Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Strona 1 z 17 [ Posty: 321 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 517 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lut 2012, 23:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Witam jestem nowy lecz bede regularnie odwiedzal forum.Chcialem przedstawic swoje (na ta chwile byle) renaul master.Pracowalem w firmie ''JACK-POL'' masterka dostalem nowego osobiscie odbieralem go z salonu zodia cw z miejscowosci Ładna okolice Krosna autkiem przejezdzilem 187tys km jazda bylo tylko i wylacznie po kraju przewaznie z ladunkami miedzy 1300kg-2200kg. Pewnie wiekszosc kolegow jezdzacych po kraju kojarzy ta firme poniewaz w firmie jest przeszlo 20 renault master i mascott. Odszedlem ze wzgledow wiecznej ganianiny i tluczenia kilometrow za nedzne pieniadze i postanowilem otworzyc wlasna jednoosobowa firme transportowa.Trzy tygodnie temu kupilem nowego masterka w salonie Nawrot w Długołece miedzy Wroclawiem a Olesnica jest to rocznik 2012 euro 5 podwozie L4 na kolach blizniaczych 150 dci na chwile obecna jest w Bielsku-Bialej w Wektorze na zabudowie ramy dl 5,3 wys 2,3 szer 2,25 plandeka oraz kurnik. Kabina biala plandeka srebrna,chetnie juz bym sie wam pochwalil fotkami ale dopiero odbieram go w piatek do poludnia:)

Prezentowany (byly)

Renault Master
2008 rok
0 km - 187 tys km
pack klim 150dci poduszki tylnych resorow
zabudowa spoicar kurnik oraz izoterma 8 EP
jazda po calym kraju

zapraszam do paru zdjec ktore mi zostaly w galerii


jest to spalanie przy lad. 2180kg
Obrazek

po lewej mascott kolegi z firmy i moj master po powrocie z salonu
Obrazek

moja towarzyszka na dobre i zle :p
Obrazek

bodajze parking miedzy Strzelnem a Koninem
Obrazek

dwie foty obok maczugi...chyba kazdy zna miejsce
Obrazek
Obrazek


Jesli ktos ma pytania odnoscie mojego starego auta z checia odpowiem poniewaz sam natluklem nim te km i znam na wylot te auto.Jesli tylko odbiore nowy nabytek odrazu wkleje zdjecia i mam nadzieje ze nie bede zalowal zakupu...

Serdecznie Witam wszystkich Forumowiczow.
Dawid


Post Wysłano: 28 lut 2012, 23:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2454
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Oho, widzę kolega z okolic :wink: i to w dodatku taki, który również postanowił "iść na swoje" - tym lepiej, będzie raźniej :lol:
No cóż - zawsze podziwiałem chłopaków jeżdżących busami na trasach dalszych niż dystrybucyjne - trzeba mieć zdrowie i wytrzymałość :wink:


Post Wysłano: 28 lut 2012, 23:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Gdzie zamierzasz jeździć? Dalej krajówka?
Jakąś robotę masz już nagraną, czy chcesz bazować na giełdzie?

Powodzenia na swoim, czekam na zdjęcia :wink:


Post Wysłano: 28 lut 2012, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Gdzie zamierzasz jeździć? Dalej krajówka?
Jakąś robotę masz już nagraną, czy chcesz bazować na giełdzie?

Powodzenia na swoim, czekam na zdjęcia :wink:


Robote już mam nagrana będe jeździł we Wrocławiu na Cargo jazda tylko po kraju i ładunek w jedną stronę powrót na pusto lecz płatny :) umowe jak narazie mam podpisaną na trzy cztery latka a leasing na pięć wiec narazie mam spokojna głowe.

Long powiedz mi Wy czasem nie macie firmy w Raciborzu bodajrze blisko elektrowni wjeżdża się na nie do końca powstały park logistyczny a Wasz magazyn znajduje się w namiocie plandekowym a biuro w przyczepce kempingowej?? Kojarze te masterki bo jakieś 2-3 tyg temu byłem tam z towarem....


Post Wysłano: 29 lut 2012, 0:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
Long powiedz mi Wy czasem nie macie firmy w Raciborzu bodajrze blisko elektrowni wjeżdża się na nie do końca powstały park logistyczny a Wasz magazyn znajduje się w namiocie plandekowym a biuro w przyczepce kempingowej?? Kojarze te masterki bo jakieś 2-3 tyg temu byłem tam z towarem....
Hehehehehe, to nie jest biuro, tylko zwykła kanciapa dla wózkowego, gdzie czekając na zjazdy aut w nocy może się przekimać, albo po prostu posiedzieć w cieple.
To raz, dwa - nie w Raciborzu, a w Rybniku. :wink:

Biuro i warsztat mamy w budynku, który mijałeś przy wjeździe po prawej stronie.

Pozdr.


Post Wysłano: 29 lut 2012, 0:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

hehe a to sorki myslalem ze to wasze salony :) no a miasta cos mi sie pomieszaly,budynek kojarze bo troszke sie naszukalem waszej firmy bo dojechalem tam na ok 24 na bordowego na blizniaku upychali moje 6 palet lecial chyba do budapesztu z nimi. Moze jeszcze kiedys bede mial okazje was odwiedzic :)


Post Wysłano: 29 lut 2012, 10:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Cytuj:
Robote już mam nagrana będe jeździł we Wrocławiu na Cargo jazda tylko po kraju i ładunek w jedną stronę powrót na pusto lecz płatny :) umowe jak narazie mam podpisaną na trzy cztery latka a leasing na pięć wiec narazie mam spokojna głowe.
Z opisu robota całkiem przyjemna...
Mam nadzieje że cenę skalkulowałeś dobrze, bo z transportu ciężko jest się utrzymać.

-W starym Masterku miałeś jakieś awarie ?

-Ile kosztuje Cię nowy Masterek ? Jeśli to nie tajemnica...


Czekamy na prezentację nowego. :)

Pozdrawiam,


Post Wysłano: 29 lut 2012, 15:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cytuj:
Robote już mam nagrana będe jeździł we Wrocławiu na Cargo jazda tylko po kraju i ładunek w jedną stronę powrót na pusto lecz płatny :) umowe jak narazie mam podpisaną na trzy cztery latka a leasing na pięć wiec narazie mam spokojna głowe.
Z opisu robota całkiem przyjemna...
Mam nadzieje że cenę skalkulowałeś dobrze, bo z transportu ciężko jest się utrzymać.

-W starym Masterku miałeś jakieś awarie ?

-Ile kosztuje Cię nowy Masterek ? Jeśli to nie tajemnica...


Czekamy na prezentację nowego. :)

Pozdrawiam,


Praca jest dobra wskoczylem tam ze wzgledu na to iz wlasnie w starej firmie jezdzilem trzy lata pod cargo i prace znam jak wlasna kieszen,co do stawki mysle ze dostalem dobra poniewaz z tego co obliczylem przy przejechaniu 12tys miesiecznie zostanie mi w kieszeni jakies 4,5 tys pln oczywiscie po odliczeniu paliwa leasingu i drobnych kosztow a drogowe bede mial oddawane przez spedcje. Co do starego Masterka to awarie byly ale nie bylo ich wiele pierwsza przy ~20 tys siadla cala instalacja jakas wada fabryczna przy ~80 tys padl wysprzeglik sgrzytala skrzynia przy wbijaniu drugiego biegu jakies ~100 tys rozlecial sie dwumas odrazu zrobilismy cale sprzeglo a przy ~160tys pekla rama od ciezarow :) ale nie ma co sie dziwic jak masterek ciagle mial na sobie ok dwuch ton.Ogolnie z mojego doswiadczenia auto bardzo dobre i godne polecenia silnik 150dci jest wiele slabszy od 140dci ale za to ma niskie spalanie.Po zalozeniu gps do samochodow dostalismy zakaz przekraczania 100km/h co jest glupota lecz oszczednoscia paliwa spalanie na pusto max 10.8 zaladowany bez szalenstw max 12.2


a co do ceny nowego (ceny brutto)
cena pojazdu z vat 127,850
zabudowa skrzyni wraz z plandeka i kurnikiem
no i wiadomo jakies dodatki typu halogeny skrzynki boczne 2x60 litrow
zbiorniczek na wode poduszki pompowane elektrycznie z kabiny i duperele
dlugie ramiona lusterek zbiornik 105l = 40.900 (firma wektor zabudowa)
do tego rabat 27,600


Post Wysłano: 29 lut 2012, 16:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sty 2012, 18:47
Posty: 354
GG: 10157934
Samochód: Fiat Ducato / DAF XF
Lokalizacja: Kobylin [PKR]

czekamy na foty nowego masterka ;)


Post Wysłano: 29 lut 2012, 20:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Witam. Kolejny Masterek na forum już. Z tego co widzę, to dosyć długa zabudowa. Czy możesz Kolego podać, jakie maksymalne wymiary może mieć zabudowa na podwozie w takiej konfiguracji? Pozdrawiam


Post Wysłano: 01 mar 2012, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Witam. Kolejny Masterek na forum już. Z tego co widzę, to dosyć długa zabudowa. Czy możesz Kolego podać, jakie maksymalne wymiary może mieć zabudowa na podwozie w takiej konfiguracji? Pozdrawiam


Z tego co sie orientuje to zalezy od firmy ktorej zlecisz zabudowe np chcialem wstawic go do aluvan poniewaz wiem od wielu osob ze sa bardzo dobra firma lecz niestety mi odmowili tej dlugosci maksymalnie powiedzial mi 5,10 niby to tylko 20cm krotsza ale robilo mi to duza roznice poniewaz mialem juz uzgodnione w spedycji rozmiary auta.Wektor sie zgodzil na 5,30 bez problemu... A co do najdluzszej skrzyni zamontowanej na masterze pytalem goscia z renault i powiedzial ze mial klienta ktory zrobil izoterme na 5,60 to juz strasznie duzo na dodatek wysoki 2,40 i szeroki 2,30 firma ktora mu to robila to robila jest od roku na rynku nazwy nie pamietam wiem tylko tyle ze sa to osoby ktore pracowaly przy zabudowach i postanowili otworzyc swoj biznes a sa chyba z bierutowa lub namyslowa niepamietam dokladnie


Post Wysłano: 01 mar 2012, 16:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Dzięki za informacje. Myślałem, że to producent daje na każdy samochód maksymalne możliwe wymiary zabudowy. Pytam, bo znajoma firma za jakiś czas będzie kupować nowe samochody. Musi być to podwozie, skrzynia + plandeka, ale musi mieć ona długość aż 6,05cm. Jednym z samochodów, które brali pod uwagę to nowy Master właśnie, ale nie sądzę żeby aż taką długą zabudowę byli w stanie zrobić na to auto, bo rama za tylną osią byłaby dosyć osłabiona i mógłby być problem z odpowiednim ustawieniem mas. Więc chyba tylko Iveco zostaje im do wyboru. :roll:

Jeszcze raz gratuluję zakupu. Czekamy na zdjęcia i opinie nt Masterka. Pozdrawiam :D


Post Wysłano: 01 mar 2012, 17:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

moze i znalazlaby sie firma ktora tak zabuduje mastera ale pewnie nie dadza na to gwarancji tylko na odpowiedzialnosc klienta... szczerze to na taka dlugosc to wybralbym iveco albo renault mascott ktore wyszy juz z produkcji ale w renault tubek maja jeszcze pare sztuk na stanie pod zabudowe...


Dzis moge wam sie pochwalic zawartoscia paczki ktora przyszla do mnie ups'em :)

tablice rejstracyjne
dowod miekki
ubezpieczenie
:):)


Post Wysłano: 02 mar 2012, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

dzis odebralem autko bardzo fajnie sie prowadzi zawieszenie cichutkie wiele lepszy komfort niz w poprzednim masterku kabina przestronna i odrazu widac ze jest wieksza... silniczek na pusto ladnie przyspiesza spalanie az sie zdziwilem wiele mniejsze niz w mascotach zaznaczam ze ma dopiero 60km przebiegu i przy 100/110 km/h spalanie wacha sie miedzy 14 a 15,5 przy wiekszej predkosci 120-1130km/h juz podchodzi pod 19 ale widomo ze nie beda takie osiagane... mysle ze po dotarciu do 110km/h max w 15 sie zmieszcze... zabudowa ok ladnie wykonczona kurnik takze nawet lepszy material niz Lamar lecz zawiodlem sie poniewaz nie zamontowali mi drabinki z tylu a jest dosc wysoki i bedzie problem z wchodzeniem :( zdjecia porobie jutro poniewaz odebralem go o 14 pojechalem na spedycje pomierzyli sobie poplanowali troszke ustalilismy max ladownosc itp i po powrocie do domu bylo juz ciemno wiec na spokojnie porobie pare fotek jutro i odrazu wkleje na forum


Post Wysłano: 03 mar 2012, 19:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

robione telefonem wiec nie sa idealne

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 03 mar 2012, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No samochód robi naprawde pozytywne wrażenie. Oby służył, przejechał dużo bezawaryjnych kilometrów i zarabiał na siebie. :D Czekam na opinie jak sprawują się samochód i wykonana zabudowa. Jeżeli można, to prosiłbym o zdjęcie samochodu z boku. Pozdrawiam. :wink:


Post Wysłano: 03 mar 2012, 20:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Kamil tez mam nadzieje ze bedzie sie dobrze sprawowal jak i samochod tak i zabudowa... a zdjecie z boku auta zrobie jutro i wkleje popoludniu ale odrazu mowie bardzo mi sie nie podoba poniewaz tylna os powinna byc o metr w tyl przesunieta...niestety projektanci nie pomysleli nad tym i ida na latwizne i sama rame wydluzaja


Post Wysłano: 03 mar 2012, 20:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sty 2011, 23:01
Posty: 296
Samochód: Scania 94 260
Lokalizacja: Ostrów Wlkp

Autko bardzo ładne,robi wrażenie..Przez tą tylnią oś na bliźniakach auto wydaję się masywniejsze przez co też pewnie pewniej się prowadzi..Jak oceniasz elastyczność silnika tego samochodu i komfort jazdy (choćby w stosunku do poprzedniej generacji z którą kilka razy miałem styczność)...

Wszystkiego dobrego na "swoim" życzę oraz tego aby auto nie sprawiało większych problemów ! Pozdrawiam :wink:

_________________
"And nothing else matters..."


Post Wysłano: 03 mar 2012, 20:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 111
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

No niestety, przeważnie najdłuższy rozstaw osi to ok. 4,35, a to jest trochę mało jak na zabudowy ponad 5 metrów. Ja cały czas myślę o tej 6-metrowej zabudowie i niestety tylko Iveco może takie auto zrobić bez żadnego ryzyka. O ile większość busów jest bardzo komfortowa, to Iveco jest dosyć przestarzałe i obawiam się nieco komfortu, tymbardziej ze auto ma latać po UE. A zabudowa musi miec te 6.05, bo auto ma wozić dłużyce i profile 6 metrów, więc jeszcze te 5cm zapasu być musi. Pożyjemy, zobaczymy... mam nadzieję, że bedziesz aktualnie pisał jak autko sie sprawuje, bo chyba pierwszy Master z napędem na tył, bliźniakami i silnikiem 150KM. :wink:


Post Wysłano: 03 mar 2012, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2012, 19:21
Posty: 119
GG: 3807676
Samochód: Renault Master
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Autko bardzo ładne,robi wrażenie..Przez tą tylnią oś na bliźniakach auto wydaję się masywniejsze przez co też pewnie pewniej się prowadzi..Jak oceniasz elastyczność silnika tego samochodu i komfort jazdy (choćby w stosunku do poprzedniej generacji z którą kilka razy miałem styczność)...

Wszystkiego dobrego na "swoim" życzę oraz tego aby auto nie sprawiało większych problemów ! Pozdrawiam :wink:


hmmm co do tego ze wydaje sie masywniejszy to sie zgodze nawet lepiej mi sie podoba na blizniaku nowy master niz na pojedynczym kole silnik jest bardziej elastyczniejszy od starszego 150dci nawet latwy przyklad przy starszej wersji wzuciles np 6 bieg przy 60km/h i wszystko w kabinie sie trzeslo jakby auto sie rozlatywalo a tutaj tego nie ma przy malej predkosci i wysokim biegu jest cichutki i nic nie drzy zbiera sie dosc dobrze czuc jak turbo sie zalancza od ok 1600-1700 obrotow przyspieszenie lepsze od starszego modelu komfort oceniam na idealny zawieszenie cichutkie nic nie stuka jadac po dziurach na zakretach wogole go nie wynosi jest miekki a zarazem sztywny...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 17 [ Posty: 321 ] Przejdź na stronę 1 2 3 4 517 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: