Cytuj:
Może trochę nie na temat, ale jak zwykle zabudowa Bonexu na kolana nie powala... Oni chyba minęli się z powołaniem...
A można jaśniej co Ci się w niej nie podoba?
Miałem do czynienia z oryginalną zabudową z Osin, gdzie nie było kabiny modułowej tak jak na pierwszych zdjęciach, przy czym tamta zabudowa to był GBM na Starze 28... Skrytek nie skomentuję, ale przedział załogi to był poniżej krytyki - już oryginalne zabudowy Jelcz 005 (GBA) i 008 (GBM; Oba na 244) są bardziej praktyczne i komfortowe... A mówię to na doświadczeniu własnego obolałego (strasznie) tyłka z czasu powodzi w 2010 roku
A 266 w ogóle to zacny wóz, w sąsiedniej jednostce mają takiego w zabudowie Bonexu - generalnie nie ma się do czego przyczepić. W garażu obok stoi jeszcze 244 skarosowany przez Osiny, ale już z lepszym pomyślunkiem i komfortem, bo i kabina modułowa się znalazła na wyposażeniu. Tzn. nie powiem, bo trafiło znaleźć pewne niedoróbki, ale nie za duże. Czyli w sumie chyba bardziej kwestia określenia dokładnie czego się wymaga od firmy karosującej i kasy...
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje