wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Daf XF 95.480 2003r. problem z włączającą sie wizkozą
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34558
Strona 1 z 1

Autor:  ...:::BaNaN:::... [ 18 lut 2012, 11:00 ]
Tytuł:  Daf XF 95.480 2003r. problem z włączającą sie wizkozą

Witam. Mam problem z wiskoza. Wczesniej czasem zalaczyla mi sie wizkoza przy czym na komputerze wyskakuje blad "motor storing", teraz to juz prawie bez przerwy sie tak zalancza. Zostaly wymienione dwa korki od plynu chlodzacego(maly i duzy), termostat, bo wczesniej wyrzucal plyn przez korek(1Lplynu/100km) :shock: Auto dalej jest tak jakby nie dogrzane. Wskazowka wskazuje miedzy pierwsza a srodkowa kreska na wskazniku temp. Dlatego skad ta wiskoza ??? Prosze o pomoc nie, mam juz sily do tego auta...od kad kupilem aby wsadzam kase

Autor:  tiger918 [ 18 lut 2012, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Daf XF 95.480 2003r. problem z włączającą sie wizkozą

brak zasilania na wiskozie lub do wymiany wiskoza...

Autor:  and4tu [ 18 lut 2012, 23:45 ]
Tytuł:  Re: Daf XF 95.480 2003r. problem z włączającą sie wizkozą

Kolego podłącz kompa (może slogan ale inaczej tego nie sprawdzisz) i sprawdź czujnik ciśnienia doładowania turbo, on mierzy też temperaturę powietrza w kolektorze ssącym. Jeśli ona będzie za wysoka wentylator będzie załączał się poprzez elektromagnes (modele z intertarderem go posiadają - nie jestem pewien czy bez int. go posiadają) aby schłodzić intercooler. Jeśli jest walnięty czujnik doładowania i mierzy za wysoką temp to tak może się dziać- kumpel miał tak w Iveco.

Autor:  bialy2005 [ 27 gru 2012, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Daf XF 95.480 2003r. problem z włączającą sie wizkozą

panowie mam problem. czy to normalne ze daf 430 2005r euro 3 podczas puszczenie go z górki włacza wentylator i wtedy tem. płynu spada to 1/4 wskaznika ( 2 kreska) jesli zjezdzam na retarderze to jest troszke lepiej tzn nie spada tem lub spada mniej . No i drugie pytani czy wskazówka powinnna trzymac pion czy moze sie odchylac w jedna lub w druga zaleznie od obciazenia. bo pod górke potrafiła mi wyskoczyc za połowe a tak jak pisałem przy zjazdach lubi opasc. Zastanawiam sie czy wyminiac termostat czy tak ten typ poprostu ma :) A jescze jedno ile km powinien sie rozgrzewac silnik zeby osiagnac pion przy aucie bez obciazenia ? bo u mnie to nawet ciezko ten pion złapac a wskazówka zaczyna sie podnosci po jakichs 20km na pusto

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/