wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Opis przerysowanej tarczki
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=29659
Strona 1 z 1

Autor:  Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 21:30 ]
Tytuł:  Opis przerysowanej tarczki

Witam serdecznie,
Mam pytanie jak opisać tarczkę w sytuacji gdy została ona "przerysowana" tzn. kierowca zapomniał zmienić tarczkę i jazda została narysowana na obowiązkowym odpoczynku?

Autor:  Matee [ 15 lut 2011, 22:33 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Pytanie o ile została nagięta ta tarcza

Autor:  Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 22:36 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
Pytanie o ile została nagięta ta tarcza
Miał zmienić o 14, zmienił o 19 czyli 5 godzin.

Autor:  Matee [ 15 lut 2011, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Ja tutaj jednak czegoś nie rozumiem.

On przegiął czas jazdy o 5 godzin, czy o 14 zmieniał tarcze, i tej zapomniał i jazda weszła na jazdę ..

Autor:  Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
Ja tutaj jednak czegoś nie rozumiem.

On przegiął czas jazdy o 5 godzin, czy o 14 zmieniał tarcze, i tej zapomniał i jazda weszła na jazdę ..
czas jazdy ma ok, zapomniał zmienić tarczkę , dlatego wykres jazdy nałożył się na pauzę. Inaczej mówiąc używał jednej tarczki dłużej niż 24h.

Autor:  Matee [ 15 lut 2011, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Na moje to niewiele da się z tym zrobić. Koszt takiej przyjemności to 200 zł. Można opisać tę wykresówkę po swojemu jakoś.

Na przyszłość zrezygnowałbym z takiego rysowania czasu pracy na wykresówkach, bo po pierwsze tarcze są strasznie nieczytelne, po drugie właśnie istnieje ryzyko zapomnienia się i wychodzą krzaki.

U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz

Autor:  Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 23:00 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
Na moje to niewiele da się z tym zrobić. Koszt takiej przyjemności to 200 zł. Można opisać tę wykresówkę po swojemu jakoś.

Na przyszłość zrezygnowałbym z takiego rysowania czasu pracy na wykresówkach, bo po pierwsze tarcze są strasznie nieczytelne, po drugie właśnie istnieje ryzyko zapomnienia się i wychodzą krzaki.

U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
znalazłam jeden artykuł w internecie:
http://logsped.pl/portal/index.php?opti ... Itemid=247
i z niego wynika, że jedyna opcja to tłumaczenie że nie dało się otworzyć kieszeni od tacho, a kierowca nie chciał robić tego na siłę dlatego przeciągnął. W każdym razie dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Autor:  ciucma102 [ 15 lut 2011, 23:06 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tacho

Autor:  Spedytorka:P [ 15 lut 2011, 23:09 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
Cytuj:
U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tacho
ja też znam kierowców którzy stosują tą metodę i jak do tej pory nie słyszałam o mandatach z tego tytułu

Autor:  Pazdz [ 15 lut 2011, 23:54 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
Cytuj:
U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tacho

Może po prostu nie wiedział za co dostał dokładnie. Ja też robię na otwartym i nie miałem problemu przy kontroli zarówno w Niemczech jak i w Polsce. Zobacz np. na Żabojadów, czy też dużo Niemców tak robi: otwierają szufladę nawet na 45 minut pauzy. Przerwę masz ty, a nie auto. Wcale nie musisz być w samochodzie. A jak ciebie nie ma, to twojej tarczki nie ma prawa też być. Druga sprawa jak ci udowodni, że byłeś w aucie, czy też ciebie nie było?

Autor:  DEMON [ 16 lut 2011, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

podlacze sie do tematu... Mam problem z tym ze nieraz staje sie dluzej niz przerwa wymaga i poprostu po uplywie 24 godzina trzeba wymienic tarcze i na tej drugiej niech rysuje pauze czy na tej samej moze sie najsc pauza na jazde i poprostu napisac o ktorej sie skonczyla??

Autor:  Pazdz [ 16 lut 2011, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
podlacze sie do tematu... Mam problem z tym ze nieraz staje sie dluzej niz przerwa wymaga i poprostu po uplywie 24 godzina trzeba wymienic tarcze i na tej drugiej niech rysuje pauze czy na tej samej moze sie najsc pauza na jazde i poprostu napisac o ktorej sie skonczyla??

Tarczka jest nie na dłużej niż na 24 godziny, więc nie może ci nic na nic "zajść". Trzeba ją wymienić i tyle. Jeżeli stajesz wieczorem i ci wychodzi, że będziesz musiał specjalnie w nocy wstać żeby wymienić liścia, to zmień sobie przed samym pójściem spać i po kłopocie.

Autor:  Spedytorka:P [ 27 lut 2011, 13:58 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Dziękuję wszystkim za pomoc. :)

Autor:  Twaróg [ 06 mar 2011, 0:20 ]
Tytuł:  Re: Opis przerysowanej tarczki

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
U mnie we firmie ostatnio zasugerowałem kierowcom rysowanie pauz na otwartym tachografie i od tej pory nikt nie ma problemu z zapominaniem i tarcze są czytelne i przejrzyste jak elementarz
Wszystko fajnie aczkolwiek kierowca z firmy w której pracuje dostał w Niemczech 100e mandatu za takie pauzy. Argument był taki ze jako iz spędza pauzy w aucie to tarczke ma miec w tacho

Może po prostu nie wiedział za co dostał dokładnie. Ja też robię na otwartym i nie miałem problemu przy kontroli zarówno w Niemczech jak i w Polsce. Zobacz np. na Żabojadów, czy też dużo Niemców tak robi: otwierają szufladę nawet na 45 minut pauzy. Przerwę masz ty, a nie auto. Wcale nie musisz być w samochodzie. A jak ciebie nie ma, to twojej tarczki nie ma prawa też być. Druga sprawa jak ci udowodni, że byłeś w aucie, czy też ciebie nie było?
Jak to mój znajomy mówi jakby sie ktoś przyczepił to sie mówi że sie nie było w samochodzie bo sie poszło na jakiś balet albo do burdelu :mrgreen:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/