Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sty 2012, 22:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

panowie mam pytanko przy jakich wartościach,oczywiście mowa o miligramach na cykl, wtryski nadają się do regeneracji? pytam bo w firmie różnie się to prezentuje .jedne mają +200mlg/cykl drógie mają +1200mlg a znowu następne są na minusie. czym się sugerowac?

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 12 sty 2012, 1:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Nachodzi mnie pytanie czy wogole takie wartosci sa brane pod uwage do regeneracji wtrysku . Regeneruje sie chyba wtedy jak komputer sterujacy nie moze juz skorygowac dawki w celu utrzymania rownej pracy silnika lub jak wtryski po prostu ciekna ( do cylindra lub na powrot ) .
Roznice ( oraz korekcje ) w dawce paliwa na kazdy wtrysk z kolei mozna monitorowac za pomoca ManCatII.
Jak roznica jest powyzej 2-2.5 mg to juz mozemy mowic o poczatkach niedomagania okreslonego wtrysku .
Do 2 mg roznicy ... edc wprowadza skuteczna korekcje dawki .


Post Wysłano: 12 sty 2012, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 576
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

oki rozumiem.

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: