wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
MAN FE http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=29016 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wojtas [ 07 sty 2011, 22:35 ] |
Tytuł: | MAN FE |
Szukałem na Googlach ale nic nie znalazłem. Może mi ktoś poda w jakich latach były produkowane i czym się różniły od serii F2000 bo na zdjęciach nic nie zauważyłem. Z góry dzięki |
Autor: | eRKaZet [ 07 sty 2011, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: Szukałem na Googlach ale nic nie znalazłem. Może mi ktoś poda w jakich latach były produkowane i czym się różniły od serii F2000 bo na zdjęciach nic nie zauważyłem. Z góry dzięki Różniły się atrapą (w FE była taka jak w TGA), wewnątrz pojawił się komputer pokładowy oraz silnik 410-konny, który montowano także w TGA.
|
Autor: | MAN [ 08 sty 2011, 9:21 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
MAN FE to F2000 EVOLUTION ja takiego miałem viewtopic.php?f=44&t=9208&st=0&sk=t&sd=a komputer to opcja z zewnątrz różni się inną atrapą i ma dłuższe owiewki na bocznych słupkach. Środek kabiny taki sam jak w F2000, różnica w silnikach zastosowano dwa silniki 410 i 460 które po małych zmianach montowano w TGA. Można spotkać egzemplarze z zegarami od TGA. Produkcja przypada na lata 1999-2001 |
Autor: | Igor [ 08 sty 2011, 10:16 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
FE to jedynak chyba coś innego niż F2000 Evo, chyba że MAN wprowadził model FE który różnił się tylko... oznaczeniem od swojego poprzednika. |
Autor: | MAN [ 08 sty 2011, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: FE to jedynak chyba coś innego niż F2000 Evo, chyba że MAN wprowadził model FE który różnił się tylko... oznaczeniem od swojego poprzednika.
F2000 to np 19.463 z starym silnikiem a FE to już 19.464 ostatnie modele FE miały właśnie takie oznaczenie na dziwach jak w TGA srebne literki FE i typ samochodu. Model FE wprowadzili z okazji wprowadzenia nowej gamy silników cztero zaworowych na cylinder przy okazji robiąc lift kabiny zwłaszcza atrapy na wzór TGA które miało dopiero wejść do produkcji. W serii FE było testowane dużo podzespołów które trafiły do TGA. W pierwszych TGA np są te same hamulce tarczowe co w FETu masz mana z srebnymi literkami na dzwiach http://www.ditzj.de/html/en/trucks/man/sennag41600.html |
Autor: | ADAMO [ 08 sty 2011, 17:21 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
MAN FE... A, produkowane były w latach 2001-2002, a jak wiadomo TGA rozpoczęto już w 2000 roku Wszystkie montowane w nich silnik pochodziły z TGA: 310, 360, 410 i 460 spełniały normę Euro-3, ciekawostką jest to że równolegle produkowano Many TGA, które spełniały normy Euro-2. Wizualnie : atrapa i narożniki są takie same jak w "czwórkach" (np. 19-414) |
Autor: | MAN [ 08 sty 2011, 17:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: ciekawostką jest to że równolegle produkowano Many TGA, które spełniały normy Euro-2.
Nie mogli produkować w tych latach euro2 bo obowiązywała już w tych latach norma euro3, dlatego FE był produkowany jako euro3Cytuj: Wszystkie montowane w nich silnik pochodziły z TGA: 310, 360, 410 i 460
Chyba odwrotnie wszystkie silniki w TGA pochodziły z FE. To co powiesz na to że w moim manie był taki sam silnik jak w TGA a man był z 1999r Silniki są takie same w FE i TGA różnią się przednią pokrywą silnika, co zmienia rozmieszczenie osprzętu na silniku jak alternator, sprężarka klimatyzacji, pompa wodna i wentylator chłodnicy, inny tez jest filtr paliwa FE jest to skrót od F2000 EVOLUTION tak samo jak LE jest to L2000 EVOLUTION A co powiesz na TGA 18.460 euro3 z 2001 roku W latach 2001-2002 zrezygnowano z obecnego stosowania oznakowania modelu i wprowadzono takie samo oznakowanie jak TGA czyli te srebrne literki na drzwiach zamiast tej czarnej tabliczki to samo zrobili w LE zanim wprowadzono TGLa |
Autor: | ADAMO [ 08 sty 2011, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj:
Nie mogli produkować w tych latach euro2 bo obowiązywała już w tych latach norma euro3, dlatego FE był produkowany jako euro3
Oczywiście, że mogli i były TGA z 2001 rok z normą spalin Euro-2, a FE jak już pisałem wszystkie były Euro-3.Cytuj:
Chyba odwrotnie wszystkie silniki w TGA pochodziły z FE. To co powiesz na to że w moim manie był taki sam silnik jak w TGA a man był z 1999r
Nie odwrotnie, lecz tak jak napisałem gdyż TGA było pierwsze i wyszło w 2000 roku, a FE dopiero w 2001 roku. W 1999 roku wychodziły zwykłe 4.
|
Autor: | MAN [ 08 sty 2011, 18:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: Nie odwrotnie, lecz tak jak napisałem gdyż TGA było pierwsze i wyszło w 2000 roku, a FE dopiero w 2001 roku. W 1999 roku wychodziły zwykłe 4.
Wychodziły zwykłe czwórki z silnikiem od TGA czyli takie same silniki jak FE. To czym różni się czwórka od FE
|
Autor: | ADAMO [ 08 sty 2011, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: Cytuj: Nie odwrotnie, lecz tak jak napisałem gdyż TGA było pierwsze i wyszło w 2000 roku, a FE dopiero w 2001 roku. W 1999 roku wychodziły zwykłe 4.
Wychodziły zwykłe czwórki z silnikiem od TGA czyli takie same silniki jak FE. To czym różni się czwórka od FE 19-414 to jest Euro-2 robione do 2001 roku, natomiast od 2001 jest FE 410,który jak każdy FE spełnia normę Euro-3 i tym się różnią. |
Autor: | MAN [ 08 sty 2011, 19:01 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: 19-414 to jest Euro-2 robione do 2001 roku, natomiast od 2001 jest FE 410,który jak każdy FE spełnia normę Euro-3 i tym się różnią.
No to rzeczywiście jest różnica , że trzeba było zmienić oznaczenie modelu.Jak dobrze poszukasz to znajdziesz zdjęcia 4 z orginalną naklejką EVOLUTION Silnik nowej generacji zaprezentowano w 1998 roku, które takze trafiły do TGA z normą emisji spalin Euro2 i 3 Tu maż zwykłą 414 z 2001 i co to też nie jest FE według ciebie viewtopic.php?f=44&t=7019 |
Autor: | ADAMO [ 09 sty 2011, 11:09 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj:
Tu maż zwykłą 414 z 2001 i co to też nie jest FE według ciebie
No raczej nie, skoro ma oznaczenia 23-414, a nie FE 410 A.
viewtopic.php?f=44&t=7019 |
Autor: | Igor [ 09 sty 2011, 12:21 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Po prostu, MAN F2000 Evo to nie to samo co FE. |
Autor: | Grzesiek_KBR [ 09 sty 2011, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: FE jest to skrót od F2000 EVOLUTION tak samo jak LE jest to L2000 EVOLUTION.
Jedyna słuszna odpowiedź, poza tym FE nie różni sie niczym od ostatnich wersji F2000 Evo, bo niby czym miało by się róźnić skoro zmienili tylko oznaczenie.
W latach 2001-2002 zrezygnowano z obecnego stosowania oznakowania modelu i wprowadzono takie samo oznakowanie jak TGA czyli te srebrne literki na drzwiach zamiast tej czarnej tabliczki to samo zrobili w LE zanim wprowadzono TGLa |
Autor: | MAN [ 09 sty 2011, 15:37 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj: Cytuj: FE jest to skrót od F2000 EVOLUTION tak samo jak LE jest to L2000 EVOLUTION.
Jedyna słuszna odpowiedź, poza tym FE nie różni sie niczym od ostatnich wersji F2000 Evo, bo niby czym miało by się róźnić skoro zmienili tylko oznaczenie.W latach 2001-2002 zrezygnowano z obecnego stosowania oznakowania modelu i wprowadzono takie samo oznakowanie jak TGA czyli te srebrne literki na drzwiach zamiast tej czarnej tabliczki to samo zrobili w LE zanim wprowadzono TGLa I kolega ADAMO twierdzi że w 2001 roku nie robili TGA Euro 3 widocznie muszę oznajmić mojemu koledze że jeżdzi TGA z silnikiem Euro2 zamiast Euro3 a chłodnica EGR na silniku to tylko atrapa |
Autor: | ADAMO [ 09 sty 2011, 16:12 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Cytuj:
No i nie zapominaj że przy okazji zmienili normę Euro2 na 3.
I kolega ADAMO twierdzi że w 2001 roku nie robili TGA Euro 3 widocznie muszę oznajmić mojemu koledze że jeżdzi TGA z silnikiem Euro2 zamiast Euro3 a chłodnica EGR na silniku to tylko atrapa Kłania się tu czytanie ze zrozumieniem szanowny kolego, a nie tylko nabijanie postów. Napisałem że wszystkie FE produkowano z Euro-3, a równolegle produkowano Tga jeszcze z Euro-2, a nie że nie robiono wogóle TGA z Euro-3 w 2001. |
Autor: | Wojtas [ 11 sty 2011, 21:35 ] |
Tytuł: | Re: MAN FE |
Dzięki |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |