Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2012, 16:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2012, 16:15
Posty: 1
GG: 0

Witam, jestem kierowcą Unimoga U2400 i problem ze startem silnika pojawia się już przy około 10 stopni na plusie! Silnik ma bardzo ciężko zaskoczyć bez samostartu (około 5 minut kręcenia). Pompa wtryskowa jest ustawiona na nowo przez, mechanik twierdzi że sprężanie i wtryski są dobre. Akumulator jest nowy, rozrusznik kręci ostro przez długi czas. Problem znika gdy silnik zrobi się letni w dotyku, a gdy ostygnie znowu jest problem. Jakieś sugestie, pomysły? Z góry dzięki za pomoc


Post Wysłano: 15 lut 2012, 13:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 lis 2011, 10:25
Posty: 32
GG: 0

Myslę że masz problem z pompą wtryskową , polegający na wytwarzaniu zbyt małej dawki rozruchowej paliwa. Pewnie przy +10 stC odpala a z rury wydechowej nie widać prawie spalin nawet na samym początku pracy - a trochę dymu powinno sie pojawić.Jesli pozbyłeś się problemu napisz.
Podepne sie pod twój temat bo sam poszukuję informacji na temat dawki rozruchowej - która część pompy za to odpowiada ,w Mercedesie pompa typu PES jaka jest zasada uruchamiania sie dawki rozruchowej , czy naprawa będzie sie wiazała z całkowitym demontażem pompy a pozniej regulacją na tzw stole.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: