wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
VOLVO VNL64T300 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33191 |
Strona 1 z 13 |
Autor: | Kwiatula [ 09 lis 2011, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Zdjęcia są bardzo małe, więc jak możesz to popraw to. Poza tym fajna inicjatywa. Co auto robi w PL? |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 09 lis 2011, 20:45 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Zakladalem nowy temat ze zdjeciami pierwszy raz i nie wiem co robie zle ze zdjecia sa za male. Na fotosik wieksze chyba nie wchodza. Prosze o podpowiedz. |
Autor: | DAKS [ 09 lis 2011, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Polecam ten serwer do uploadu fotek picturepush.com Co do autka, wydaje się fajny, i zainteresowanie będzie na pewno, nie często spotyka się takie autko w Polsce |
Autor: | Pazdz [ 09 lis 2011, 21:09 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
No... to teraz zamontujesz mu "kurnik" i śmiało możesz ruszać na przerzuty. |
Autor: | eldorado [ 09 lis 2011, 22:00 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Jak dla mnie kozak szkoda tylko że to tylko kabina dzienna. Wrzuć foty wnętrza - oczywiście normalnej wielkośc |
Autor: | wojtas92 [ 09 lis 2011, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Porządna robota, tylko co Ty nim w Europie będziesz robił... Ps. Jestem ciekaw jak na bullbar'a zareagują służby mundurowe, które lubią się takich rzeczy czepiać. |
Autor: | DAKS [ 09 lis 2011, 23:13 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
czy orurowanie w jakiś sposób się odsuwa ? czy trzeba odkręcać cały zderzak aby otworzyć maskę ? |
Autor: | KooBS [ 09 lis 2011, 23:47 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Nie będziesz musiał czasem założyć lamp na tylne błotniki żeby móc się nim poruszać (legalnie) po drogach? |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 09 lis 2011, 23:55 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Z przodu widac dwie sruby ktore sie odkreca, a u dolu niewidoczne zawiasy na ktorych otwiera sie calosc do poziomu na wysokosci ok 30 cm od ziemi. Orurowanie spelnia funkcje ochronna i estetyczna. Kierowcy z Kanady twierdzili ze mozna udezyc tonowego łosia przy predkosci 100 km/h i chlodnica powinna zostac nienaruszona. Jest to bardzo wazna cecha w rozleglych lasach Kanady i temperaturze ok -40 C. To link do producenta http://www.aliarc.com/products/?sect=commercial_0 |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 10 lis 2011, 0:00 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: Nie będziesz musiał czasem założyć lamp na tylne błotniki żeby móc się nim poruszać (legalnie) po drogach?
Na blotnikach sa diodowe lampy pozycja ze stopem i kierunkowskaz osobno plus przeciwmgielne w chlapaczach. Auto jest jeszcze przed pierwsza rejestracja tutaj , wiec mogoa zajsc jeszcze jakies zmiany. Narazie mam problem z podlaczeniem elektryki z tylu. Kierunkowskazy byly wspolne ze swiatlami stop. Poruszylem ten temat na innym temacie.
|
Autor: | Jacek [ 10 lis 2011, 0:24 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Pokaż wnętrze. Ta kabina wygląda jak z FM |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 10 lis 2011, 0:39 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Musze zrobic pare zdjec ze srodka bo nie mam zadnych. Kabina jest wezsza niz w europejskich modelach o jakies 20 cm. Nad szyba jest 3 i 2/3 szfki a europejske maja pelne 4. Najwiekszym uproszczeniem jest sztywne mocowanie przodu kabiny na ramie co niesie za soba dyskomfort. |
Autor: | Star240 [ 10 lis 2011, 7:34 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Te dwie "rurki" za kabiną Mógłbym prosić fotki spod maski |
Autor: | eldorado [ 10 lis 2011, 10:07 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Jak dla mnie jet piękny. A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan. Może nadawałby się na transport ponadgabarytowy, albo pod naczepy samowyładowcze albo naczepy podkontenerowe - bo chyba tu chodzi o zachowanie długości zestawu |
Autor: | eRKaZet [ 10 lis 2011, 12:10 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan. W większości, jak nie w każdym samochodzie sprowadzonym ze stanów trzeba zmienić reflektory, ponieważ są symetryczne, a europejskie przepisy wymagają asymetrycznych.
|
Autor: | jarek1997 [ 10 lis 2011, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: Cytuj: A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan. W większości, jak nie w każdym samochodzie sprowadzonym ze stanów trzeba zmienić reflektory, ponieważ są symetryczne, a europejskie przepisy wymagają asymetrycznych.Czekam z niecierpliwością na następne informacje i zdjęcia dotyczące wozu |
Autor: | stasek [ 10 lis 2011, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Cytuj: Cytuj: Cytuj: A jak to jest z przednimi reflektorami, nie musisz ich zmieniać w końcu to amerykan. W większości, jak nie w każdym samochodzie sprowadzonym ze stanów trzeba zmienić reflektory, ponieważ są symetryczne, a europejskie przepisy wymagają asymetrycznych.Czekam z niecierpliwością na następne informacje i zdjęcia dotyczące wozu |
Autor: | kojakvolvo1976 [ 10 lis 2011, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: VOLVO VNL64T300 |
Widzialem w Polsce bardzo wiele aut z USA ktore nie maja europejskich odpowiednikow. Napewno ich wlasciciele zbudowali sobie w garazu odpowiednie swiatla i dostali jeszcze przy tym homologacje. Jak to w kraju zawsze da sie to jakos zalatwic. Spotkalem sie nawet z tym samym modelem volva na pewno nie ma do niego tutaj reflektorow. Roznica polega na braku doswietlania pobocza, tam nikt nie chodzi bokiem jezdni i nie ma takiej koniecznosci. |
Strona 1 z 13 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |