Offline
Użytkownik
Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Jakby to bylo paliwo to silnik by sie roakrecal az wreszcie przyduszal utrzymujac w miare stala predkosc obrotowa z bledem na kokpicie ,wiec paliwo odpada.
Skoro chodzi rowno i tylko do 900 to musi go cos blokowac elektronicznie.
System ZDR moze miec zaprogramowane limitowanie obrotow ,np jak pompa PTO jest uaktywniona
( jak taka masz to sprawdz czy lampka kontrolna na przycisku sie nie swieci ,jak tak a pompa jest wylaczona to wyciagnac wtyczke od przelacznika na sprzegle pompy).
Sprawdz czy swiatla stopu Ci sie nie swieca stale, jak system widzi wcisniety hamulec to chyba nie przeskoczy jakiejs wartosci obrotow.
To samo dotyczy hamulca"gorskiego" ,jak przycisk jest wlaczony na stale to jest to charakterystyczne ,ze silnik szybko dojdzie do 1000 normalnie a pozniej wchodzac na wyzsze nagle dlawi sie ....spada do 900-1000 i znowu wchodzi na wyzsze i spada i tak w kolko.
( wyciagnac przekaznik hamulca gorskiego )