Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Tytuł: magnum 440 dxi
Post Wysłano: 12 lut 2012, 13:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 kwie 2010, 17:34
Posty: 4
GG: 0

Proszę o pomoc auto jak w temacie zapowietrza się po około 5 minutach pracy
sprawdzony smok odstojnik filtr zmieniona pompka zasilająca
Zastanawia mnie praktycznie brak powrotu paliwa do zbiornika
sprawdzony zawór na głowicy niby ok czy jest w tym systemie jeszcze jakiś zawór który odpowiada za zwrot paliwa
Gdy pompuję ręczną pompką brak powrotu paliwa ciśnienie rośnie tak wysoko że rozrywa separator ten przy filtrze
co podpowiecie


Post Wysłano: 13 lut 2012, 12:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

w każdej pompką ręczną rozerwiesz separator więc to nie usterka...a jakieś błędy się palą?

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 13 lut 2012, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 kwie 2010, 17:34
Posty: 4
GG: 0

Kolego jak się zapowietrzy ciśnienie zasilania za niskie pompowtryski mają co do tego bo wyjołem i po tulejkach kompresja niewidac coby szła


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: