Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 sie 2010, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Witam
Panowie w MANie TGA 430 z silnikiem D20 czy warto regenerować wtryskiwacze czy lepiej nie zawracać sobie tym głowy i rozwazyć wymiane na nowe? Na wyświetlaczu pokazuje sie błąd EDC 03778-10 i 03779-10 przy zdjęciu nogi z gazu i będzie to chyba wina wtryskiwaczy


Post Wysłano: 13 sie 2010, 15:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Ciezko bedzie regenerowac wtrysk z common-raila ;).
Nie powiem dokladnie teraz opisu bledu ,ale przypuszczam ,ze chodzi o cisnienie na listwie paliwa.
Pierwsze co to cisnienie paliwa po niskiej stronie cisnienia na filtrze paliwa ,czy jest odpowiednie ? ( jak blad wyskakuje po sciagnieciu nogi z pedalu gazu to mozesz pominac ten punkt ).
Wtryskiwacze rzadko psuja sie wszystkie na raz .Najczestsza przyczyna tej usterki jest zawor bezpieczenstwa na common-railu , popuszcza ,mozna pokusic sie o wymontowanie i dmuchniecie sprezonym powietrzem ,nie powinien przepuscic .
Jak padniety jest zawor M-prop to tez moze byc taki efekt .
( mozna go wykrecic i sprawdzic czy jakis paproch/opilek nie zalega ,ale z reguly ten system powinien byc wrecz "sterylny").
Stawiam na zawor bezpieczenstwa :)


Post Wysłano: 15 sie 2010, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 wrz 2008, 20:27
Posty: 493
Samochód: Iveco Stralis AT440S43 T/P
Lokalizacja: okolice Korycina, podlaskie, PL

A ja na zatkane filtry.

_________________
Janusz Kastyk
Ahoj, przygodo! :) Przygodo... ahoj?
Wiozę się pomału...
http://truckmapa.wagaciezka.com - mapa dla ciężarówek


Post Wysłano: 15 sie 2010, 17:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Sprawdź filtr separatora.

A rano po zapaleniu silnika zdarzy się, że po kilku sekundach zgaśnie?


Post Wysłano: 18 sie 2010, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2006, 12:47
Posty: 32
Lokalizacja: Katowice

Uważam, że lepiej kupić regenerowane przez Boscha. W dużej firmie na Śląsku po zawrocie kaucji za stare wtrysk do Iveco tector wyszedł ok 1000 pln. Ale najpierw trochę bym zainwestował w diagnostykę


Post Wysłano: 10 wrz 2010, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2010, 22:20
Posty: 6
GG: 0
Samochód: MAN

To są błędyod wtrysków 79 a 80 to zaworek na szynie rail. Wtryski da rade normalnie zregenerować podobnie jak w zwykłych wymienia się końcówki ale jeżeli padła cewka to juz po zawodach.


Post Wysłano: 11 wrz 2010, 9:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Wczoraj mialem przyklad bledu 79...... i winowajca byl filtr paliwa ,a nie wtryski ;)
Bledy moga naprowadzic na usterke a nie ja ukazac ,ten kto stricto bazuje na "poleceniach" komputera diagnostycznego daleko nie zajedzie .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: