wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
[MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=29907 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MAN [ 03 mar 2011, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Ja tam stawiam na kompresje ile przebiegu jest zrobione? Żadna rewelacja że pali przy -10 przy włączonej świecy żarowej. Ja swojego tga palę przy -22 bez żadnej świecy i tak samo było z 464 przy przebiegu 1,3 miliona km Te szkiełko na gałkę kupisz np w Suderze |
Autor: | kraz [ 03 mar 2011, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Na jaki kolor kopci, bo jak na niebiesko przy niskich temperaturach i nie zagrzany silnik to raczej normalne, jak się rozgrzeje to powinien przestać kopcić. |
Autor: | MAN [ 03 mar 2011, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Jak na trzy cylindry to będzie kopcił na biało nie spalona ropa, jak zacznie pracować na wszystkie tłoki to przestanie kopcić |
Autor: | kiepski [ 03 mar 2011, 22:07 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
No pali tak na biało, a później przestaje. Przebieg to "niby" 355tyś, może o być wina wtrysków? Możesz podać jakiś link do nich z tym szkiełkiem? |
Autor: | MAN [ 04 mar 2011, 8:37 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Cytuj: No pali tak na biało, a później przestaje. Przebieg to "niby" 355tyś, może o być wina wtrysków?
Ja bym sobie dał spokuj na twoim miejscu z tym i nie przejmował się tym skoro tylko kopci przez chwilę. Jak masz za durzo pieniędzy to wtryski i pompa do wyciągnięcia i do sprawdzenia, regulacji przy okazji jak już wyciągniesz wtryski to sprawdz kompresjeCytuj: Możesz podać jakiś link do nich z tym szkiełkiem?
http://www.suderplus.pl/http://www.intercars.com.pl/ |
Autor: | MAN [ 04 mar 2011, 23:48 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Wygląda to na silniczek wycieraczek a dokładnie na te blaszki z stykami na kole zębatym w silniczku Raczej ABSu niema poszukaj takiej dużej puszki metalowej od sterownika ABS lub zobacz czy przy kołach na ramie masz modulatory sterujące powietrzem od siłowników hamulcowych |
Autor: | kiepski [ 06 mar 2011, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Patrzyłem wczoraj i się nie dopatrzyłem... Jak dostać się do silniczka wycieraczek? Wtryski wyciągnięte i idą do sprawdzenia |
Autor: | MAN [ 06 mar 2011, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Silniczek czasem nie znajduje się pod przednią atrapą mocowaną na śrubki na dole Sterowanie silniczka to ta puszka od kierunkowskazów na desce z bezpiecznikami |
Autor: | kiepski [ 13 mar 2011, 0:42 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Witam! Do remontu zostały oddane 2 wtryskiwacze, które zdaniem mechanika były do niczego. Pali lepiej, pracuje równiej, i kopci mniej... Ale kopci gdy jest zimny... I kopci... I kopci... Dodaję filmik który zobrazuje to co mam na myśli. http://www.youtube.com/watch?v=H0wV6tQW_hw Aha, jeszcze jedno. A co to jest? |
Autor: | zzx [ 13 mar 2011, 7:32 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
na tym interesie widać jak bardzo masz brudny filtr powietrza. powinno być połączenie wężykiem z rurą dolotową za filtrem powietrza( 2 kruciec znajduje się przy samym filtrze). |
Autor: | MAN [ 13 mar 2011, 7:42 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
To jest wskaźnik zanieczyszczenia filtra powietrza w procentach jak pojawi się w okienku czerwone pole to filtr do wymiany. Ja bym nie patrzał na ten wskaźnik bo często głupoty pokazuje. Co do kopcenia, czasem nie przestaje kopcić lub mniej kopci jak przestanie grzać świeca płomieniowa. Zapal silnik beż świecy i zobacz wtedy jak kopci. Generalnie urok tych silników że kopci na zimnym w końcu to tylko EURO1. Jeździłem pół roku 8.163 z 99 roku i też lekko kopcił jak był zimny |
Autor: | kiepski [ 28 mar 2011, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Witam! Maniek dziś poszedł zarabiać pieniążki Kopcił, po trasie 8km został załadowany, i pojechaliśmy, kopcił kopcił, aż się porządnie rozgrzał (przedtem max 50*C - walnięty termostat) i o dziwo kopcić przestał, to znaczy coraz miej, coraz miej, aż przestał kopcić całkiem. Po przejechaniu ok 60km, zjechaliśmy na bazę, dawaliśmy mu gazu w miejscu i nic dymka nie puścił, zobaczymy jak będzie kopcił jutro rano. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 28 mar 2011, 22:17 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
przepalił i przestał |
Autor: | svavec [ 28 mar 2011, 22:55 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
Jak kolega stwierdzil wyzej ,sprobuj odlaczyc paliwo od swiecy plomieniowej .Byc moze ,ze wcale nie odpala paliwa i jako plyn wlewa sie w kolektor ssacy . Aczkolwiek to dymienie wcale nie jest takie spore . |
Autor: | MechanikSochaczew [ 28 mar 2011, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: [MAN L2000 1994r.] Kopci. cz II |
ten samochód też nie jest pierwszej młodości |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |