wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

MAN FE
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=29016
Strona 1 z 1

Autor:  Wojtas [ 07 sty 2011, 22:35 ]
Tytuł:  MAN FE

Szukałem na Googlach ale nic nie znalazłem. Może mi ktoś poda w jakich latach były produkowane i czym się różniły od serii F2000 bo na zdjęciach nic nie zauważyłem. Z góry dzięki :D

Autor:  eRKaZet [ 07 sty 2011, 23:47 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
Szukałem na Googlach ale nic nie znalazłem. Może mi ktoś poda w jakich latach były produkowane i czym się różniły od serii F2000 bo na zdjęciach nic nie zauważyłem. Z góry dzięki :D
Różniły się atrapą (w FE była taka jak w TGA), wewnątrz pojawił się komputer pokładowy oraz silnik 410-konny, który montowano także w TGA.

Autor:  MAN [ 08 sty 2011, 9:21 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

MAN FE to F2000 EVOLUTION ja takiego miałem viewtopic.php?f=44&t=9208&st=0&sk=t&sd=a komputer to opcja z zewnątrz różni się inną atrapą i ma dłuższe owiewki na bocznych słupkach. Środek kabiny taki sam jak w F2000, różnica w silnikach zastosowano dwa silniki 410 i 460 które po małych zmianach montowano w TGA. Można spotkać egzemplarze z zegarami od TGA. Produkcja przypada na lata 1999-2001

Autor:  Igor [ 08 sty 2011, 10:16 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

FE to jedynak chyba coś innego niż F2000 Evo, chyba że MAN wprowadził model FE który różnił się tylko... oznaczeniem od swojego poprzednika.

Autor:  MAN [ 08 sty 2011, 10:30 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
FE to jedynak chyba coś innego niż F2000 Evo, chyba że MAN wprowadził model FE który różnił się tylko... oznaczeniem od swojego poprzednika.
F2000 to np 19.463 z starym silnikiem a FE to już 19.464 ostatnie modele FE miały właśnie takie oznaczenie na dziwach jak w TGA srebne literki FE i typ samochodu. Model FE wprowadzili z okazji wprowadzenia nowej gamy silników cztero zaworowych na cylinder przy okazji robiąc lift kabiny zwłaszcza atrapy na wzór TGA które miało dopiero wejść do produkcji. W serii FE było testowane dużo podzespołów które trafiły do TGA. W pierwszych TGA np są te same hamulce tarczowe co w FE

Tu masz mana z srebnymi literkami na dzwiach
http://www.ditzj.de/html/en/trucks/man/sennag41600.html

Autor:  ADAMO [ 08 sty 2011, 17:21 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

MAN FE... A, produkowane były w latach 2001-2002, a jak wiadomo TGA rozpoczęto już w 2000 roku

Wszystkie montowane w nich silnik pochodziły z TGA: 310, 360, 410 i 460 spełniały normę Euro-3, ciekawostką jest to że równolegle produkowano Many TGA, które spełniały normy Euro-2.
Wizualnie : atrapa i narożniki są takie same jak w "czwórkach" (np. 19-414)

Autor:  MAN [ 08 sty 2011, 17:43 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
ciekawostką jest to że równolegle produkowano Many TGA, które spełniały normy Euro-2.
Nie mogli produkować w tych latach euro2 bo obowiązywała już w tych latach norma euro3, dlatego FE był produkowany jako euro3
Cytuj:
Wszystkie montowane w nich silnik pochodziły z TGA: 310, 360, 410 i 460
Chyba odwrotnie wszystkie silniki w TGA pochodziły z FE. To co powiesz na to że w moim manie był taki sam silnik jak w TGA a man był z 1999r :?:

Silniki są takie same w FE i TGA różnią się przednią pokrywą silnika, co zmienia rozmieszczenie osprzętu na silniku jak alternator, sprężarka klimatyzacji, pompa wodna i wentylator chłodnicy, inny tez jest filtr paliwa

FE jest to skrót od F2000 EVOLUTION tak samo jak LE jest to L2000 EVOLUTION

A co powiesz na TGA 18.460 euro3 z 2001 roku :?:

W latach 2001-2002 zrezygnowano z obecnego stosowania oznakowania modelu i wprowadzono takie samo oznakowanie jak TGA czyli te srebrne literki na drzwiach zamiast tej czarnej tabliczki to samo zrobili w LE zanim wprowadzono TGLa

Autor:  ADAMO [ 08 sty 2011, 18:00 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
Nie mogli produkować w tych latach euro2 bo obowiązywała już w tych latach norma euro3, dlatego FE był produkowany jako euro3
Oczywiście, że mogli i były TGA z 2001 rok z normą spalin Euro-2, a FE jak już pisałem wszystkie były Euro-3.
Cytuj:
Chyba odwrotnie wszystkie silniki w TGA pochodziły z FE. To co powiesz na to że w moim manie był taki sam silnik jak w TGA a man był z 1999r :?:
Nie odwrotnie, lecz tak jak napisałem gdyż TGA było pierwsze i wyszło w 2000 roku, a FE dopiero w 2001 roku. W 1999 roku wychodziły zwykłe 4.

Autor:  MAN [ 08 sty 2011, 18:05 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
Nie odwrotnie, lecz tak jak napisałem gdyż TGA było pierwsze i wyszło w 2000 roku, a FE dopiero w 2001 roku. W 1999 roku wychodziły zwykłe 4.
Wychodziły zwykłe czwórki z silnikiem od TGA czyli takie same silniki jak FE. To czym różni się czwórka od FE :?:

Autor:  ADAMO [ 08 sty 2011, 18:18 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
Cytuj:
Nie odwrotnie, lecz tak jak napisałem gdyż TGA było pierwsze i wyszło w 2000 roku, a FE dopiero w 2001 roku. W 1999 roku wychodziły zwykłe 4.
Wychodziły zwykłe czwórki z silnikiem od TGA czyli takie same silniki jak FE. To czym różni się czwórka od FE :?:

19-414 to jest Euro-2 robione do 2001 roku, natomiast od 2001 jest FE 410,który jak każdy FE spełnia normę Euro-3 i tym się różnią.

Autor:  MAN [ 08 sty 2011, 19:01 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
19-414 to jest Euro-2 robione do 2001 roku, natomiast od 2001 jest FE 410,który jak każdy FE spełnia normę Euro-3 i tym się różnią.
No to rzeczywiście jest różnica :lol: , że trzeba było zmienić oznaczenie modelu.
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz zdjęcia 4 z orginalną naklejką EVOLUTION

Silnik nowej generacji zaprezentowano w 1998 roku, które takze trafiły do TGA z normą emisji spalin Euro2 i 3

ObrazekObrazekObrazek

Tu maż zwykłą 414 z 2001 i co to też nie jest FE według ciebie
viewtopic.php?f=44&t=7019

Autor:  ADAMO [ 09 sty 2011, 11:09 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
Tu maż zwykłą 414 z 2001 i co to też nie jest FE według ciebie
viewtopic.php?f=44&t=7019
No raczej nie, skoro ma oznaczenia 23-414, a nie FE 410 A.

Autor:  Igor [ 09 sty 2011, 12:21 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Po prostu, MAN F2000 Evo to nie to samo co FE.

Autor:  Grzesiek_KBR [ 09 sty 2011, 15:23 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
FE jest to skrót od F2000 EVOLUTION tak samo jak LE jest to L2000 EVOLUTION.

W latach 2001-2002 zrezygnowano z obecnego stosowania oznakowania modelu i wprowadzono takie samo oznakowanie jak TGA czyli te srebrne literki na drzwiach zamiast tej czarnej tabliczki to samo zrobili w LE zanim wprowadzono TGLa
Jedyna słuszna odpowiedź, poza tym FE nie różni sie niczym od ostatnich wersji F2000 Evo, bo niby czym miało by się róźnić skoro zmienili tylko oznaczenie.

Autor:  MAN [ 09 sty 2011, 15:37 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
Cytuj:
FE jest to skrót od F2000 EVOLUTION tak samo jak LE jest to L2000 EVOLUTION.

W latach 2001-2002 zrezygnowano z obecnego stosowania oznakowania modelu i wprowadzono takie samo oznakowanie jak TGA czyli te srebrne literki na drzwiach zamiast tej czarnej tabliczki to samo zrobili w LE zanim wprowadzono TGLa
Jedyna słuszna odpowiedź, poza tym FE nie różni sie niczym od ostatnich wersji F2000 Evo, bo niby czym miało by się róźnić skoro zmienili tylko oznaczenie.
No i nie zapominaj że przy okazji zmienili normę Euro2 na 3.
I kolega ADAMO twierdzi że w 2001 roku nie robili TGA Euro 3 widocznie muszę oznajmić mojemu koledze że jeżdzi TGA z silnikiem Euro2 zamiast Euro3 a chłodnica EGR na silniku to tylko atrapa :lol:

Autor:  ADAMO [ 09 sty 2011, 16:12 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Cytuj:
No i nie zapominaj że przy okazji zmienili normę Euro2 na 3.
I kolega ADAMO twierdzi że w 2001 roku nie robili TGA Euro 3 widocznie muszę oznajmić mojemu koledze że jeżdzi TGA z silnikiem Euro2 zamiast Euro3 a chłodnica EGR na silniku to tylko atrapa :lol:

Kłania się tu czytanie ze zrozumieniem szanowny kolego, a nie tylko nabijanie postów. Napisałem że wszystkie FE produkowano z Euro-3, a równolegle produkowano Tga jeszcze z Euro-2, a nie że nie robiono wogóle TGA z Euro-3 w 2001.

Autor:  Wojtas [ 11 sty 2011, 21:35 ]
Tytuł:  Re: MAN FE

Dzięki :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/