wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=32714 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | ZBYCHO [ 05 paź 2011, 12:39 ] |
Tytuł: | MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
Oberwalo kolo zamachowe scielo sruby auto nowe 30tys km - wal korbowy , miejsce na ktore siada kolo zamiezone wszystko ok. Postawione nowe kolo zam. nowe sruby(orginalne) klej zakrecone dynanometrem Po przejechaniu 3tyg 22tys km znowu oberwalo powyginalo sztangi w czym moze byc problem??? - regulator drgan , jak go sprawdzic ??? - szprzeglo ??? moze ktos mial taka sytuacie |
Autor: | svavec [ 06 paź 2011, 0:30 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
Pierwsze co sie nasuwa to sprzeglo ,lecz gdy wymienialiscie juz sruby to nie ominelibyscie usterki sprezyn na tarczy...wiec ciezko okreslic .Jestem ciekaw rozwiazania , po raz pierwszy o takiej usterce slysze. |
Autor: | tszpak [ 06 paź 2011, 1:00 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
jezeli scielo sruby to kolo bylo luzne ......... wiec albo sie samo odkreca od drgan czy wibracji?( luzna jedna z podpor walu, nieprawidlowo zamontowany oscylator drgan, nieprawidlowo ustawiony silnik - zaplon ) ? albo nieprawidlowo zamontowane kolo zamachowe? naciag srub nie ten ( srub na wale korbowym nie powinno sie dokrecac "na klej " tylko kluczem dynamometrycznym + naciag katowy)? nieprawidlowo naciety gwint wewnatrz walu korbowego ? ( konsekwencja ta sama brak mozliwosci prawidlowego naciagu srub ) wada fabryczna walu korbowego ( plaszczyzna kontaktowa z kolem zamachowym nierowna i po dociagnieciu srub za duzy stres wadliwy rozrusznik zalaczajacy sie w czasie jazdy ? ( powinny byc jakis slady na wiencu ) nie slyszalem aby jakakolwiek wada sprzegla zerwala kolo zamachowe .... raczej zaczeloby sie slizgac lub rozlecialo w drobny mak ... przyczyna moze byc rozna ale w zasadzie naprawa raczej bedzie sie sprowadzala do wymiany walu korbowego z kolem zamachowym i nowym kompletem sprzegla ( nie bardzo wierze ze przetrwalo nietkniete experyment z zerwany 2 razy kolem ... |
Autor: | ZBYCHO [ 06 paź 2011, 13:13 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
DZIEKi napisze jak rozwiklamy problem, jeszcze wal rozrzadu(popychacze) sprawdzimy czy caly a to powyginalo wszystkie sztangi auto nowe napiszemy do niemcow moze przyslo silnik (niekompletny)zobaczymy apropo kolo zakrecone dynanometrem i kontowo klej tak na wszelki wypadek 250NM i 90 stopni jak fotki dodawac |
Autor: | Paweł s51 [ 07 paź 2011, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
Możesz skorzystać ze strony: http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/krok-1 Tam jest wszystko opisane jak przesłać zdjęcie. Następnie kopiujesz link z kodem do swojego posta na forum. Rzeczywiście nietypowa usterka, ciekaw jestem przyczyny. |
Autor: | ZBYCHO [ 27 lis 2011, 18:37 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
NIEMCY odpisali po danym tredu obrotu 4000obr szybkosc 96 km typa silik przekrecony -gdzies go puscil z gurki zaladowanego chamowal silnikiem po kulansie nowy dadza |
Autor: | Kierownik [ 27 lis 2011, 18:58 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
Zbycho chłopie, wszyscy ciekawi czemu takie cuda sie dzieją z waszym TG, pisz jakoś co by sie to zrozumiec dało. Jak się domyśłam to driver zapodał redukcje jadąc na odcięciu, aż obroty skoczyły do 4000 tak? To było przyczyną? Uznali wam gwarancję? Skrzynia manual czy automat? |
Autor: | svavec [ 28 lis 2011, 14:26 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
Tak to jest jak nie dopytamy kierowcy o szczegoly .A jeszcze gorzej jak palant chce to ukryc ....mnostwo ludzi wtedy glowi sie jak to mozliwe ,zeby takie cuda sie zdarzaly . Lecz po wpieciu ManCata powinien wykazac bledy o "przekreceniu " silnika ,wiec z tego wynika ,ze bledow nawet nie sprawdzono . |
Autor: | ZBYCHO [ 10 gru 2011, 21:05 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
svavec TYPIE jazeli biore dane tredu ,foto czesci,filtry,akt,wyjasnienie od kierowcy napisane odrecznie,-itp i niby na bledy nie popatrze takie rzeczy jak jest taka awaria ktora przekracza okreslona sume euro i jest nie typowa ostatnie slowo nalezy do niemcow ja osobiscie nie wieze ze winny jest kierowca(silnik lipny) w firmie jest 500 aut D2866 40 410 TGA,F2000 -NAJLEPSZE TRAKTORY r0znego rocznika i przebiegu (6x6 wszystkie)i tu raptem nowe auto takie jaja(mieisce roboty plaski teren zachodnia syberia bloto po zderzak i mroz 30-40) co inneg gorki wszchodnia syberia ,zabaikale tam tak byly przypadki na jednym odcinku 3 auta przekrecone, korbowody bokiem wylazili (nie mylic z hydro udarem) zawory w glowicy giely no kola zamahowe sie trzymaly a wogule sa przypadki ze wogule bledow nie ma i sie rozne rzeczy wymienia (elektryczne) nie wiem gdzie ty robisz przypadki sa rozne a mancats to jest wogole ok--ha-- nieraz pokazuje takie bledy ze oco chodzi obecni jestem w delagaci w pewnej fabryce autousow ,gdzie montowane sa silniki d 08 euro 4 euro 5 kupili ich 2500 na kazde 100 2 ,3 silniki sa lipne np.kompresia slaba i tego typu ale d08 to inna bajka hahah ostra lipa pozdrawiam |
Autor: | ZBYCHO [ 10 gru 2011, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: MAN TGA D2866LF28 KOLO ZAMACHOWE |
tak przyslali motor duza firma dobry klijent proces trwal 2 i pul micha -----ale jest-----ura |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |