Witam, chciałbym się dowiedzieć ( tak dla własnej wiedzy ), czy istnieje możliwość przeróbki MAN'a TGA low deck na "duże koła" - mam w domyśle rozmiar opon rzędu 315/70 lub 80 R22.5. Zatem moje pytania brzmią:
- czy możliwa jest przeróbka tego modelu na wspomniany rozmiar opon?
- co na to komputer FFR - nie będzie stwarzał problemów podczas jazdy?
- czy tachograf będzie można ( wiem, że po takiej operacji wręcz powinno się poddać go legalizacji, bynajmniej tak było w F2000 ) dać go legalizacji bez problemu czy też należy zakupić nowy?
- czy trzeba zmieniać tylny most oraz inne podzespoły - chodzi mi o to,aby nie był "słaby na starcie, a potem jak się "rozbuja" czy nie będzie szybszy od "Challengera"?
Wiem, że w F2000 jest to możliwe i po wykonaniu paru czynności, autko jest takie, jak by oryginalnie wyjechało na oponach 70'tkach lub 80'tkach - nie wiem, jak jest w TG, więc pytam...
Nurtuje mnie również przeróbka MAN'a TGA 6x2 ( zakładając że to jest układ z osią wleczoną, a więc ostatnia oś "podnoszona" ) na układ konwencjonalny, a więc 4x2 - co na to komputer, czy trzeba zmieniać wiązkę CAN ( przecież idzie z tylnej osi do komputera ) itp.
Oczekuję pomocy od "fachowców i znawców" tejże marki, za rady "młodszych kolegów", serdecznie dziękuje i zapraszam na inny dział.