wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
[MAN, TGA 26.480] Problem z mocą http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=30221 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | XXL [ 23 mar 2011, 22:34 ] |
Tytuł: | [MAN, TGA 26.480] Problem z mocą |
Witam Mam problem z mankiem, gdyż brak mu tchu.. Na wolnych obrotach chodzi jakby był zapowietrzony, i puszcza czarny dym (kopci).Wrażenie jest takie jakby nie chodził na jednym tłoku. komputer nie wyświetla błędów .Wszystkie filtry wymieniłem. Proszę o poradę , pozdrawiam. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 mar 2011, 22:40 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Jest jakiś problem z ciśnieniem paliwa. Napisz dokładnie czy to common raill czy na zwykłej pompie. |
Autor: | XXL [ 23 mar 2011, 22:43 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Tak to common rail .szczeze cisnienia nie sprawdzalem . po prostu tak to nazwe (siecze) 2003 rok |
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 mar 2011, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
ciśnienie tak nie sprawdzisz bo w układzie common raill jest ciśnienie rzędu 1000 barów I generacja II 1350 III 1600 IV prawie 2000 ale to zaczynają dopiero testować tą generacje. więc nie wiem skąd weźmiesz taki manometr. |
Autor: | XXL [ 23 mar 2011, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Moze jakas podpowiedz od czego mam zaczac... |
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 mar 2011, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Nie wiem jak jest w manie ale w innych samochodach z tymi układami na końcu szyny CR powinien być taki przewód lekko gumowy z opaską lub bez trzeba go zdjąć zatkać palcem jeśli z tego króćca poleci paliwo szyna to regeneracji bądź wymiany tam szukaj. |
Autor: | XXL [ 23 mar 2011, 23:17 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
OK dzieki .. sprawdze .. jutro ma wpasc znajomy mechanik ,przez tel. mowil cos o EGR . nie wiem ogolnie nie jestem tempy w mechanice a te nowe rozwiazania w owym manie czy scanii tez pompowtryski.To jest tak podnosisz kabine i....nie wiesz od czego masz zaczac..bez kompa nic nie zrobisz .. |
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 mar 2011, 23:19 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Pompowtryski a common raill to dwie inne bajki:D |
Autor: | svavec [ 23 mar 2011, 23:51 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Zalej woda silnik od gory i szukaj przedmuchow spod ktorejs z glowic , domniemam ,ze to silnik d28. Dokladniej..... odpal silnik i polewaj strumieniem wody po kolei kazda glowice z kazdej strony. Gdyby byla usterka w systemie paliwowym to blad wyskoczylby zanim zauwazylbys zla prace silnika ,wiec wykluczylbym na poczatek system zasilania. Przydalaby sie diagnoza komputerem ,podglad na korekcje dawki wtrysku do cylindrow. Jak komputer jest w stanie ustawic ,w granicach tolerancji ,wolne obroty silnika to nie musi wykazywac bledow ,dlatego obstawiam na uszczelke pod glowica ,pozniej na lejacy/ zalewajacy wtrysk.( jak sam wspomniales "jakby nie chodzil na jednym tloku" ) |
Autor: | MechanikSochaczew [ 23 mar 2011, 23:52 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA 26.480 problem |
Cytuj: Zalej woda silnik od gory i szukaj przedmuchow spod ktorejs z glowic , domniemam ,ze to silnik d28.
Spec od mana. Zdolna bestia:D
Dokladniej..... odpal silnik i polewaj strumieniem wody po kolei kazda glowice z kazdej strony. Gdyby byla usterka w systemie paliwowym to blad wyskoczylby zanim zauwazylbys zla prace silnika ,wiec wykluczylbym na poczatek system zasilania. Przydalaby sie diagnoza komputerem ,podglad na korekcje dawki wtrysku do cylindrow. Jak komputer jest w stanie ustawic ,w granicach tolerancji ,wolne obroty silnika to nie musi wykazywac bledow ,dlatego obstawiam na uszczelke pod glowica ,pozniej na lejacy/ zalewajacy wtrysk.( jak sam wspomniales "jakby nie chodzil na jednym tloku" ) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |