Offline
Użytkownik
Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC
PRZY MOCOWANIU SPRZETU HYDRAULICZNEGO ZAROWNO NA RAMIE POSREDNIEJ JAK I BEZPOSREDNIO UNIKA SIE JAK TYLKO MOZNA SPAWANIA, duze zmiany naprezen powoduja pekanie jak nie spawow to ram, rame posrednia z zasadnicza montuje sie na nitach zaciskanych na zimno i srubach m14 lub m16 a samo mocowanie HDS za pomoca dluuugich pretow gwintowanych m32 m34 na metalowych klinach i podkladkach blokowych ze stali utwardzanej skontaktuj sie z servisem volvo na stronie internetowej (dostep dla servisu i firm produkujacych nadwozia) sa gotowe instrukcje jak bezpiecznie zamontowac wiekszosc sprzetu (dodatkowe poprzeczki na ramie sa wymagane zapobiegajace skrecaniu i oczywiscie obliczenia jak to wplynie na mase pojazdu i obnizy dopuszalna mase ladunku) montaz w servisie moze byc drogi ale doradzic ci powinni za DARMO i podsunac idee jak to zrobic bez konsekwencji uszodzenia pojazdu w czasie uzytkowania HDS
co do kosztow to nie mam pojecia
_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...