Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 mar 2011, 9:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

Witam mam magnumke macka 430 z 2000 roku od tygodnia zauważyłem że przy ciepłym silniku zaczęła długo kręcić zanim odpali przy zimnym silniku jest praktycznie jak wcześniej jaka może być tego przyczyna pomoże ktoś?


Post Wysłano: 02 mar 2011, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

a wolne obroty na zagrzanym silniku nie falują?

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 02 mar 2011, 22:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Ja założyłem wyłącznik czujnika temperatury który jest na końcu kolektora wodnego. Przy zapalaniu ciepłego silnika kierowca na chwilę wyłącza ten czujnik i pali na tknięcie a po zapaleniu załącza i jest ok. Jest to chyba najprostszy i najtańszy sposób na uzdrowienie tego Macka.


Post Wysłano: 03 mar 2011, 13:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

poradziłem sobie okazało sie ze problem stanowiła pompka przy filtrach delikatnie puszczala paliwo


Post Wysłano: 10 mar 2011, 9:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

mam jeszcze jednak nadal problem z ta magnumka myslalem ze ta pompka a jednak nie wymienilem wczoraj zaworek zwrotny i zaworek z lewej strony pompki mechanicznej i nadal kreci dlugo zanim zapali.jak jest zimna pali jakby lepiej ale po 4 h odpoczynku znow dlugo kreci obroty nie faluja moze czasami wskazowka podskoczy o swoja grubosc pomoze ktos czy to bedzie pompa do roboty?


Post Wysłano: 10 mar 2011, 17:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 lut 2010, 17:39
Posty: 22
GG: 5474545
Samochód: Magnum

?


Post Wysłano: 04 lip 2011, 12:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2011, 21:30
Posty: 9
GG: 3463212
Samochód: magnum mack

Kolego mam podobnie.Zimne auto jak postoi noc itp.Musze ręcznie pompką podpompować inaczej kręcę go z3min i dopiero odpali.Podpompuje pompką odpala po chwili.W zime auto paliło od strzała w największe mrozy bez zająknięcia.Przy odpaleniu delikatnie skaczą obroty(580-620obr)i przy większych ładunkach dymi.Czy to pompa?Tak mi powiedział mechanik.Kazał jakiś czujnik temperatury w kolktorze odpiąć i wtedy sprawdzić(ponoć wtedy pompa dostaje sygnał że jest -40stopni i silnik dostaje większą dawkę),A ty rozwiązałeś problem?


Post Wysłano: 07 lip 2011, 9:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

A czy zaglądał ktoś do odstojnika przy pompie?

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: