wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Man tga 18.390 d20 common rail
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33898
Strona 1 z 1

Autor:  makkka [ 04 sty 2012, 13:55 ]
Tytuł:  Man tga 18.390 d20 common rail

Mam szczęście prowadzić wyżej opisanego mana od około 5 miesięcy.
Zaraz jak odebrałem to auto oczywiście po pełnej obsłudze sprawował sie znakomicie, po około miesiącu zaczął zapalać się komunikat ostrzeżenia ( na żółto ) za niskie ciśnienie paliwa w listwie common rial.
Po jakimś czasie wyświetla się ten sam błąd EDC - 03778-01 co znaczy za niskie ciśnienie na listwie. Dzieje się to tylko po puszczeniu gazu czyli na zjazdach oraz dochamowaniech. w momencie dodania gazu trwa około 2 do 3 sekund kiedy ciągnik nie ma mocy jakby było za mało paliwa i odżywa czyli odzyskuje pełna moc.
Jeśli mogę prosić kogoś z doświadczeniem w manach o podpowiedz co to może być ?

Autor:  gigull [ 04 sty 2012, 23:03 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

wiesz co, ja przerabiałem taki sam przypadek tylko w inny aucie i też mnie szlag trafiał, bo ja mu gaz a on pomyslał i z opóźnieniem reagował. Obstawiam elektrozawór na pompie wysokiego cisnienia. Z tego by wynikał za niskie cisnienie na szynie bo zafajdany jest ten zaworek opiłkami

Autor:  MAN [ 05 sty 2012, 11:59 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Jeśli zacznie nasilać się problem a filtr paliwa wymieniony i dojdą błędy np 3779 to zacznij szukać nowych wtryskiwaczy
Masz przynajmniej jeden wtryskiwacz walnięty i gubi ciśnienie przez przelew dlatego pokazuje ci błąd za niskie ciśnienie na szynie common rail

Autor:  makkka [ 05 sty 2012, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Tak jak napisał kolego po probie przelewowej 2 wtryski puszczają strasznie reszta "jako tako" trzyma.
Wtryski idą do regeneracji.

Autor:  nyta [ 05 sty 2012, 17:21 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Masz kogos sprawdzonego kto regeneruje wtryski od MANa?? Pytam bo w moich okolicach nikt sobie z tym nie radzi tzn kazdy twierdzi ze jest zrobione dobrze a auto nie chodzi (po zalozeniu innych - sprawnych - auto chodzi jak trzeba) w efekcie ja wysylam wtryski na drugi koniec Polski.

Autor:  MAN [ 05 sty 2012, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Kwestia tego ile biorą za regeneracje wtrysków, ja brałem na wymianę w intercarsie plus zwrot pieniądze za stare i wyszło coś około 700-800 złoty za sztukę
Ponoć wtryski regenerowane przez bosch niemcy tak było nadrukowane na pudełkach

Autor:  makkka [ 05 sty 2012, 18:53 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Jeszcze w manie nigdy wtrysków nie musiałem robić, mój zaufany mechanik od x lat ma kogoś sprawdzonego co kładzie głowę że zrobi dobrze. Niestety muszę je wysłać na "drugi koniec polski" tzn. do Rzeszowa.

Autor:  makkka [ 12 sty 2012, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Jako kończąc temat wtryski zrobione zamontowane , auto idzie pięknie jakby te 390 koni stało się żwawsze ;) Koszta niebagatelne ale mam nadzieje że sie zwróci z czasem ekspolataji.
pozddrawiam.

Autor:  nyta [ 12 sty 2012, 20:33 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

mozesz podac namiar na zaklad regenerujacy wtryski??

Moze byc PW

Autor:  Renio [ 29 sty 2012, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Ja też miałem masę problemów w z wtryskiwaczami do Mana tga .Dawałem do regeneracji w Warszawie i kicha zapalanie się trochę poprawiło natomiast zaczęły się problemy ze stukaniem silnika (dzwięk jak by zawory stukały). Szukał mechanik problemu w głowicy, ale nic nie było widać.Pojechałem do ASO Man zaczęli badać komputerem ,zrobili próbę przelewową na wtryskiwaczach i okazało się , że wtryski ,które dopiero co robiłem nie działają prawidłowo. Oczywiście reklamowałem, ale serwis w warszawie twierdzi , że wtryski są dobre. I co tu robić ASO mówi tak goście od wtrysków tak komu wierzyć kto się myli.Pojechałem do ASO poszedłem na warsztat do kierownika serwisu i pytam co robić kupować nowe czy nie. Kierownik serwisu podpowiedział mi , że oni też regenerują wtryskiwacze do mana , ale wysyłają do Stalowej Woli do Bosch Service Pawlik bo ponoć to sprawdzony serwis jeśli chodzi o wtryskiwacze common rail. Dał mi kierownik numer telefonu zadzwoniłem i od razu po rozmowie miałem wrażenie ,że chyba dobrze trafiłem z moim problemem. Wsiadłem w auto i zawiozłem do nich wtryskiwacze i co się okazało ,że wtryskiwacze są żle ustawione, a dokładniej mówiąc poszczególne dawki są nie prawidłowe i dlatego wtryski stukają.Ja miałem wymieniane wcześniej we wtryskiwaczach całe gniazdo z trzpieniem i teraz już wiem , że jak nie ma się tak zwanej trzeciej fazy regeneracji wtryskiwaczy to jest jakaś nowa technologia to nie można prawidłowo ustawić po regeneracji wtryskiwaczy.Bosch Service w Stalowej woli zrobił wtryskiwacze zmontowałem do auta i REWELACJA silnik chodzi teraz równo zniknęło klepanie i co najważniejsze dużo mniej pali no i co najważniejsze dają protokół po regeneracji i gwarancję na rok czasu. Mają też stronkę http://www.wtryskiwacz.com warto zobaczyć tą pracownie robi wrażenie no ceny przyzwoite za samą regulacje z nowymi uszczelkami zapłaciłem 250 zł za szt. , a wcześniej za niby pseudo regeneracje dałem 710 zł za sztukę.Po tym czasie co spędziłem z naprawami wtryskiwaczy stwierdzam , ze trzeba szukać dobrych zakładów do regeneracji wtryskiwaczy i nawet zapłacić więcej , ale zrobić to raz , a dobrze. Stalową Wole polecili mi w ASO zaryzykowałem i teraz wiem dlaczego oni tam wysyłają wtryskiwacze.Polecam ten serwis w 100%. Poz.

Autor:  MechanikSochaczew [ 30 sty 2012, 0:02 ]
Tytuł:  Re: Man tga 18.390 d20 common rail

Ja mam człowieka od wtrysków w nadarzynie, nigdy nie było tak żeby coś nie grało zawsze super.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/