważyłem że to jest sitko i poprostu zostało ułamane kombinerkami. Po tym zabiegu auto zyskało na mocy ciągneło owiele lepiej niż nawet na nowym zaworze.
A na sam początek spróbował bym przedmóchac dokładnie ten zawór pod dużym ciśnieniem powietrze sprężarką i zobaczyć czy chciaz na chwile będzie dobrze.
Mam nadzieję że pomogłem.