wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=27045 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TGS [ 16 sie 2010, 18:41 ] |
Tytuł: | Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Witam i mam pewną sprawę bo mój szef zastanawia się nad zakupem wywrotki marki Man 8x6 z napędem Hydro-Drive a nie bardzo wie co i jak z tym więc chciałbym żeby ktoś opisał na czym polega ten napęd i jak samochody z tymi napędami radzą sobie w terenie i czy opłaca się inwestować w takie auto czy może lepiej poszukać i zakupić wywrotkę z normalnym napędem. PS: Sprawa dosyć pilna http://otomoto.pl/man-8x6-35-430-d20-mu ... 92204.html Konkretnie chodzi o to autko wyżej |
Autor: | Lukassz [ 16 sie 2010, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Samoc ... ,9292.html http://www.motoleasing.pl/index.php?got ... 41&art=532 http://www.truck.pl/pl/article/804/man- ... ac,zm_1406 http://www.man-mn.com/en/Innovation_and ... oDrive.jsp Tutaj masz trochę napisane o tym napędzie. |
Autor: | svavec [ 03 wrz 2010, 17:37 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Fajnie to sie moze tym jezdzi ,spisuje sie swietnie ,ale serwisowanie tego ustrojstwa to temat rzeka , np. zeby wymienic tarcze hamulcowe trzeba rozebrac caly naped hydro w danym kole , zajmuje to kupe czasu co przeklada sie na wysokie koszty wymiany tarcz. Jako mechanik ,nie lubie tej technologii ( prywatna opinia ) |
Autor: | andy the driver [ 02 sty 2011, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Podnosze temat, jeżeli na forum są jacyś użytkownicy MANa z hydro-drive to chętnie poczytałbym ich opinie na temat sprawowania się tych aut, najlepiej ciągników siodłowych 4x4, interesuje się tematem ponieważ mój ojciec rozważa kupno takiego właśnie auta pod wywrotke. |
Autor: | SIOJU [ 22 sty 2011, 17:03 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Kolego pod ciągnik do patelni jeśli masz trochę jeżdżenia po budowach lub innym lekko trudnym terenie to super sprawa. Pomijam kwestię serwisowania- jak wspomniał kolega post wyżej. Natomiast miałem ostatnio okazję próbować wywrotki 8x6 z klasycznymi mostami i z hudrodraiwem. Wniosek jest prosty nie umywa się do klasycznego rozwiązania. Hydrodraiw wydaje mi się, że ma lepszy skręt i podobno mniej pali od mechanicznego 8x6 ale jazda terenowa tylko klasyczny napęd. |
Autor: | andy the driver [ 22 sty 2011, 17:29 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Cytuj: Kolego pod ciągnik do patelni jeśli masz trochę jeżdżenia po budowach lub innym lekko trudnym terenie to super sprawa. Pomijam kwestię serwisowania- jak wspomniał kolega post wyżej.
Więc się zastanawiam jak duża byłaby różnica pomiędzy hydrodrivem a zwykłym ciągnikiem 4x2 pod wywrotką, czy na tyle duża żeby opłacało się inwestować w hydro-drive jeżeli w ciężkim terenie aż tak ten napęd się nie sprawdza, co do spalania to tak na prosty rozum hydro-drive powinien zużyć mniej paliwa niż klasyczny dodatkowy napęd bo w końcu załączasz go tylko w razie potrzeby, natomiast podczas "normalnego" użytkowania przednia oś działa jak w zwykłym 4x2.
Natomiast miałem ostatnio okazję próbować wywrotki 8x6 z klasycznymi mostami i z hudrodraiwem. Wniosek jest prosty nie umywa się do klasycznego rozwiązania. Hydrodraiw wydaje mi się, że ma lepszy skręt i podobno mniej pali od mechanicznego 8x6 ale jazda terenowa tylko klasyczny napęd. |
Autor: | SIOJU [ 23 sty 2011, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Kolego ja mogę ci tylko powtórzyć to co powiedział mi gość, który demonstrował nam te wywrotki. Hydrodajw jest najlepszy wówczas, gdy wywrotka sporo jeździ po drogach, a przy okazji po placach budów. Klasyczny napęd 8x6 jeździ po budowach, a przy okazji po drogach. Odnośnie spalania powiedział, że jest wyraźnie na korzyść hydrodrajw. Mój znajomy chce kupić z klasyczny napędem bo w większości będzi jeździł po budowach. W koniu pod patelnie myślę, że jak masz trochę jazdy po budowach, to napewno nie zaszkodzi, że nie wspomnę o podjeżdżaniu po górki w zimę. |
Autor: | andy the driver [ 24 sty 2011, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Napęd Hydro-drive Man 8x6 35.430 |
Cytuj: Kolego ja mogę ci tylko powtórzyć to co powiedział mi gość, który demonstrował nam te wywrotki. Hydrodajw jest najlepszy wówczas, gdy wywrotka sporo jeździ po drogach, a przy okazji po placach budów. Klasyczny napęd 8x6 jeździ po budowach, a przy okazji po drogach.
Spoko, dzięki za podzielenie się informacjami
Odnośnie spalania powiedział, że jest wyraźnie na korzyść hydrodrajw. Mój znajomy chce kupić z klasyczny napędem bo w większości będzi jeździł po budowach. W koniu pod patelnie myślę, że jak masz trochę jazdy po budowach, to napewno nie zaszkodzi, że nie wspomnę o podjeżdżaniu po górki w zimę. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |