Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Co to jest po lewej stronie od 4:11 do 4:18 min tego filmiku pierwszego z portu ?
Jest to urząd celny na wyjeździe z obszaru wolno cłowego w porcie.
Trucker karta jest wielkości prawo jazdy którą się posługuje na terminalach kontenerowych w Hamburgu i Bremerhaven, kartą otwiera się bramki i na kartę pobiera kontenery na stanowiskach na terminalu. Ustawia się pojazd na wyznaczonym miejscu i podchodzi się do słupka przykłada kartę i podaj numer stanowiska lub tylko przykłada jak jest na terminalu CTA lub CTT
Nie wiem czemu, ale coś jest w Twoich filmikach
Poprostu jakoś fajnie się je ogląda.
Na kilka sekund przed 3 minutą w filmie Hamburg port 5 uchwiciłeś Volvo FH 12 520 Henrika Guldagera, Pirates of the Carribean
Ogólnie czekam na więcej filmików
Hah ... W filmiku Hamburg Port 5 uchwyciłeś Volvo z firmy w której jeździ mój tato. Dokładniej w 2:43 minucie Chodzi o Volvo które jechało tuż przed 520tką Guldagera. Dzięki.
Oglądam i oglądam i nadziwić się nie mogę... W części 5 rozwaliło mnie Volvo Guldagera i MP3 obok siebie, piękny widok ! Czekam na więcej i umyj MAN szybę !
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Parę fotek z Petersburga i tamtej Tamożni, szkoda że nie robiłem fotek podczas rozładunku kontenera na hali za pomocą suwnicy. W kontenerze była matryca do wtryskarki plastyku waga jej 11 ton. Razem było 12 samochodów z linią produkcyjną. Rozładunek był w Ludze 170 km od Petersburga.
W Petersburgu temperatura utrzymywała się od -20 do -25 na tamożni staliśmy od poniedziałku do piątku rozładunek był w sobotę.
Z powrotem na granicy Rosyjsko-Estońskiej zeszło 16 godzin
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Firma na Rosji ma 48 godzin na odprawę celną i rozładunek potem jest płacone przestojowe za każdy kolejny dzień.
Kontener pobierany w Hamburgu na CTA zdanie w Hamburgu na CDR.
Prawdopodobnie w marcu będzie trasa do Biełgorodu z maszyną rolniczą.
Patent z łańcuchami bardzo dobry
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Przez Narwę mieliśmy jechać ale jakieś problemy zrobili ruscy strajkowali czy coś w tym stylu na granicy i cztery wozy odstały tydzien czasu na granicy bo tak bystro pracowali. W tamtą strone jechalismy przez Gawry a z powrotem przez Szumilkino czy jak to sie pisze tzw "małą estonią"
Gawry to tragedia, nie chcemy tamtędy jezdzić, czekać po 10h na lekarza. Ciężka sprawa z tym Piterem skoro na Szumilkinie takie kolejki. Terehova też odpada
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Do Pitera jechaliśmy ostatnio z 7 lat temu, dlatego nie wiedzieliśmy co nasz czeka na granicy. Pierwotny plan był właśnie przez Narwę ale był tam strajk włoski i nie chcieliśmy się ugotować jak te pierwsze cztery samochody które tydzień wcześniej wyjechały. Chcieliśmy też wracać prze Gawry ale tam robią problem z paliwem na tej chorej granicy też zeszło z 15 godzin jak nie rentgen to musiałem odczepiać konia i go ważyć bo im się waga całościowa nie zgadzała .
Gdyby to wszystko człowiek wiedział to w ostateczności pojechali byśmy przez Białoruś i na Orszy by tyle czasu nie zmarnowali
Tak się zastanawiałem nad znalezieniem czegoś na kontenery i kto wie, czy tak nie zrobię, bo miałem mały wypadek (nie drogowy) i po operacji na kolano wypadałoby się oszczędzać. Jestem ciekaw tak dla nowicjusza, to chyba na początku ciężko ogarnąć ten port? Co prawda bywałem parę razy w Hamburgu, no ale kontener to inna bajka.
Tak w ogóle to chyba tyle kontenerów w jednym miejscu to nigdzie się nie zobaczy. No może w Rotterdamie.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Pojeździsz przez miesiąc po Hamburgu to nie więcej cały port ogarniesz, ja też całego portu jeszcze do tej pory nie poznałem i wszystkich depotów kontenerowych.
Generalnie są trzy terminale kontenerowe w Hamburgu na których się ładuje pełne kontenery reszta to depoty na których zdaje się i pobiera puste kontenery czasem pełne i to one są rozrzucone po całym porcie i okolicach. Do tego trzeba poznać urząd celny na Walterschowie i ewentualnie na Vindukaju to ci wystarczy na początku aby się poruszać po porcie
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę