Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lut 2011, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

Witam wszystkich.
Posiadam Volvo FH12 z 2001r z 380 konnym silnikiem i mam nastepujący problem.
Jeździłem autkiem cały tydzień i wszystki chodziło tak jak trzeba w piatek wieczorem go normalnie zgasiłem i wszystko wydawało sie w porządku. W sobote z rana chce go odpalic i tu zonk niechce odpalić, silnik kreci tak jak trzeba komputer nie pokazuje żadnych błedów a on niechce załapac. popołudniu jakims cudem odpalił gasiłem go kilka razy i znowu odpalałem i było wszystko w porzadku więc pomyslałem że paliwo przymarzło i niechciał odpalic ale juz sie naprawił. Dzisiaj zrana spowrotem che go odpalic a tu powtórka z rozrywki niby kreci normalnie a niechce załapac komp tez niepokazuje żadnych błedów. myslałem że sie zapowietrzył ale ze wszytskich odpowietrzników szło paliwo więc niemożliwe że sie zapowietrzył. Prosze powiedzcie co może byc tego przyczyna?? dodam tylko że mam immobilajzer taki na magnesik i czy moze on sie popsuł i przez niego nie chce odpalić czy szukac przyczyny gdzies indziej??
Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 28 lut 2011, 21:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

2 mozliwe przyczyny
1 przekaznik centralnej jednostki sterujacej sie zawiesza WYMIANA JAK NAJSZYBCIEJ wyslij nr ramy to napisze ktory w twoim modelu
2 nieszczelne luski pompowtryskiwaczy (sprawdz czy nie podnosi cisnienia w zbiorniku wyrownawczym )


pozdrawiam
Cytuj:
Witam wszystkich.
Posiadam Volvo FH12 z 2001r z 380 konnym silnikiem i mam nastepujący problem.
Jeździłem autkiem cały tydzień i wszystki chodziło tak jak trzeba w piatek wieczorem go normalnie zgasiłem i wszystko wydawało sie w porządku. W sobote z rana chce go odpalic i tu zonk niechce odpalić, silnik kreci tak jak trzeba komputer nie pokazuje żadnych błedów a on niechce załapac. popołudniu jakims cudem odpalił gasiłem go kilka razy i znowu odpalałem i było wszystko w porzadku więc pomyslałem że paliwo przymarzło i niechciał odpalic ale juz sie naprawił. Dzisiaj zrana spowrotem che go odpalic a tu powtórka z rozrywki niby kreci normalnie a niechce załapac komp tez niepokazuje żadnych błedów. myslałem że sie zapowietrzył ale ze wszytskich odpowietrzników szło paliwo więc niemożliwe że sie zapowietrzył. Prosze powiedzcie co może byc tego przyczyna?? dodam tylko że mam immobilajzer taki na magnesik i czy moze on sie popsuł i przez niego nie chce odpalić czy szukac przyczyny gdzies indziej??
Z góry dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 28 lut 2011, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

numer ramy:
yv2a4dma521203231
gdzie sie zanajduje ten zbiorniczek wywrównawczy? chyba ze chodzi o zbiornik wywrównawczy płynu chłodniczego to wiem gdzie on sie znajduje.


Ostatnio zmieniony 28 lut 2011, 21:50 przez wujo-m, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 28 lut 2011, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

to nie jest pelny nr ramy sprawdz jeszcze raz
Cytuj:
numer ramy:
yv2a4dma521203231

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 28 lut 2011, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

to jest numer spisany z dowodu rejestracyjnego


Post Wysłano: 28 lut 2011, 22:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

przekaznik 4 jednostka sterujaca i 5 wtrysk
Cytuj:
to jest numer spisany z dowodu rejestracyjnego

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 01 mar 2011, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

przekładałem dzisiaj przekażniki i nadal niechce odpalic


Post Wysłano: 02 mar 2011, 1:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

napisz cos wiecej czy tylko z rana masz problem z odpaleniem .... po dluzszym postoju, czy tak jest cieply to dobrze pali ?
Cytuj:
przekładałem dzisiaj przekażniki i nadal niechce odpalic

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 02 mar 2011, 9:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Podobny problem miałem z fhaczem tam coś nie stykało w kostce od stacyjki rozrusznik kręcił ale silnik nie odpalał. Jak się poruszało wtyczką lub kablami przy stacyjce to silnik odpalał. Brakowało napięcia na jednym pinie w stacyjce :/

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 02 mar 2011, 13:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

niepali wogóle niewazne czy jak jest zimny czy jak jest ciepły jak go zgasiłem tak dotej pory niemoge odpalić. krecic kreci ale niechce zapalić ale wychodzi na to ze po dłuższym postoju.


Post Wysłano: 02 mar 2011, 14:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

jak nie pali po dluzszym postoju i nie masz zadnych bledow elektrycznych na desce ( nic z zasilania jednostek sterujacych czy immobilizera czy alternatora to mozesz miec problem z paliwem
popros kogos o pomoc przechyl kabine i odpowietrz uklad paliwowy
Obrazek
Obrazek


w trakcie odpowietrzania jak bedziesz pompowal reczna pompka druga osoba niech sprobuje odpalic jak odpalisz to znaczy ze uklad sie zapowietrza lub szwnakuje ci pompa (w tym przypadku powinienes miec blad cisinienia paliwa na desce) sprawdz czy nie masz zagietych przewodow paliwowych kolo silnika i czy nie ssie powietrza na smoku zbiornika

Obrazek
Obrazek

sprawdz ktora masz wersje i sprawdz szczelnosc w kazdym polaczeniu

pozdrawiam
Cytuj:
niepali wogóle niewazne czy jak jest zimny czy jak jest ciepły jak go zgasiłem tak dotej pory niemoge odpalić. krecic kreci ale niechce zapalić ale wychodzi na to ze po dłuższym postoju.

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 03 mar 2011, 19:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

samochód był zapowietrzony dzisiaj udało mi sie go odpalic i odpowietrzyć przyczyna było najprawdopodobniej słabe paliwo które zamarzło w przewodach. dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam


Post Wysłano: 04 mar 2011, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

jeszcze raz chciałem powrócic do tematu bo samochód po dłuzszym postoju sam sie zapowietrza. co może byc tego przyczyną? Napewno może być wiele przyczyn tylko jakie?
Z góry dziekuje za porady.
Pozdrawiam.


Post Wysłano: 04 mar 2011, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

1.lewe powietrze w układzie paliwowym
2.zaworek zwrotny paliwa

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 04 mar 2011, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

możesz mi powiedziec gdzie ten zaworek sie znajduje??


Post Wysłano: 04 mar 2011, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

ja ci nie pomoge bo nie wiem gdzie jest ten zaworek w volvie

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 06 mar 2011, 19:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 kwie 2008, 19:28
Posty: 17
GG: 0

NA 100% zaworki zwrotne. Musisz to jak najszybciej zrobic bo moze sie to pogarszac. Zadzwon do mnie +48 664 057 111 to Ci wytlumacze gdzie sa. Do jutro tj 7 marca jestem jeszcze w kraju - pozniej nie wiem.


Post Wysłano: 11 mar 2011, 20:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

Wymieniłem wszystkie zaworki zwrotne, załozyłem nowa pompke i nadal niema poprawy nawet bym powiedział że jest gorzej. wcześniej niechciał palic po dłuzszym postoju teraz niechce nawet zapalic chwile po zgaszeniu. zakażdym razem jak chce go odpalic musze używac samostartu.
Prosze pomózcie. a na serwis moge go dopiero zaprowadzić za 2 tygodnie bo niemaja wczesniej wolnych terminów


Post Wysłano: 11 mar 2011, 20:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

to wtryski albo pompa bo nic innego

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 mar 2011, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 lis 2010, 22:01
Posty: 33
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

pompa jest nówka, a wtryski to niemozliwe że tak odrazu z dnia na dzien by padły, pozatym jak zapali to chodzi tak jak powinien, niekopci nietrzesie nim równo pracuje. Jak pompuje pompka reczna to gdy sie zrobi twarda przestaje pompowac i po jakiejś minucie znowu zaczynam pompowac to pompka robi sie miękka tak jakby łapał powietrza tylko gdzie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: