Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 lut 2011, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2011, 23:06
Posty: 2
GG: 0
Samochód: volvo,scania

Witam może ktoś mi podpowie podczas jazdy silnik potrafi przerwać na chwilę tak jak by mu odciął paliwo. Objaw ten występuje powyżej 60 km/h i nie zawsze nieraz jest tak że nie można przyspieszyć bo przerywa a czasem jedziesz normalnie i kilkanaście km. Na wolnych obrotach pracuje normalnie. Opis na kasecie silnika D12C420 EC 96


Post Wysłano: 19 lut 2011, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2011, 16:38
Posty: 13
GG: 2164700

Czyli masz Euro 3. Może rzeczywiście masz problem z zasilaniem silnika, jeśli jest to gwałtowne szarpnięcie to raczej nie jest to wina jednego pompowtryskiwacza. Może pompa nawala coś się dzieje z sekcjami, moim zdaniem tam trzeba zajrzeć.


Post Wysłano: 19 lut 2011, 17:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Tak z ciekawości się zapytam o jakie sekcje Ci chodzi przyjacielu? Bo u mnie się to samo dzieje :) .

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 19 lut 2011, 17:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Również mam taki sam przypadek. Tylko że Volvo jest z 94r. silnik D12A 380. A przerywanie występuje co chwilę, niezależnie czy auto stoi czy jedzie. Kaseta wymieniona, masa kabiny i kasety sprawdzone, pompa wspomagająca nowa, pompowtryski nowe i dalej nic.


Post Wysłano: 24 lut 2011, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2009, 11:37
Posty: 293
GG: 4029913
Samochód: Mietek Aszrot
Lokalizacja: Białystok

Cytuj:
Witam może ktoś mi podpowie podczas jazdy silnik potrafi przerwać na chwilę tak jak by mu odciął paliwo. Objaw ten występuje powyżej 60 km/h i nie zawsze nieraz jest tak że nie można przyspieszyć bo przerywa a czasem jedziesz normalnie i kilkanaście km. Na wolnych obrotach pracuje normalnie. Opis na kasecie silnika D12C420 EC 96
Mam identyczne problemy ze swoim,wymiana filtru paliwa i separatora i koniec problemów, problem co 35-40tys km, na komputerze w diagnostyce nie pokazuje problemów z ciśnieniem paliwa?


Post Wysłano: 24 lut 2011, 15:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Przerywa czy przygasa i ma nierówną pracę na wolnych obrotach? Nie zapowietrza się przypadkiem?

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 07 mar 2011, 23:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 kwie 2008, 19:28
Posty: 17
GG: 0

Mialem takie cos pryz silniku A. Auto przerywalo tak wlasnie powyzej 50km w momencie przyspieszania. Jak sie jedzie ze stala predkoscia to problem prawie nie istanial. Ku memu zdziwieniu winny byl czujnik na skrzyni ktory daje sygnal do tachografu - tzw IMPULSATOR. Dzieje sie tak ze komputer bierze dane z czujnikow na wale podajze - dotyczace predkosci a impulsator dawal inne wartosci co powodowalo niezgodnosc skutkujaca przerywaniem ( dosc gwaltownym ) silnika. Najpierw zmienilem przewod od impulsatora do tacho ale to nie pomoglo. Cala operacja skonczyla sie na koszcie 600 zł. 250 kabel + 350 impulsator. NOWE Z WYMIANA.

Ciezko okreslic jakie szarpania masz na mysli. Moze ktoras sugestia pomoze. Pozdrawiam


Post Wysłano: 08 mar 2011, 20:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
Czyli masz Euro 3. Może rzeczywiście masz problem z zasilaniem silnika, jeśli jest to gwałtowne szarpnięcie to raczej nie jest to wina jednego pompowtryskiwacza. Może pompa nawala coś się dzieje z sekcjami, moim zdaniem tam trzeba zajrzeć.


Jakimi sekcjami ? Chyba pomyliłeś trochę układy paliwowe .


Post Wysłano: 08 mar 2011, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

w moim przypadku z tym ze silnik d12a 380 wine były czujniki obrotów na wale korbowym - lewa strona tył silnika tam sie zbiera syf z sprzęgła i moze to byc...
badz czujnik obrotów walka rozrządu - nad kompresorem prawa strona
jesli 1 szwankuje to pojedziesz (ich praca sie dubluje) jesli oba ...przerywa...
bo ECU nie ma pojecia w jakim położeniu sa tloki... wyczyszczenie tych miejsc
spowodowało ze problem znikł, nie wiem jak u ciebie ale u mnie robiło sie diagnozę
przez "kody błyskowe" kontrolki silnika

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 10 mar 2011, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2011, 20:09
Posty: 2
GG: 0

Potwierdzam jak wyżej. Wymiana IMPULSATORA na skrzyni biegów pomogla w zupelnosci. Dodam nawet ze stalo mi sie to w 2 sztukach Volvo fh 12 380 1995 r. pozdrawiam


Post Wysłano: 10 mar 2011, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

W moim przypadku był to tachograf. Wymiana na inny używany pomogła i teraz auto już nie szarpie ani nie przerywa. :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: