Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 kwie 2012, 13:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2009, 20:59
Posty: 21
GG: 0

Witam forumowiczów
Mam pytanie, czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem, że w silniku 5 cylindrowy (D2865LF06) na płaszczyźnie bloku silnika między kołnierzem tulei cylindra, a najbliższym otworom na szpilke powstały pęknięcia widoczne gołym okiem (na 3 cylindrach).


Post Wysłano: 06 kwie 2012, 14:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Ouuuuuuuu :D ja się nie spotkałem w ciężarówkach ale mi kiedyś korba wyszła bokiem w Hondzie :d Nowy blok i jechana :D


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 10:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ouuuuuuuu :D ja się nie spotkałem w ciężarówkach ale mi kiedyś korba wyszła bokiem w Hondzie :d Nowy blok i jechana :D
i co w związku z tym ?

Robiłem coś takiego w starej magnumce, po złożeniu chodzi do dziś tam dodatkowo były pęknięcia między tulejami.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 07 kwie 2012, 10:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Problem może się pojawić przy dokręcaniu głowicy, czy nie wyrwie gwintu śruba a w najgorszym przypadku płyn chłodzący z kanału wodnego będzię wylatywał przez szpilkę na zewnątrz. Trzeba spróbować albo wyda albo nie.

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 09 kwie 2012, 13:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lip 2009, 20:59
Posty: 21
GG: 0

Po zrobieniu wywiadu na temat tych silników. To często powtarzająca się usterka wynikająca z samej budowy umocowania szpilek.
Okazało się, że w tych silnikach po pierwszych tysiacach przebiegu ze względu na konstrukcje blok pękał w tych miejscach. Po remoncie silnika zrobiłem 80 tyś. km i jest wszystko ok.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: