Witam forumowiczów
Mam pytanie, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem, że w silniku 5 cylindrowy (D2865LF06) na płaszczyźnie bloku silnika między kołnierzem tulei cylindra, a najbliższym otworom na szpilke powstały pęknięcia widoczne gołym okiem (na 3 cylindrach).
Ouuuuuuuu ja się nie spotkałem w ciężarówkach ale mi kiedyś korba wyszła bokiem w Hondzie :d Nowy blok i jechana
i co w związku z tym ?
Robiłem coś takiego w starej magnumce, po złożeniu chodzi do dziś tam dodatkowo były pęknięcia między tulejami.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Problem może się pojawić przy dokręcaniu głowicy, czy nie wyrwie gwintu śruba a w najgorszym przypadku płyn chłodzący z kanału wodnego będzię wylatywał przez szpilkę na zewnątrz. Trzeba spróbować albo wyda albo nie.
Po zrobieniu wywiadu na temat tych silników. To często powtarzająca się usterka wynikająca z samej budowy umocowania szpilek.
Okazało się, że w tych silnikach po pierwszych tysiacach przebiegu ze względu na konstrukcje blok pękał w tych miejscach. Po remoncie silnika zrobiłem 80 tyś. km i jest wszystko ok.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę