Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 paź 2010, 15:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Problem z nadmienrym zużyciem płynu chłodniczego. Pod autem sucho, olej w porządku - czysty, a przez 1,5 tygodnia dolałem ponad 15 litrów :!: :shock: Przez korek też raczej nie wywala, bo jest sucho. Dzisiaj jadąc sobie Ringem pod niewielkie wznieśienie nastąpił chwilowy spadek ciśnienia na turbinie, a za mną smuga białego dymu (pary?), że świata nie widać było. Po chwili wszystko wróciło do normy. Może być, że uszczelka puszcza i płyn poszedł bezpośrednio na tłok :?: A i dodam jeszcze, że samochód wysposażony jest w Intrader i ma prawie 900 tyś. przebiegu. :mrgreen:


Post Wysłano: 12 paź 2010, 16:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego problem istnieje w recyrkulatorze spalin. poprostu po pewnym przebiegu one puszczają cięcz. jedyne co cie ratuje to kupic po regeneracji. bo koszta ogromne. po reg. kosztuje około 2000. a ty masz ten problem na 99. robie cały czas takie przypadki

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 13 paź 2010, 0:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Mozna otworzyc przewod / rurke gietka metalowa pomiedzy EGR em a wejsciem do kolektora ssacego, jak egr puszcza to tam znajdziesz mokre miejsca .
Jest to mankament w MAN ach , praktykuja tez zaslepianie tego wymiennika ciepla.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: