Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2008, 20:45
Posty: 4
GG: 0
Samochód: Iveco

Witam. Mam problem w Scani4 po zgaszeniu silnika w zbiorniczku wyrównawczym robi sie podciśnienie i odpowietrznikiem wyrzuca około 1,5 l płynu chłodzącego.Stary zbiorniczek się rozkleił na łączeniu bo był lutowany a wię musiałem wymienić na nowy. Po zapaleniu silnika płyn widac jak schodzi w zbiornczku do minimum.
Jak sie jedzie to temperatura jest ok i nic sie takiego nie dzieje.
Gdzie szukać przyczyny i czy jest poważna?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Zainteresowałbym się korkiem wlewu zbiornika wyrównawczego, bazując na doświadczeniach w osobówkach.

Spotkałem się z samochodem, w którym po zgaszeniu silnika na postoju gotowala się woda i również ją wywalało.

Kiedy przyjrzalem się korkowi, okazalo się że ktoś już kiedyś odkrył, ze coś jest nie tak i zamiast go wymienić, to podokładal pod niego uszczelki......

Po wymianie korka na oryginalny, używany, w dobrym stanie problemy ustąpiły.

Jeśli w samochodach cięzarowych korek spelnia te same funkcje (utrzymywanie właściwego ciśnienia w układzie), które zmniejsza temperature wrzenia wody, a pewnie tak jest, to tu szukałbym przyczyny

Jeśli wywala wodę, to zapewne się gotuje, a to z kolei jest spowodowane gwałtownym spadkiem ciśnienia w układzie, kiedy to pompa przestaje pracować

edit: przy okazji sprawdź temperature wrzenia płynu.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: